Praca

Budimex rekrutuje w Rzeszowie. Ta firma wybuduje odcinek S19 Jawornik – Lutcza

budimex s19 praca

Praca. Budimex to jedna z największych firm budowlanych w Polsce, działająca na rynku krajowym i międzynarodowym.

Została założona w 1968 roku i jest notowana na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych.

Firma realizuje szeroki zakres projektów, w tym budowę dróg, mostów, autostrad, kolei, budynków użyteczności publicznej, a także inwestycje w sektorze przemysłowym i energetycznym.

13 listopada 2024 roku podpisano umowę na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S19 Jawornik – Lutcza o długości 5,2 km. Kontrakt za kwotę 1,9 mld zł zrealizuje konsorcjum Gülermak i Budimex.

Oferty pracy: Budimex – Rzeszów

Kierownik ds. Harmonogramowania (m/k)

Twój zakres obowiązków

  • Kontrola procesu przygotowania harmonogramu bazowego, aktualizacja harmonogramu realizacji kontraktu oraz kontrola opracowania raportów miesięcznych;
  • Opracowanie, wdrożenie i prowadzenie procesu ujednoliconego raportowania harmonogramowego;
  • Analiza raportów dotyczących statusu projektów;
  • Rekomendacja działań interwencyjnych;
  • Uczestnictwo w spotkaniach miesięcznych, negocjacjach, analizach, prezentacjach dotyczących procesu harmonogramowego, raportowego oraz standardów raportowo harmonogramowych;
  • Wsparcie zespołów kontraktowych w zakresie raportowania postępu prac zgodnie z wymogami kontraktowymi.

Wymagania

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, związanych z prowadzeniem nadzoru harmonogramowego na projektach wielobranżowych;
  • Doświadczenie w opracowaniu, wykorzystaniu i wdrożeniu na realizacjach wskaźników wydajności projektu (SPI; CPI; SV; CV; TCPI);
  • Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami;
  • Umiejętność współpracy i pracy w zespołach projektowych;
  • Dokładność, sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Specjalista ds. Warunków Kontraktowych (m/k)

Twój zakres obowiązków

  • analiza dokumentów kontraktowych oraz bieżąca analiza zdarzeń w ramach inwestycji pod kątem minimalizacji ryzyka oraz zabezpieczenia dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych;
  • prowadzenie korespondencji oraz gromadzenie dokumentacji w zakresie zmian, robót dodatkowych i roszczeń;
  • ścisła współpraca z kierownictwem kontraktu w zakresie realizacji polityki roszczeniowej w trakcie trwania inwestycji;
  • udział w negocjacjach z Zamawiającym w zakresie roszczeń;
  • wspieranie merytoryczne kadry kontraktu w zakresie stosowania warunków kontraktowych – udział w harmonogramowaniu, przygotowaniu kluczowych dokumentów formalnych etc.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przy realizacji dużych kontraktów infrastrukturalnych, energetycznych lub przemysłowych;
  • znajomość procedur FIDIC, praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych;
  • doświadczenie z zakresu prowadzenia negocjacji;
  • biegła obsługa komputera, znajomość MS Project oraz programów do kosztorysowania;
  • umiejętności analityczne, dyspozycyjność i zaangażowanie.

Ekspert ds. Geotechniki – kontrakt infrastrukturalny

Twój zakres obowiązków

  • Merytoryczny nadzór nad opracowaniami, projektami, analizami, ekspertyzami oraz opiniami sporządzanymi na potrzeby funkcjonowania kontraktu;
  • Wsparcie przy realizacji zadań: opracowania projektowe, sprawdzenia projektów, opinie, ekspertyzy, opracowania ilościowe (przedmiary), opracowanie specyfikacji technicznych;
  • Ocena rozwiązań projektowych proponowanych przez zespół/podwykonawcę w aspekcie ich optymalności;
  • Weryfikacja zbioru dobrych praktyk w procesie inwestycyjnym oraz katalogu typowych rozwiązań stosowanych w ramach organizacji;
  • Udział w tworzeniu procesów usprawniających proces projektowy oraz wdrażanie innowacyjnych metod projektowania;
  • Wykonywanie ekspertyz w zakresie odpowiedzialności;
  • Udział w cyklicznych przeglądach projektu.

Wymagania

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Realizacja 2 projektów od początku do końca;
  • Prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Koordynator TBM – kontrakt infrastrukturalny (m/k)

Twój zakres obowiązków

  • Analiza materiałów kontraktowych ze szczególnym uwzględnieniem geologii;
  • Przygotowanie kompleksowego planu mobilizacji tarczy TBM, uwzględniającego szczegółową logistykę transportu;
  • Koordynacja zakupów i harmonogramu dostawy tarczy TBM oraz jej wyposażenia;
  • Rozpoczęcie procedur SPR/MPR na potrzeby rozpoczęcia realizacji TBM;
  • Koordynacja prac tymczasowych w zakresie organizacji i nadzoru nad budową dróg technologicznych, platform roboczych, fundamentów dla dźwigów oraz lokalizacji zaplecza technicznego;
  • Udział w projektowaniu dróg utrzymania pod kątem ich wykorzystania na etapie realizacji dla potrzeb logistyki TBM;
  • Opracowanie Planu Zagospodarowania Terenu Budowy dla realizacji prac tunelowych;
  • Bieżąca koordynacja działań projektowych związanych z realizacją tunelu metodą TBM;
  • Zapewnienie zgodności prac z harmonogramem i wymaganiami technicznymi projektu;
  • Regularne raportowanie postępu prac kierownikowi projektu i zespołowi wykonawczemu.

Wymagania

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na tożsamym lub podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie wyższe o profilu technicznym budowlanym lub pokrewnym;
  • Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji;
  • Konsekwencja w realizowaniu podjętych działań;
  • Umiejętność współpracy i pracy w zespołach projektowych;
  • Dokładność, sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Mile widziane

  • Znajomość technologii TBM będzie dużym atutem;

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Budimex”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top