Do góry
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
Carpatia Biznes > Poradnik

Poradnik

Kalendarze to doskonała forma reklamy

Kalendarze to doskonała forma reklamy

Reklama jest dźwignią handlu i kluczowym sposobem na zdobycie i utrzymanie klientów. Dzięki niej przy odpowiednio dobranych narzędziach możliwe staje się utrzymanie lojalności i zainteresowania tych konsumentów, którzy zdążyli już dokonać zakupu w naszym sklepie lub zdecydowali się skorzystać z naszych usług. Jednym z takich narzędzi są kalendarze - tradycyjna propozycja nie tylko dla miłośników klasycznych form reklamowych.

Kalendarze jako narzędzie reklamy
Z uwagi na mnogość dostępnych form kalendarzy, można je dobrać pod kątem indywidualnych potrzeb i preferencji ich przyszłych użytkowników. Kalendarz może mieć formę:
· trójdzielną,
· jednodzielną
· biurkową,
· wieloplanszową,
· KD - kwadrat,
· magnesu na lodówkę,
· książkową,
· czterodzielną.

W gestii zamawiającego taki gadżet dla siebie, swoich pracowników, kontrahentów i klientów leży wybór odpowiedniego rodzaju kalendarza. Musi zdecydować, czy chce, aby jego logo i nazwa firmy, skrócona oferta i dane kontaktowe były stale widoczne dla odbiorców w postaci kalendarza na ścianę czy na przykład na biurko. W każdym przypadku jeśli tylko kalendarz zostanie użyty zgodnie ze swoim przeznaczeniem, możemy liczyć na to, że będzie on wspierał pozytywną identyfikację wizualną firmy.

Zamówienie z wyprzedzeniem
Chcąc uzyskać atrakcyjne, wysokiej jakości kalendarze reklamowe, zamawiający powinien kupić je z odpowiednim wyprzedzeniem. Początek jesieni jest właściwym na to czasem, jak wskazuje jedna z renomowanych polskich drukarni - DrukPolska.pl. Wprawdzie większość drukarni wydrukować je może w dowolnym miesiącu, ale czasem trzeba oczekiwać na realizację zamówienia kilka dni lub tygodni. Kalendarze muszą zostać rozdane docelowym odbiorcom, zanim zakończy się dany rok. Wtedy mamy największe szanse na to, że znajdą się na ścianach i biurkach u naszych klientów i partnerów biznesowych. Tylko też w takim przypadku gadżet reklamowy, jakim są wszelkie kalendarze z reklamą i logo naszej firmy, ma sens.

Prezent tego rodzaju ucieszy każdego, a dla firmy zamawiającej wydruk kalendarzy nie będą one zbyt dużym kosztem, który na dodatek można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów. Kalendarze przyczynią się do zyskania przychylności i uznania w oczach klientów. Osoba, która otrzymała taki drobny podarek, będzie zadowolona z niego i odwdzięczy się lojalnością wobec danej marki. Klient chętniej w takim przypadku zdecyduje się na ponowienie zakupu lub skorzystanie z naszych usług. Będzie na co dzień widział nasze logo, które zostanie przez niego lepiej zapamiętane.

Kalendarze na 2018 rok można zamawiać w drukarni http://drukpolska.pl

Nasi partnerzy:

Promuj swoją firmę!

Zarejestruj się!

Jesteś kreatywny?

Zarejestruj się!

© Copyright 2014 PROPAGANDA Sp. z o.o.
Polityka Prywatności / Regulamin