Poradnik

Jak korzystać z materiałów promocyjnych?

materiały reklamowe promocyjne broszury ulotki rollup

Chcąc skutecznie prowadzić swoją działalność nie obejdzie się bez jej promocji. Jest to jedna z najlepszych metod na dotarcie do większego kręgu odbiorców i przedstawienie im swojej oferty. Promocja może przybierać różne formy, a każda z nich jest równie skuteczna. Jakie narzędzia wykorzystać, aby zwiększyć grono swoich klientów?

Gadżety

Drobne upominki wręczane klientom to świetny sposób na pozyskanie ich uwagi. Dobrze przemyślany gadżet opatrzony logo firmy sprawia, że każdorazowe jego użycie będzie przywodziło na myśl działalność z konkretną ofertą. Gadżety są świetnym nośnikiem informacji, niezależnie od ich rozmiaru. Bez względu na to, czy upominek przybrał postać długopisu czy kolorowej parasolki, logo umieszczone w widocznym miejscu pozostanie w świadomości osób korzystających z gadżetu. Stąd już niedaleka droga do zapoznania się klienta z firmową ofertą.

Działania lokalne

Wysiłek włożony w promowanie swojej firmy w lokalnym środowisku z pewnością odpłaci się zainteresowaniem ze strony klientów. Działania warto rozpocząć od oklejenia samochodu służbowego folią samoprzylepną. Kolejnym krokiem może być nagłośnienie aktualnej oferty w mediach oraz w sieci. Zwięzła reklama w radiu czy atrakcyjna infografika dodana w mediach społecznościowych z pewnością przyciągnie kolejnych klientów. Wielu przedsiębiorców zapomina również o inwestowaniu w banery i szyldy reklamowe, których treść zachęca do odwiedzin i skorzystania z oferty. Warto zadbać o banery, które wskażą dokładną drogę wprost do siedziby firmy.

Ulotki i broszury

Jedną ze skuteczniejszych form promocji są materiały reklamowe. Dobrze zaprojektowane ulotki czy broszury często rozdawane są na głównej ulicy miasta lub w miejscu, gdzie występuje największe zagęszczenie ludności. Choć przechodnie mogą uznać ten rodzaj promocji za nieco nachalny, schowana do kieszeni ulotka z ofertą firmy może przydać się w najbardziej niespodziewanym momencie.

Solidnie przygotowana broszura bardzo dobrze sprawdzi się na targach, gdzie należy zaprezentować ofertę swojej firmy z jak najlepszej strony. Tego typu ulotki można zostawić w zaprzyjaźnionych miejscach lub w strategicznych punktach, gdzie zauważą je potencjalni klienci.

Rollupy i inne akcesoria

Wszelkiego rodzaju stojaki, rollupy czy tzw. potykacze to sprawdzona metoda przykucia uwagi przechodniów. Są to tablice różnych rozmiarów o niewielkiej wadze, które z łatwością można zabrać ze sobą. Rollupy świetnie spełniają swoją funkcję na targach i konferencjach, natomiast ze stojaków najczęściej korzystają restauracje i bary, chcąc zachęcić do swojej oferty głodnych i spragnionych przechodniów.

Wspólną zaletą większości środków promocyjnych jest ich niewysoka cena. Gadżety i materiały reklamowe to akcesoria, które wymagają niewielkich nakładów finansowych, a należą do trwałych i dobrze przyjmowanych form zachęty. Spersonalizowane akcesoria, takie jak notesy czy długopisy, warto potraktować jako niezbędne materiały reprezentacyjne do codziennego użytku w biurze.

 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top