Rzeszów/Praca. Voice Contact Center specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze klienta.
Posiada 6 centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.
Firma zatrudnia 1500 osób.
Oferty pracy (Voice Contact Center/Rzeszów)
Kierownik Projektu w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów
- Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience
- Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik finansowy
- Ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
- Analiza wyników podległego zespołu i przygotowanie planów poprawy wyników
- Kontakt z klientem zlecającym oraz innymi działami w ramach firmy
- Przygotowanie analiz i raportów na rzecz managera oddziału
- Budowa pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
- Planowanie i realizacja działań optymalizujących pracę projektu
- Tworzenie systemów motywacyjnych i ocena ich efektywności
- Analiza forecastu ruchu i planowanie obsad dopasowanych do ruchu
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych i działań antyrotacyjnych
Wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center
- Znajomość KPI w branży call /contact center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- Znajomość procesów contact center, kanałów obsługi i narzędzi pracy w contact center
- Umiejętność analizy różnorodnych danych i wyciągania z nich wniosków
- Skuteczna komunikacja z zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o cele
- Umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku
- Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
- Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Innowacyjność i dążenie do rozwoju projektu przez kreowanie rozwiązań wspierających realizację KPI i budżetów projektowych
Oferują
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Voice Contact Center ”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.