Praca

Praca w Rzeszowie. Voice Contact Center szuka pracownika

Voice Contact Center rzeszów

Rzeszów/Praca. Voice Contact Center specjalizuje się w wielokanałowej obsłudze klienta.

Posiada 6 centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie.

Firma zatrudnia 1500 osób.

Oferty pracy (Voice Contact Center/Rzeszów)

Kierownik Projektu w Contact Center

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów
  • Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience
  • Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik finansowy
  • Ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
  • Analiza wyników podległego zespołu i przygotowanie planów poprawy wyników
  • Kontakt z klientem zlecającym oraz innymi działami w ramach firmy
  • Przygotowanie analiz i raportów na rzecz managera oddziału
  • Budowa pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
  • Planowanie i realizacja działań optymalizujących pracę projektu
  • Tworzenie systemów motywacyjnych i ocena ich efektywności
  • Analiza forecastu ruchu i planowanie obsad dopasowanych do ruchu
  • Wsparcie procesów rekrutacyjnych i działań antyrotacyjnych

Wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center
  • Znajomość KPI w branży call /contact center i umiejętność wpływania na wskaźniki
  • Znajomość procesów contact center, kanałów obsługi i narzędzi pracy w contact center
  • Umiejętność analizy różnorodnych danych i wyciągania z nich wniosków
  • Skuteczna komunikacja z zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
  • Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o cele
  • Umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku
  • Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
  • Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • Innowacyjność i dążenie do rozwoju projektu przez kreowanie rozwiązań wspierających realizację KPI i budżetów projektowych

Oferują

  • Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
  • Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
  • Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
  • Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Voice Contact Center ”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top