Praca

Praca na Podkarpaciu. Te firmy szukają pracowników i podają stawki wynagrodzeń

praca podkarpacie podkarpackie

Praca. Oferty pracy na Podkarpaciu z podanym przez pracodawców wynagrodzeniem.

Poniżej prezentujemy wybrane oferty z Rzeszowa, Tarnobrzega, Przemyśla i Krosna.

Praca w Rzeszowie

Spółdzielnia mieszkaniowa hurtowników „RESPAN”: Główny księgowy / Główna księgowa

Zarobki: 5 500–6 500zł brutto / mies.

Zakres obowiązków

  • Nadzór i prowadzenie spraw w zakresie rachunkowości finansowej oraz rachunkowości zarządczej w Spółdzielni.
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych według polskich standardów rachunkowości oraz ich konsolidacja
  • Nadzór i prowadzenie ksiąg rachunkowych w dedykowanym systemie informatycznym oraz ich kontrola – prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego w szczególności ewidencjonowanie operacji gospodarczych, wyciągów bankowych, raportów kasowych, poleceń księgowania.
  • Wystawianie faktur sprzedaży, w tym rozliczanie i refaktura mediów
  • Zamknięcie miesiąca/roku – ustalanie wyniku, obliczanie podatków, sporządzanie deklaracji PIT, CIT, VAT, JPK oraz sprawozdań do GUS i innych urzędów i instytucji.
  • Kompleksowe prowadzenie spraw kadrowo – płacowych w tym m.in. obsługa pracowników i zleceniobiorców, naliczanie płac i składek ZUS, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie ewidencji absencji, prowadzenie akt osobowych
  • Nadzorowanie i rozliczanie inwentaryzacji majątku Spółdzielni.
  • Przygotowywanie raportów i analiz finansowych na potrzeby Zarządu Spółdzielni.
  • Przygotowywanie projektów planów finansowych w zakresie zarządzania nieruchomościami.
  • Nadzór nad windykacją należności oraz prawidłową realizacją zobowiązań spółdzielni – kontrola i uzgadnianie sald z kontrahentami.
  • Bieżące monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego mające na celu aktualizację kompetencji i optymalizację kosztów podatkowych.
  • Archiwizacja dokumentów będących wynikiem całokształtu działalności Spółdzielni w zakresie ekonomiczno – finansowym, kadr i płac oraz przepisów o ochronie danych osobowych.
  • Prowadzenie pogotowania kasowego i odpowiedzialność materialna za transakcje gotówkowe i kasę.
  • Reprezentowanie Spółdzielni wobec Urzędów Państwowych i innych instytucji w sprawach z zakresu finansowo – podatkowego.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowych.
  • Inne polecenia przełożonego w zakresie rachunkowości finansowej, zarządczej oraz kadr i płac.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu finansów, ekonomii lub rachunkowości,
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Głównej Księgowej / Głównego Księgowego,
  • biegła znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków, sprawozdawczości finansowej oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
  • znajomość przepisów prawa spółdzielczego i/lub chęć pogłębiania wiedzy w tym zakresie,
  • duża samodzielność, zdolność analitycznego myślenia,
  • odpowiedzialność za powierzone zadania, terminowość, umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy,
  • umiejętność organizowania pracy własnej i podległych pracowników,
  • umiejętność skutecznego analizowania sytuacji i efektywne rozwiązywanie problemów,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe,
  • pozytywne podejście do nowych tematów.minimum dwa lata pracy na stanowisku głównej lub samodzielnej księgowej w organizacji posiadającej formę prawną opartą na Prawie spółdzielczym,

AP-INSTAL: Elektromonter – Elektryk

Zarobki: 4 300–10 000zł brutto / mies.

Twój zakres obowiązków

  • Praca przy wykonywaniu instalacji elektrycznych i teletechnicznych, budowa tras kablowych, prowadzenie okablowania, montaż rozdzielnic elektrycznych, montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych.
  • Mile widziane czytanie planów i schematów elektrycznych, podłączenia urządzeń, podłączenia rozdzielnic według schematu.
  • Znajomość i umiejętność obsługi podstawowych maszyn elektrycznych (wiertarka, wkrętarka, szlifierka).
  • Przede wszystkim chęci i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, sumienność i rzetelność oraz punktualność.

Nasze wymagania

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
  • Znajomość planów i schematów elektrycznych (mile widziane)
  • Umiejętności obsługi narzędzi elektrycznych
  • Zaangażowanie i chęci do pracy
  • Dokładność, rzetelność oraz punktualność w wykonywaniu zadań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B (mile widziane)
  • Gotowość do nauki i dalszego rozwoju zawodowego

SMITHSTOWN Polska: Operator maszyn CNC

Zarobki: 4 900–5 200zł brutto / mies.

Twój zakres obowiązków

  • obsługa maszyn CNC

Wymagania

  • doświadczenie w pracy na obrabiarkach CNC (frezarkach, tokarkach)
  • preferowane sterowanie: Fanuc/Heidenhain
  • gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym
  • Mile widziane
  • doświadczenie w pracy ze współrzędnościowymi maszynami pomiarowymi,
  • znajomość maszyn z serii DMG MORI DMU / DMG MORI NTX / Citizen Cincom

Praca w Tarnobrzegu

Biuro Turystyki Młodzieżowej „JUVENTUR”: Asystent / Asystenta ds. organizacji podróży i rozliczeń

Zarobki: 4 300–4 700zł brutto / mies.

Twój zakres obowiązków

  • Rezerwacja, sprzedaż imprez turystycznych, ubezpieczeń turystycznych oraz biletów lotniczych
  • Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych on line, przez telefon i bezpośrednio.
  • Poszerzanie bazy nowych Klientów oraz utrzymywanie dobrej współpracy ze stałymi Klientami
  • Współpraca z agentami, korespondencja.
  • Znajomość systemów rezerwacyjnych
  • Pomoc w przygotowywaniu oferty wyjazdów turystycznych
  • Dbanie o kanały Social Media, generowanie treści, tworzenie postów, reklam

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w pracy w sektorze usług w obsłudze klienta (sektor turystyczny będzie dodatkowym atutem.)
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Znajomość obsługi komputera; umiejętność obsługi MS Office
  • Dyspozycyjność do pracy na pełny etat
  • Komunikatywność i kreatywność
  • Brak przeszkód do odbywania podróży w celach służbowych i szkoleniowych
  • Pozytywne nastawienia, zapał i nowa energii

Praca w Przemyślu

Sunset Suits: Kierownik Salonu

Zarobki: 5 500–7 500zł brutto / mies.

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja pracy salonu oraz zarządzanie podległym zespołem pracowników, nadzorowanie planu sprzedaży,
  • zwiększanie sprzedaży poprzez budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
  • przyjmowanie dostaw oraz przygotowanie towaru do sprzedaży,
  • dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie,
  • znajomość produktów oraz aktualnych trendów stylizacyjnych,
  • wdrażanie kampanii promocyjnych,
  • prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
  • dbanie o dobry wizerunek salonu oraz marki

Wymagania

  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  • doświadczenie w sprzedaży w branży odzieżowej (mile widziane doświadczenie w odzieży męskiej),
  • umiejętność zarządzania podległym zespołem,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne,
  • orientacja na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych,
  • zainteresowanie aktualnymi trendami mody.

Praca w Krośnie

MAX-STONE: Starszy specjalista ds. marketingu

Zarobki: umowa o pracę 6 000–7 000zł brutto / mies. / kontrakt B2B 7 000–8 000zł netto (+ VAT) / mies.

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja strategii marketingowej firmy. Prowadzenie kampanii marketingowych firmy oraz bieżąca współpraca z działem sprzedaży oraz zarządem firmy
  • Udział w planowaniu, wykonywaniu i rozliczaniu budżetów marketingowych
  • Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych oraz tworzenie odpowiednich treści promocyjnych (teksty, grafiki, wideo)
  • Opracowywanie materiałów marketingowych we współpracy z działem sprzedaży – prezentacji, ofert, broszur reklamowych i newsletterów
  • Redagowanie tekstów informacyjnych i reklamowych na potrzeby aktualnie prowadzonych działań sprzedażowych
  • Prowadzenie działalności PR i marketingowej w mediach społecznościowych, m.in. na LinkedIn i Facebooku
  • Współpraca z działami handlowymi w zakresie obsługi akcji handlowych, analiza i monitorowanie działań promocyjnych

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 1 rok
  • Doświadczenie w przygotowywaniu tekstów marketingowych oraz grafik (strony www, social media, mailing, katalogi, ulotki itp.)
  • Doświadczenie w pracy z treścią dla firm klientów B2B
  • Znajomość zasad SEO w obszarze tworzenia treści
  • Samodzielność i rzetelność w realizacji zadań

Aplikować na powyższe stanowiska pracy możesz na stronie pracuj.pl

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top