Praca

Staże i oferty pracy w BSH Rzeszów. Firma oferuje kilka stanowisk

bsh rzeszów
fot. BSH

Praca. BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group.

Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens i Gaggenau.

BSH posiada w Polsce sześć fabryk.

Oferty pracy: BSH – Rzeszów

Stażysta/ka w Laboratorium Beverage

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, wykonywanie i raportowanie badań laboratoryjnych w zakresie kapsułkowych ekspresów do kawy;
  • Opracowywanie i rozwijanie metod badawczych oraz urządzeń pomiarowych;
  • Planowanie i realizacja projektów laboratoryjnych w fazie rozwoju produktu oraz w produkcji seryjnej;
  • Wspieranie prac mających na celu utrzymanie standardu 5S;
  • Współpraca z innymi działami R&D w lokalizacjach BSH.

Wymagania

  • Aktualny status studenta;
  • Student/ka 3 lub 4 roku studiów mechanicznych, mechatronicznych lub podobnych;
  • Dyspozycyjność min. 24 godzin w tygodniu;
  • Znajomość rysunku technicznego;
  • Znajomość pakietu MS Office Excel Word;
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i komunikacyjne nastawione na współpracę;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Proaktywna postawa oraz chęć nauki i rozwoju.

Stażysta/ka w Sekcji Konstrukcji

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie i wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w dokumentacji 2D i 3D dla nowych i istniejących produktów;
  • Wsparcie procesu zwalniania detali do produkcji seryjnej.

Wymagania

  • Aktualny status studenta – warunek konieczny;
  • Student kierunków: mechanika, mechatronika, technologia budowy maszyn, automatyka, robotyka;
  • Dostępność w wymiarze min. 24h/tydzień;
  • Znajomość oprogramowania CAD NX;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Znajomości pakietu MS Office – w szczególności MS Excel;
  • Wysokie umiejętności analityczne;
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

Mile widziane

  • Mile widziana znajomość oprogramowania Teamcenter;

Stażysta/ka w Dziale R&D (Sekcja Rozwoju Fabryki)

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie oraz wdrażanie zmian w produktach;
  • Opracowywanie dokumentacji technicznej;
  • Współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami;
  • Realizacja innych zadań wynikających z bieżących potrzeb Sekcji Rozwoju.

Wymagania

  • Student studiów technicznych na kierunkach: mechanika, inżynieria produkcji lub pokrewne;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Znajomość rysunku technicznego oraz oprogramowania CAD-NX;
  • Kreatywność i inicjatywa w działaniu;
  • Gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.

Stażysta/ka w Sekcji Laboratorium R&D

Twój zakres obowiązków

  • Analiza konstrukcji urządzeń gospodarstwa domowego;
  • Budowanie i ulepszanie prototypów oraz produktów – obszar elektroniki i silników;
  • Opracowywanie i rozwijanie metod badawczych;
  • Przygotowywanie i wykonywanie testów i badań;
  • Przygotowywanie i analizowanie raportów z badań.

Wymagania

  • Student 3-4 rok studiów kierunków: elektrotechnika, elektromechanika, mechatronika;
  • Dostępność przez min 24h/tydzień;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Postawa zorientowana na cel;
  • Kreatywność i inicjatywa w działaniu;
  • Wysoka motywacja i elastyczność;
  • Rozwinięte kompetencje komunikacyjne;
  • Umiejętności manualne;
  • Znajomość podstaw VBA oraz programów CAD 2D – mile widziana.

Kupiec

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie kategorią materiałów bezpośrednio-produkcyjnych;
  • Współtworzenie i uczestnictwo w tworzeniu/zarządzaniu Strategią Grupy Materiałów/Dostawców (MGS);
  • Nadzór nad terminowymi wdrożeniami projektów w zakresie odpowiedzialności zakupowej;
  • Analiza umów i negocjowanie warunków handlowych;
  • Planowanie kosztów materiałowych / inwestycji dla projektu i ich analiza;
  • Bezpośredni kontakt i utrzymywanie stałych relacji z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi;
  • Współuczestnictwo w audytowaniu dostawców;
  • Poszukiwanie alternatywnych dostawców i ich kwalifikacja w ramach procesów zakupowych;
  • Realizacja założonych KPIs;
  • Przestrzeganie polityki zakupowej spółki (dokonywanie zakupów materiałów produkcyjnych na potrzeby zleceń i kontraktów);
  • Przygotowywanie analiz, raportów i sprawozdań.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne;
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny;
  • 1-3 lat doświadczenia w dziale zakupów w międzynarodowej firmie;
  • Doświadczenie w kontaktach z dostawcami materiałów produkcyjnych;
  • Doświadczenie w zarządzaniu grupami materiałowymi;
  • Umiejętności analityczne;
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word).

Supplier Development Engineer

Your responsibilities

  • Leads projects at suppliers for performance improvement by following Lean principles and using Lean tools including carrying out the necessary trainings;
  • Evaluate design of produced components/goods regarding best manufacturability and question requirements;
  • Evaluate available packaging and transportation solution in comparison with alternative scenarios for components/goods;
  • Analyze costs of serial running components and their production process and realize cost optimized scenarios according to VSM (Value Stream Mapping);
  • Support purchasing in achieving cost targets;
  • Provide cost transparency for components and/or processes within product development projects and evaluate alternative scenarios for cost – and value stream optimized component designs and/or manufacturing processes.
  • Work in close co-operation with suppliers to create the best value stream and production processes for new components/goods;
  • Build and enlarge internal knowledge for different (current and new) production processes and or transportation concepts.
  • Active participation in cost evaluation within early stage of Project Development

Requirements

  • Bachelor degree or higher in Engineering (Industrial-, Electrical-, Mechanical- or similar) or Business Administration with related work experience;
  • Minimum 3 years work experience with Lean tools e.g. VSM/D, 5S, Line balancing, Supermarket, Kanban, SMED, Milk Run, TPM;
  • Experience in product cost calculation highly beneficial;
  • Excellent communication & argumentation skills with the ability to work effectively at all levels, individually or in a team;
  • High self-motivation and assertiveness;
  • Fluent English;
  • Basic German skills are appreciated;
  • Willingness for frequent business trips up to 30% of total working time.
  • Experience and understanding of Production Processes at Suppliers in different branches (e.g. injection molding production, assemblies, electronics)

Project Purchasing Specialist

Your responsibilities

  • First point of contact for the project team Purchasing function or for the buyers for the project;
  • Project tracking and status regarding purchasing and Externally sourced parts (sourcing plan, project one-pager, etc.);
  • Support design-to-cost activities and target cost Activities as well as purchasing data for budget and Target price setting;
  • Providing data for make-or-buy decisions for the shopping area;
  • Taking on tasks of international specialist purchasing Requirement and in coordination with specialist purchasing.

Requirements

  • Completed studies in the field of industrial engineering or comparable engineering course;
  • Several years of professional experience in specialist purchasing or Project management an advantage;
  • Dealing professionally with suppliers and others Project partners;
  • Fluent German and English skills as well Willingness to travel internationally;
  • Strong personal responsibility and independence as well;
  • Knowledge of MS Office and SAP desirable.

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „BSH”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top