Praca/HSW. Huta Stalowa Wola jest producentem uzbrojenia, w tym granatników, samobieżnych armatohaubic Krab i wyrzutni rakiet Langusta, pojazdów minowania oraz wozów towarzyszących.
Firma w chwili obecnej poszukuje kilku pracowników.
Oferty pracy (HSW/Stalowa Wola)
Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości
Zakres obowiązków
- Prowadzenie weryfikacji jakościowej i odbioru wyrobów (części/zespołów/wyrobów gotowych) w fazie produkcji oraz na etapie przekazania do magazynu.
- Prowadzenie (w zakresie bieżących potrzeb) weryfikacji jakościowej i kwalifikacji elementów pochodzących z dostaw zewnętrznych.
- Określanie statusu po kontroli i badań wyrobu w oparciu o wymagania wynikające z procesu produkcji oraz dokumentacji technicznej.
- Bezpośredni kontakt techniczny z przedstawicielami poddostawców, klientów oraz partnerów biznesowych HSW S.A.
- Udział w analizach problemów i zagrożeń jakościowych związanych z realizowanymi procesami oraz wytwarzanymi wyrobami HSW S.A.
- Raportowanie zrealizowanych prac i badań w systemie teleinformatycznym ERP.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne min. I stopnia (kierunek: mechaniczny lub elektryczny) poparte kilkuletnim doświadczeniem metrologicznym oraz pracą z systemami jakości w branży przemysłowej.
- Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z procesami wytwarzania oraz rysunkiem technicznym z zakresu konstrukcji i elementów maszyn branży przemysłowej.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1/ B2.
- Mile widziane certyfikaty badań nieniszczących (NDT), ukończone kursy IWI, IWT, IWE, metrologiczne, audytora SZJ.
- Dobra znajomość obsługi programów klasy ERP i pakietu MS Office
Oferta
- Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
- Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
- Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
Specjalista ds. Kontroli Jakości
Zakres obowiązków
- Wykonywanie złożonych pomiarów elementów produkcyjnych za pomocą aparatury kontrolno – pomiarowej wykorzystywanej w Laboratorium Pomiarowym i Kąta.
- Prowadzenie pomiarów technicznie złożonych elementów, z wykorzystaniem współrzędnościowej maszyny pomiarowej (wymagane samodzielne opracowywanie planów i programów pomiarowych „CNC”).
- Odbiór i kwalifikacja produkcji na zgodność z wymaganiami dokumentacji technicznej z określeniem statusu dla zrealizowanych kontroli i badań.
- Prowadzenie sprawdzeń, wzorcowań narzędzi pomiarowych oraz aparatury kontrolno – pomiarowej wg. instrukcji i harmonogramów obowiązujących w laboratorium.
- Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu o stanie wykonania nałożonych zadań i ewentualnych trudności w ich realizacji.
- Dbałość o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne min. I stopnia (kierunek: mechaniczny, elektryczny, pokrewny).
- Min. 3 lata doświadczenia w firmie o profilu produkcyjnym w dziale związanym z kontrolą jakości i / lub jakości lub technicznym przygotowaniem produkcji, technologicznym / konstrukcyjnym.
- Bardzo dobra obsługa maszyn współrzędnościowych (programowanie obrabiarek CNC) poparte certyfikatami.
- Znajomość j. angielskiego ma poziomie A2/ B1.
- Dobra znajomość obsługi programów klasy ERP i pakiety M Office
Oferta
- Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
- Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
- Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
Specjalista ds. BHP
Zakres obowiązków
- Nadzorowanie i kontrolowanie polityki firmy oraz jej oddziałów w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy,
- Koordynowanie działań w zakresie BHP i PPOŻ w firmie i prowadzenie okresowej kontroli w celu weryfikacji ich zgodności z założeniami, stała analiza postępów realizacji,
- Przeprowadzanie regularnych inspekcji w miejscu pracy w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy,
- Udział w przeprowadzanych w firmie kontrolach organów państwowych (Państwowa Inspekcja Pracy, Inspekcja Sanitarna itp.),
- Tworzenie standardów BHP, dokumentacji, procedur, instrukcji stanowiskowych oraz opracowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
- Prowadzenie postępowań powypadkowych, raportowanie oraz monitorowanie warunków pracy (przestrzeganie przepisów i zasad),
- Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu BHP,
- Pro-aktywność i zaangażowanie w zakresie działań zmierzających do poprawy BHP w przedsiębiorstwie,
- Podejmowanie działań prewencyjnych w zakresie zdrowia fizycznego i psychicznego, działań ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań firmy.
Nasze wymagania
- Odpowiednio 3-5 lat doświadczenia w służbie BHP,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe / w zakresie BHP lub wyższe z innej dziedziny oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie BHP,
- Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/raportów środowiskowych, powypadkowych itp.,
- Umiejętność praktycznej interpretacji wymagań prawnych w zakresie BHP,
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń,
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ.,
- Doświadczenie w kształtowaniu kultury BHP w firmie,
- Umiejętność przeprowadzania kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, programów ERP i innych wspomagających pracę,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, z działami w organizacji oraz Oddziałami HSW S.A.,
- Kultura osobista w kontaktach interpersonalnych, sumienność, rzetelność w realizacji obowiązków,
- Terminowość w realizacji powierzonych zadań.
Oferta
- Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
- Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
- Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie hsw.pl (zakładka „kariera”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.