Praca

Praca w Rzeszowie. Budimex rekrutuje na kilka stanowisk [k/m]

budimex
fot. Budimex

Praca. Budimex to jedna z największych firm budowlanych w Polsce, działająca na rynku krajowym i międzynarodowym.

Została założona w 1968 roku i jest notowana na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych.

Firma realizuje szeroki zakres projektów, w tym budowę dróg, mostów, autostrad, kolei, budynków użyteczności publicznej, a także inwestycje w sektorze przemysłowym i energetycznym.

Oferty pracy: Budimex – Rzeszów

Kierownik Kontraktu – budownictwo energetyczne (m/k)

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowa koordynacja realizacji kontraktu – od planowania, przez nadzór nad wykonaniem, aż po kontrolę zgodności z harmonogramem, budżetem oraz wymaganiami technicznymi, prawnymi i jakościowymi,
  • Zarządzanie zespołem nadzoru oraz pracownikami własnymi, w tym motywowanie, kontrola postępów i zapewnienie przestrzegania standardów BHP,
  • Opracowywanie struktury organizacyjnej kontraktu oraz monitorowanie rezerw kosztowych podwykonawców,
  • Nadzór nad terminową realizacją etapów projektu, fakturowaniem wykonanych prac oraz przygotowywanie raportów zarządczych i analiz ryzyka,
  • Wspieranie efektywnej komunikacji w zespole oraz wdrażanie usprawnień procesów realizacyjnych,
  • Uczestnictwo w ofertowaniu i pozyskiwaniu nowych kontraktów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo),
  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika kontraktu przy realizacji projektów w budownictwie energetycznym,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem na budowie,
  • Znajomość rynku budownictwa energetycznego i inwestorów,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Zdolności przywódcze, strategiczne myślenie, umiejętność podejmowania szybkich decyzji i pracy pod presją,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Gotowość do pracy w delegacji – mobilność.

Specjalista ds. Warunków Kontraktowych (m/k)

Twój zakres obowiązków

  • analiza dokumentów kontraktowych oraz bieżąca analiza zdarzeń w ramach inwestycji pod kątem minimalizacji ryzyka oraz zabezpieczenia dochodzenia roszczeń finansowych i terminowych;
  • prowadzenie korespondencji oraz gromadzenie dokumentacji w zakresie zmian, robót dodatkowych i roszczeń;
  • ścisła współpraca z kierownictwem kontraktu w zakresie realizacji polityki roszczeniowej w trakcie trwania inwestycji;
  • udział w negocjacjach z Zamawiającym w zakresie roszczeń;
  • wspieranie merytoryczne kadry kontraktu w zakresie stosowania warunków kontraktowych – udział w harmonogramowaniu, przygotowaniu kluczowych dokumentów formalnych etc.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe;
  • min. 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przy realizacji dużych kontraktów infrastrukturalnych, energetycznych lub przemysłowych;
  • znajomość procedur FIDIC, praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych;
  • doświadczenie z zakresu prowadzenia negocjacji;
  • biegła obsługa komputera, znajomość MS Project oraz programów do kosztorysowania;
  • umiejętności analityczne, dyspozycyjność i zaangażowanie.

Deweloper ds. Rozwoju OZE (m/k)

Twój zakres obowiązków

  • Identyfikacja optymalnych lokalizacji dla projektów energii odnawialnej.
  • Negocjowanie i zabezpieczanie praw do gruntów oraz budowanie trwałych relacji z ich właścicielami.
  • Prowadzenie procesów uzyskiwania zezwoleń i zapewnienie terminowego pozyskania wymaganych zgód, licencji oraz upoważnień w ramach założonego budżetu.
  • Uzyskiwanie dostępu do sieci elektroenergetycznej i prawa do przyłączenia, uwzględniając aspekty środowiskowe, harmonogramy oraz koszty.
  • Opracowywanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań pod kątem rentowności i finansowania projektów, w tym modeli sprzedaży energii.
  • Budowanie relacji biznesowych i strategicznych z klientami, partnerami oraz innymi interesariuszami.
  • Zarządzanie współpracą z dostawcami usług rozwojowych, doradcami technicznymi i konsultantami.
  • Utrzymywanie kontaktów z administracją publiczną oraz operatorami sieci (DNO/TSO) w celu usprawnienia procesów uzyskiwania zezwoleń.
  • Wspieranie zespołów budowlanych i biznesowych jako ekspert w dedykowanym obszarze.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki związane z elektroenergetyką lub elektrotechniką.
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w branży OZE.
  • Znajomość procesu uzyskiwania pozwoleń dla projektów energetycznych.
  • Doświadczenie w realizacji i budowie projektów OZE będzie dodatkowym atutem.
  • Wiedza w zakresie przyłączania instalacji do sieci i zawierania umów przyłączeniowych.
  • Mile widziana znajomość rynku polskiego oraz doświadczenie w lokalnych projektach.Gotowość do podróży służbowych w zależności od potrzeb projektowych.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; proaktywność i zdolność do pracy w dynamicznym środowisku.
  • Umiejętność przewidywania i rozwiązywania problemów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Budimex”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top