Praca

Huta Stalowa Wola rekrutuje. Producent uzbrojenia ma kilka stanowisk pracy do obsadzenia

huta stalowa wola praca hsw

Praca/HSW. Huta Stalowa Wola jest producentem uzbrojenia, w tym granatników, samobieżnych armatohaubic Krab i wyrzutni rakiet Langusta, pojazdów minowania oraz wozów towarzyszących.

Firma w chwili obecnej poszukuje kilku pracowników.

Oferty pracy (HSW/Stalowa Wola)

Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie weryfikacji jakościowej i odbioru wyrobów (części/zespołów/wyrobów gotowych) w fazie produkcji oraz na etapie przekazania do magazynu.
  • Prowadzenie (w zakresie bieżących potrzeb) weryfikacji jakościowej i kwalifikacji elementów pochodzących z dostaw zewnętrznych.
  • Określanie statusu po kontroli i badań wyrobu w oparciu o wymagania wynikające z procesu produkcji oraz dokumentacji technicznej.
  • Bezpośredni kontakt techniczny z przedstawicielami poddostawców, klientów oraz partnerów biznesowych HSW S.A.
  • Udział w analizach problemów i zagrożeń jakościowych związanych z realizowanymi procesami oraz wytwarzanymi wyrobami HSW S.A.
  • Raportowanie zrealizowanych prac i badań w systemie teleinformatycznym ERP.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne min. I stopnia (kierunek: mechaniczny lub elektryczny) poparte kilkuletnim doświadczeniem metrologicznym oraz pracą z systemami jakości w branży przemysłowej.
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z procesami wytwarzania oraz rysunkiem technicznym z zakresu konstrukcji i elementów maszyn branży przemysłowej.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1/ B2.
  • Mile widziane certyfikaty badań nieniszczących (NDT), ukończone kursy IWI, IWT, IWE, metrologiczne, audytora SZJ.
  • Dobra znajomość obsługi programów klasy ERP i pakietu MS Office

Oferta

  • Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie usług turystycznych
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
  • możliwość uzyskania uprawnień

Specjalista ds. Kontroli Jakości

Zakres obowiązków

  • Wykonywanie złożonych pomiarów elementów produkcyjnych za pomocą aparatury kontrolno – pomiarowej wykorzystywanej w Laboratorium Pomiarowym i Kąta.
  • Prowadzenie pomiarów technicznie złożonych elementów, z wykorzystaniem współrzędnościowej maszyny pomiarowej (wymagane samodzielne opracowywanie planów i programów pomiarowych „CNC”).
  • Odbiór i kwalifikacja produkcji na zgodność z wymaganiami dokumentacji technicznej z określeniem statusu dla zrealizowanych kontroli i badań.
  • Prowadzenie sprawdzeń, wzorcowań narzędzi pomiarowych oraz aparatury kontrolno – pomiarowej wg. instrukcji i harmonogramów obowiązujących w laboratorium.
  • Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu o stanie wykonania nałożonych zadań i ewentualnych trudności w ich realizacji.
  • Dbałość o dobry wizerunek firmy.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne min. I stopnia (kierunek: mechaniczny, elektryczny, pokrewny).
  • Min. 3 lata doświadczenia w firmie o profilu produkcyjnym w dziale związanym z kontrolą jakości i / lub jakości lub technicznym przygotowaniem produkcji, technologicznym / konstrukcyjnym.
  • Bardzo dobra obsługa maszyn współrzędnościowych (programowanie obrabiarek CNC) poparte certyfikatami.
  • Znajomość j. angielskiego ma poziomie A2/ B1.
  • Dobra znajomość obsługi programów klasy ERP i pakiety M Office

Oferta

  • Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie usług turystycznych
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
  • możliwość uzyskania uprawnień

Specjalista ds. BHP

Zakres obowiązków

  • Nadzorowanie i kontrolowanie polityki firmy oraz jej oddziałów w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy,
  • Koordynowanie działań w zakresie BHP i PPOŻ w firmie i prowadzenie okresowej kontroli w celu weryfikacji ich zgodności z założeniami, stała analiza postępów realizacji,
  • Przeprowadzanie regularnych inspekcji w miejscu pracy w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy,
  • Udział w przeprowadzanych w firmie kontrolach organów państwowych (Państwowa Inspekcja Pracy, Inspekcja Sanitarna itp.),
  • Tworzenie standardów BHP, dokumentacji, procedur, instrukcji stanowiskowych oraz opracowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych, raportowanie oraz monitorowanie warunków pracy (przestrzeganie przepisów i zasad),
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu BHP,
  • Pro-aktywność i zaangażowanie w zakresie działań zmierzających do poprawy BHP w przedsiębiorstwie,
  • Podejmowanie działań prewencyjnych w zakresie zdrowia fizycznego i psychicznego, działań ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań firmy.

Nasze wymagania

  • Odpowiednio 3-5 lat doświadczenia w służbie BHP,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe / w zakresie BHP lub wyższe z innej dziedziny oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie BHP,
  • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/raportów środowiskowych, powypadkowych itp.,
  • Umiejętność praktycznej interpretacji wymagań prawnych w zakresie BHP,
  • Umiejętność przeprowadzania szkoleń,
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ.,
  • Doświadczenie w kształtowaniu kultury BHP w firmie,
  • Umiejętność przeprowadzania kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, programów ERP i innych wspomagających pracę,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, z działami w organizacji oraz Oddziałami HSW S.A.,
  • Kultura osobista w kontaktach interpersonalnych, sumienność, rzetelność w realizacji obowiązków,
  • Terminowość w realizacji powierzonych zadań.

Oferta

  • Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie usług turystycznych
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
  • możliwość uzyskania uprawnień

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie hsw.pl (zakładka „kariera”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top