Firmy chętnie wykorzystują gadżety do promowania swojej działalności. To dlatego, że niewielki nakład finansowy potrafi dać duży zysk w postaci nowych klientów i sympatii do marki. Wśród najpopularniejszych upominków tego typu znajdują się smycze reklamowe. Sprawdź, dlaczego są tak lubiane i z jakich powodów warto w nie zainwestować.
1. Smycze reklamowe – niewielki koszt, świetny efekt
Jeśli przy promocji firmy najważniejsze są dla Ciebie koszty, smycze reklamowe będą odpowiednim gadżetem. Koszt ich produkcji jest niewielki – w przypadku najprostszych modeli to zaledwie kilkadziesiąt groszy za sztukę, a nawet te najbardziej oryginalne nie powinny Cię kosztować więcej niż kilkanaście złotych. Jednocześnie smycze reklamowe z nadrukiem to duży nośnik, na którym możesz umieścić przemyślaną i bardziej lub mniej oczywistą reklamę. Są też upominkiem docenianym przez odbiorców, ponieważ są bardzo praktyczne i łatwo znaleźć dla nich zastosowanie.
2. Funkcjonalne smycze z logo
Gadżety firmowe są skuteczne tylko wtedy, gdy odbiorcy ich używają. Dlatego największe szanse na sukces masz, stawiając na funkcjonalny produkt – taki jak smycze z logo. Można je przypiąć do kluczy domowych, służbowych lub od samochodu, zawiesić na nich telefon lub identyfikator. W ofercie firmy OpenGift znajdziesz też smycze na zamówienie służące do transferu danych (z portem USB) i inne nowoczesne propozycje, którym można przypisać wiele funkcji. Jeśli Twoi klienci to właściciele zwierzaków, możesz wyprodukować dla nich również smycze z logo przeznaczone dla psów. Dyskretna reklama na takim nośniku na pewno nie przeszkodzi w jego użytkowaniu, a Tobie umożliwi dotarcie do wielu odbiorców. Wszystkie wspomniane produkty znajdziesz na stronie – https://www.opengift.pl/smycze-reklamowe/.
3. Jeden gadżet – wiele możliwości
Smycze reklamowe są na tyle wszechstronne, że można je wykorzystać na wiele sposobów. Wiele firm traktuje smycze z logo jako element wyposażenia pracowników – przydają się przede wszystkim do noszenia identyfikatorów i kart dostępowych. Również Twoi klienci docenią jednak dobrze zaprojektowane i wykonane smycze reklamowe z nadrukiem. Przydadzą się im do przechowywania kluczy czy smartfona, dzięki czemu najpotrzebniejsze przedmioty będą mogli mieć zawsze pod ręką. Wybierając smycze dwustronne, możesz na nich umieścić bardzo dużo tekstu lub grafiki, czyniąc je jednocześnie bardziej atrakcyjnymi dla odbiorcy. Dobrym pomysłem może być też model fluorescencyjny, który łatwiej odnaleźć np. w kobiecej torebce lub schowku samochodowym.
4. Smycze firmowe do promocji i jako dowód wdzięczności
Wszechstronność smyczy dotyczy również metody ich dystrybucji. Jako tani gadżet smycze firmowe dobrze sprawdzają się na targach i innego rodzaju eventach. Mogą być miłym upominkiem dla każdego, kto odwiedzi Twoje stoisko i przypominać potencjalnym Klientom o Twojej firmie podczas codziennych czynności. Świetnie sprawdzą je jednak również jako prezent – dowód wdzięczności, np. za zakupy. Dodawane do większych zamówień lub wręczane stałym klientom smycze reklamowe wyższej jakości spowodują jeszcze większe przywiązanie do marki i sprawią, że odbiorcy poczują się docenieni.
5. Smycze na zamówienie – dyskretna reklama
Atutem smyczy jest duża przestrzeń reklamowa, ale nie znaczy to, że musisz całą ich powierzchnię opatrzyć swoim logo. Znacznie lepiej ten gadżet sprawdzi się jako dyskretna forma promocji. Warto postawić np. na charakterystyczną kolorystykę, którą wykorzystuje wiele znanych korporacji. Może być to też unikalny wzór lub krój pisma. Takie smycze na zamówienie nie są nachalne, więc na pewno nie odniosą skutku odwrotnego do zamierzonego, pomagając w zwiększeniu rozpoznawalności marki.