Praca. Olimp Labs to polska firma farmaceutyczna specjalizująca się w produkcji suplementów diety, odżywek dla sportowców oraz produktów leczniczych.
Produkty Olimp Labs są dostępne nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych, m.in. w Europie, Azji i Ameryce.
Oferty pracy: Olimp Labs – Rzeszów
Technolog – Specjalista ds. R&D
Twój zakres obowiązków
- opracowywanie formulacji i technologii wytwarzania produktów leczniczych i wyrobów medycznych
- planowanie i przeprowadzanie prób technologicznych laboratoryjnych i półtechnicznych oraz wykonywanie badań
- opracowywanie dokumentacji technologicznej oraz dokumentacji rozwojowej do procesu rejestracji zgodnie z obowiązującymi wymaganiami
- udział w transferach wytwarzania i wdrożeniach nowych technologii produktów leczniczych i wyrobów medycznych na skalę produkcyjną
- przeprowadzanie optymalizacji procesów wytwarzania
Wymagania
- wykształcenie wyższe chemiczne, farmaceutyczne lub pokrewne,
- min 3-letnie doświadczenie w opracowaniu technologii wytwarzania produktów, leczniczych i wyrobów medycznych,
- umiejętność samodzielnej realizacji projektów w zakresie doboru odpowiedniej, formulacji, technologii wytwarzania i opakowania na etapie badań i rozwoju,
- bardzo dobra praktyczna znajomość procesów technologicznych stosowanych w produkcji produktów leczniczych i wyrobów medycznych,
- doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technologicznej i dokumentacji rejestracyjnej
- umiejętność i predyspozycje do obsługi urządzeń laboratoryjnych i aparatury kontrolno-pomiarowej
- znajomość wytycznych EMA/FDA
- znajomość zasad GMP i GLP
- dobra znajomość języka angielskiego
Oferta
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i efektów pracy
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- kartę Multi Sport, Smart Lunch
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Social Media Manager
Twój zakres obowiązków
• Stworzenie i zarządzanie nową strukturą działu Social Media, w skład której wejdą:
- Specjaliści ds. Social Media odpowiedzialni za różne rynki
- Operator foto i video
- Specjalista ds. influencer marketingu
- Content creator
- Specjalista ds. kampanii PPC
• Opracowanie i wdrażanie strategii działań w social media na różnych platformach i rynkach.
• Nadzór nad procesem tworzenia treści – od pomysłu do realizacji
• Współpraca z zespołami marketingu, sprzedaży i PM’ami w celu osiągnięcia wspólnych celów biznesowych
• Monitorowanie i raportowanie wyników działań w social media oraz optymalizacja strategii na podstawie analiz i realizacji KPI
• Zarządzanie, motywowanie, inspirowanie i rozwijanie członków zespołu
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w globalnym digital marketingu.
- Umiejętność tworzenia i zarządzania zespołem
- Znajomość aktualnych globalnych trendów w social media i influencer marketingu
- Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii PPC (Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads, LinkedIn Ads)
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- Kreatywność, proaktywność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (współpraca z międzynarodowym zespołem)
Oferta
- Możliwość zarządzania zespołem
- Pracę w międzynarodowej, innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na wielu rynkach
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
- Możliwość częściowej pracy zdalnej
- Współpracę z ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania
- Prywatną opiekę medyczną , ubezpieczenie na życie
- Kartę Multi Sport
- SmartLunch
- Kreatywną i różnorodną pracę z wykorzystaniem najnowszych trendów w branży
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Trade Marketing Manager
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie i realizacja strategii trade marketingowej zgodnej z celami firmy
- Planowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych oraz działań wspierających sprzedaż
- Analiza efektywności działań trade marketingowych oraz optymalizacja budżetu
- Współpraca z działami sprzedaży i marketingu w celu maksymalizacji skuteczności działań
- Opracowywanie i zarządzanie materiałami POS oraz innymi narzędziami wspierającymi sprzedaż
- Monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji
- Przygotowywanie i koordynacja obecności marki na targach krajowych i międzynarodowych
- Prowadzenie współpracy z sieciami handlowymi w zakresie marketingu oraz negocjacje dotyczące działań trade marketingowych
- Wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie materiałów szkoleniowych oraz narzędzi promocyjnych (prezentacje multimedialne, katalogi, grafiki)
- Wsparcie kluczowych klientów B2B w zakresie dostarczania materiałów marketingowych (ekspozytory, ścianki reklamowe, branding sklepów i klubów fitness)
- Aktywne zaangażowanie w organizację eventów wspólnie z partnerami handlowymi
- Współpraca z obszarem social media w zakresie trade marketingu
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze trade marketingu
- Umiejętność samodzielnego zarządzania organizacją stoiska targowego (koordynacja wszystkich elementów)
- Doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi i klientami B2B
- Znajomość narzędzi marketingowych i trade marketingowych
- Bardzo dobra organizacja pracy i zdolności negocjacyjne
- Umiejętność analizy danych i optymalizacji działań
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i zdolność pracy w zespole
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Gotowość do podróży służbowych
Oferta
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- Możliwość pracy na rynku krajowym lub eksportowym
- Realny wpływ na strategię marketingową firmy
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznym środowisku
- Prywatną opiekę medyczną , ubezpieczenie na życie
- Kartę Multi Sport
- Kartę Lunchową
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Olimp Labs”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.