Poradnik

Szefie, mój komputer nie działa. Co robić?

outsourcing it orange sprawny laptop naprawa komputer

Wizja bezczynnie siedzącego pracownika przy pustym biurku lub wyłączonym monitorze nie jest scenariuszem filmu a realnym zagrożeniem, które może skutkować poważnymi konsekwencjami dla płynności i wizerunku Twojej firmy. Czy można się uchronić przed niespodziewaną awarią zasobów komputerowych? Zdecydowanie tak i to wyjątkowo skutecznie.

Trudno sobie współcześnie wyobrazić prężnie funkcjonującą firmę bez komputerów i laptopów połączonych z internetem. Dzisiejszy biznes bazuje na komputeryzacji, zarówno tej zaawansowanej jak i biurowej, będąc najczęściej od niej zależny. To przecież na komputerach powstają ważne projekty, przechowywane są cenne i wrażliwe dane oraz efekty ciężkiej pracy, to za ich pomocą wreszcie utrzymywana jest komunikacja z klientem.

Sprawny laptop a wizerunek firmy

Dlatego fundamentem technologicznej higieny w firmach powinno być zapewnienie profesjonalnej opieki nad jej sprzętowymi zasobami. Niestety wciąż wielu przedsiębiorców bagatelizuje zagrożenie, czy to z powodu chęci zaoszczędzenia pieniędzy czy braku świadomości konsekwencji jakie wiążą się z awarią pojedynczego komputera lub ich sieci. A te mogą być poważne. W sytuacji, gdy firma nie może dokończyć projektu lub zlecenia, gdy ma ograniczone możliwości w udzielaniu informacji klientom lub po prostu nie może zarejestrować danych o sprzedaży, naraża się na uszczerbek na wizerunku i utratę zaufania, co w rezultacie może powodować straty finansowe. Dzisiejszy rynek jest bowiem mocno konkurencyjny a klienci coraz liczniej korzystają z narzędzi opiniujących swoje konsumenckie doświadczenia w mediach społecznościowych. Przestoje związane z niesprawnymi komputerami w firmie na pewno nie wpłyną pozytywnie na wydawane przez nich oceny.

Profesjonalne wsparcie na każdą firmową kieszeń

Skutecznym i bardzo korzystnym finansowo rozwiązaniem problemów w sytuacji komputerowego kryzysu jest outsourcing usług IT. Zwłaszcza jako usługa abonamentowa, która co miesiąc zapewnia stałą opiekę informatyczną oraz pomoc, gdy firmowy sprzęt ulegnie awarii. A ta udzielana jest wszystkimi możliwymi kanałami, w zależności od stopnia zaawansowania usterki: telefonicznie, zdalnie poprzez połączenie z komputerem, który wymaga naprawy w zakresie oprogramowania lub osobiście w obliczu poważnej awarii komputera. Najczęściej jest on wówczas zabierany a na czas naprawy będziemy mieli zapewniony sprzęt zastępczy na tym samym poziomie. Za niewielką opłatę abonamentową firma zyskuje zatem dostęp do zweryfikowanych profesjonalistów i nie musi obciążać budżetu wysokimi kosztami zatrudnienia własnych specjalistów. Trudno o lepiej dopasowane rozwiązanie. Przeczytaj więcej na ten temat: https://www.orange.pl/poradnik-dla-firm/firma-online/outsourcing-it/

Więcej o zaletach outsourcingu dowiecie się pod adresem https://www.orange.pl/poradnik-dla-firm/firma-online/outsourcing-it/

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top