Stalowa Wola/Praca. SK Nexilis to jeden z największych inwestorów zagranicznych na Podkarpaciu.
Firma jest liderem w sektorze produkującym folie miedziane, firmą o światowym potencjale technologicznym, produkującą najcieńsze, najdłuższe i najszersze folie.
Folia miedziana to jeden z podzespołów niezbędnych do produkcji baterii litowo-jonowych, wykorzystywanych w samochodach elektrycznych.
Oferty pracy (SK Nexilis/Stalowa Wola)
Kierownik budowy
Twój zakres obowiązków
- Planowanie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac budowlanych zgodnie z procedurami, obowiązującym prawem, sztuką budowlaną i zasadami BHP
- Współpraca z podwykonawcami inwestorami i projektantami
- Koordynacja procesów wewnętrznych firmy związanych z powierzoną budową
- Realizacja budowy zgodnie z umowami Inwestora zawartymi z innymi Podmiotami
- Przestrzeganie założonych budżetów i harmonogramów dla każdej z realizacji
- Nadzór nad podwykonawcami i pracownikami
- Reprezentowanie Inwestora przed Podmiotami zewnętrznymi w tym Administracją Państwową
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń- warunek konieczny
- Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu budowy na stanowisku Kierownika Budowy- minimum 5 lat
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającą swobodną komunikację (B2/C1)
- Bogata wiedza branżowa
- Znajomość rynku budowlanego i inwestycyjnego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, MS Project), AutoCAD pozwalająca na swobodne przygotowywania prezentacji, analiz i raportów
- Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego, znajomość prawa zamówień publicznych będzie mile widziana
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Umiejętność pracy w zespole, pod presja czasu, komunikatywność i elastyczności
- Prawo jazdy kategorii B
Starszy Specjalista ds. Rachunkowości finansowej
Twój zakres obowiązków
- Wykonywanie czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca w obszarze AP/AR (zobowiązań/należności)
- Umiejętność sporządzania zestawienia obrotów i sald, kontrola jego poprawności
- Opracowanie uzgodnienia sald kont księgowych
- Wstępne przygotowanie sprawozdania finansowego jednostki
- Rozliczanie kosztów finansowania dotyczących projektów inwestycyjnych
- Rozliczanie kosztów leasingu finansowego
- Rozliczanie różnic kursowych
- Analiza rozliczeń międzyokresowych kosztów
- Znajomość zagadnień wyceny środków trwałych
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących środków trwałych, rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, kosztów wynagrodzeń oraz leasingu.
- Udział w procesie wyboru biegłego rewidenta
- Udział w spotkaniach operacyjnych
- Kontrola limitów kredytowych klientów jednostki
Wymagania
- Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawnych i podatkowych
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse)
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w księgowości na samodzielnym stanowisku
- Znajomość korporacyjnych standardów pracy w księgowości
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom B1/B2)
Mile widziane
- Znajomość programu ERP Comarch Optima, SAP
Starszy Specjalista ds. Ochrony Środowiska
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych
- Udział w procesie otrzymania IPCC
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z zakresu ochrony środowiska (KOBiZE, CRO, BDO, opłaty za korzystanie ze środowiska, sprawozdania do GUS)
- Nadzorowanie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska w tym nadzór nad Rejestrem BDO, KPO
- Monitorowanie wymagań prawnych oraz zmian w zakresie ochrony środowiska i energii
- Przeprowadzanie kontroli i audytów wewnętrznych z zakresu OŚ
- Udział w kontrolach i audytach zewnętrznych
- Nadzór nad wynikami z badań stanu środowiska, posiadanymi zgłoszeniami / pozwoleniami w zakresie ochrony środowiska
- Nadzór nad gospodarką odpadami i odbiorcami odpadów oraz ciągłe podnoszenie świadomości załogi w tym obszarze poprzez kampanie ekologiczne;
- Koordynowanie działań przy rozwiązywaniu problemów dotyczących środowiska, analiza niezgodności, podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych
- Wprowadzanie i utrzymywanie obowiązujących standardów ISO
- Wdrażanie działań usprawniających w obszarze Ochrony Środowiska
- Organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony środowiska
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Praktyczna znajomość przepisów BHP, ppoż. i prawa pracy
- 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (branża motoryzacyjna będzie dodatkowym atutem)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającą swobodną komunikację
- Znajomość MS Office pozwalająca na swobodne przygotowywania prezentacji, analiz i raportów
- Umiejętność dobrej komunikacji i wysoki poziom zaangażowania
- Znajomość systemów zarzżdzania w oparciu o normy ISO (m.in. ISO 45001)
- Uprawnienia ppoż. i instruktora pierwszej pomocy
Manager działu finansowego
Twój zakres obowiązków
- Koordynowanie tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych działań operacyjnych, dbanie o właściwy podział zadań w zespole i ciągłość działania
- Odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatkowe, sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, podatek u źródła
- Monitorowanie zmian przepisów z zakresu rachunkowości i podatków oraz właściwe ich stosowanie
- Sporządzanie analiz, bilansów i sprawozdań
- Przygotowywanie i analiza przepływów finansowych
- Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- Zarządzanie ryzykiem finansowym
- Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz przepływów pieniężnych
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami, audytorami, organami podatkowymi i bankami
- Zarządzanie pracą zespołu
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse)
- Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy w księgowości na samodzielnym stanowisku
- Ugruntowana wiedza z zakresu rachunkowości, finansów i rozliczeń podatkowych
- Bardzo dobra obsługa komputera (MS Office, arkusze kalkulacyjne)
- Znajomość systemu SAP
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- Praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości, oraz międzynarodowych regulacji (MSSF) z obszaru rachunkowości
- Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Organizacja pracy własnej i podległego zespołu
Mile widziane
- Certyfikaty z zakresu rachunkowości, podatków i finansów (CPA, CTA, FRM, CFA, itp.)
- Znajomość języka koreańskiego
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „SK Nexilis”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.