Praca. Budimex to jedna z największych firm budowlanych w Polsce, działająca na rynku krajowym i międzynarodowym.
Została założona w 1968 roku i jest notowana na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych.
Firma realizuje szeroki zakres projektów, w tym budowę dróg, mostów, autostrad, kolei, budynków użyteczności publicznej, a także inwestycje w sektorze przemysłowym i energetycznym.
13 listopada 2024 roku podpisano umowę na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S19 Jawornik – Lutcza o długości 5,2 km. Kontrakt za kwotę 1,9 mld zł zrealizuje konsorcjum Gülermak i Budimex.
Oferty pracy: Budimex – Rzeszów
Kierownik ds. Harmonogramowania (m/k)
Twój zakres obowiązków
- Kontrola procesu przygotowania harmonogramu bazowego, aktualizacja harmonogramu realizacji kontraktu oraz kontrola opracowania raportów miesięcznych;
- Opracowanie, wdrożenie i prowadzenie procesu ujednoliconego raportowania harmonogramowego;
- Analiza raportów dotyczących statusu projektów;
- Rekomendacja działań interwencyjnych;
- Uczestnictwo w spotkaniach miesięcznych, negocjacjach, analizach, prezentacjach dotyczących procesu harmonogramowego, raportowego oraz standardów raportowo harmonogramowych;
- Wsparcie zespołów kontraktowych w zakresie raportowania postępu prac zgodnie z wymogami kontraktowymi.
Wymagania
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, związanych z prowadzeniem nadzoru harmonogramowego na projektach wielobranżowych;
- Doświadczenie w opracowaniu, wykorzystaniu i wdrożeniu na realizacjach wskaźników wydajności projektu (SPI; CPI; SV; CV; TCPI);
- Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami;
- Umiejętność współpracy i pracy w zespołach projektowych;
- Dokładność, sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Specjalista ds. Warunków Kontraktowych (m/k)
Twój zakres obowiązków
- analiza dokumentów kontraktowych oraz bieżąca analiza zdarzeń w ramach inwestycji pod kątem minimalizacji ryzyka oraz zabezpieczenia dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych;
- prowadzenie korespondencji oraz gromadzenie dokumentacji w zakresie zmian, robót dodatkowych i roszczeń;
- ścisła współpraca z kierownictwem kontraktu w zakresie realizacji polityki roszczeniowej w trakcie trwania inwestycji;
- udział w negocjacjach z Zamawiającym w zakresie roszczeń;
- wspieranie merytoryczne kadry kontraktu w zakresie stosowania warunków kontraktowych – udział w harmonogramowaniu, przygotowaniu kluczowych dokumentów formalnych etc.
Wymagania
- wykształcenie wyższe;
- min. 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przy realizacji dużych kontraktów infrastrukturalnych, energetycznych lub przemysłowych;
- znajomość procedur FIDIC, praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych;
- doświadczenie z zakresu prowadzenia negocjacji;
- biegła obsługa komputera, znajomość MS Project oraz programów do kosztorysowania;
- umiejętności analityczne, dyspozycyjność i zaangażowanie.
Ekspert ds. Geotechniki – kontrakt infrastrukturalny
Twój zakres obowiązków
- Merytoryczny nadzór nad opracowaniami, projektami, analizami, ekspertyzami oraz opiniami sporządzanymi na potrzeby funkcjonowania kontraktu;
- Wsparcie przy realizacji zadań: opracowania projektowe, sprawdzenia projektów, opinie, ekspertyzy, opracowania ilościowe (przedmiary), opracowanie specyfikacji technicznych;
- Ocena rozwiązań projektowych proponowanych przez zespół/podwykonawcę w aspekcie ich optymalności;
- Weryfikacja zbioru dobrych praktyk w procesie inwestycyjnym oraz katalogu typowych rozwiązań stosowanych w ramach organizacji;
- Udział w tworzeniu procesów usprawniających proces projektowy oraz wdrażanie innowacyjnych metod projektowania;
- Wykonywanie ekspertyz w zakresie odpowiedzialności;
- Udział w cyklicznych przeglądach projektu.
Wymagania
- Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Realizacja 2 projektów od początku do końca;
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Koordynator TBM – kontrakt infrastrukturalny (m/k)
Twój zakres obowiązków
- Analiza materiałów kontraktowych ze szczególnym uwzględnieniem geologii;
- Przygotowanie kompleksowego planu mobilizacji tarczy TBM, uwzględniającego szczegółową logistykę transportu;
- Koordynacja zakupów i harmonogramu dostawy tarczy TBM oraz jej wyposażenia;
- Rozpoczęcie procedur SPR/MPR na potrzeby rozpoczęcia realizacji TBM;
- Koordynacja prac tymczasowych w zakresie organizacji i nadzoru nad budową dróg technologicznych, platform roboczych, fundamentów dla dźwigów oraz lokalizacji zaplecza technicznego;
- Udział w projektowaniu dróg utrzymania pod kątem ich wykorzystania na etapie realizacji dla potrzeb logistyki TBM;
- Opracowanie Planu Zagospodarowania Terenu Budowy dla realizacji prac tunelowych;
- Bieżąca koordynacja działań projektowych związanych z realizacją tunelu metodą TBM;
- Zapewnienie zgodności prac z harmonogramem i wymaganiami technicznymi projektu;
- Regularne raportowanie postępu prac kierownikowi projektu i zespołowi wykonawczemu.
Wymagania
- Minimum 2 letnie doświadczenie na tożsamym lub podobnym stanowisku;
- Wykształcenie wyższe o profilu technicznym budowlanym lub pokrewnym;
- Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji;
- Konsekwencja w realizowaniu podjętych działań;
- Umiejętność współpracy i pracy w zespołach projektowych;
- Dokładność, sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane
- Znajomość technologii TBM będzie dużym atutem;
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Budimex”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.