Inwestycje

Wzdłuż obwodnicy Tarnobrzega powstanie droga dla pieszych i rowerów. To nie wszystko

obwodnica tarnobrzeg rower pieszy

Tarnobrzeg/Obwodnica. Ogłoszono przetarg na przebudowę obwodnicy Tarnobrzega.

Rozbudowa dotyczy wykonania drogi dla pieszych oraz drogi dla pieszych i rowerów.

Ogłoszenie o zamówieniu pojawiło się w dniu dzisiejszym.

Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg

Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: „Przebudowa obwodnicy miasta Tarnobrzega – drogi wojewódzkiej nr 871  w zakresie: – wykonania drogi dla pieszych od km 0+035 do km 0+490 (strona lewa) oraz drogi dla pieszych i rowerów”.

Branża drogowa

W ramach projektowanej inwestycji przewiduje się budowę drogi dla pieszych i rowerów od km 0+033 do km 0+196 strona prawa (DW 871) oraz budowę drogi dla pieszych od km 0+033 do km 0+495 strona lewa (DW 871). Ponadto projekt przewiduje wykonanie bariery energochłonnej od km 0+419 do km 0+513 strona lewa.

W zakresie branży drogowej planowane są następujące roboty budowlane:

• Budowa drogi dla pieszych i rowerów szer. 3,0 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
• Budowa drogi dla pieszych szer. 1,8 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm
• Ustawienie obrzeży betonowych 8×30 cm.

Konstrukcja drogi dla pieszych i rowerów z betonowej kostki brukowej od km 0+000 do km 0+026; od km 0+034 do km 0+064; od km 0+072 do km 0+176 oraz drogi dla pieszych:

− Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej – gr. 8 cm
− Podsypka cementowo-piaskowa – gr. 3 cm
− Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm, klasa C90/3 – gr. 15 cm
− Warstwa mrozoochronna z mieszanki stabilizowanej cementem C1,5/2,0 MPa ≤4,0 MPa – gr. 15cm
− Istniejące podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu.

Konstrukcja drogi dla pieszych i rowerów z betonowej kostki brukowej od km 0+026 do km 0+034; od km 0+064 do km 0+072:

− Warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej – gr. 8 cm
− Podsypka cementowo-piaskowa – gr. 3 cm
− Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm, klasa C90/3 – gr. 30 cm
− Warstwa mrozoochronna z mieszanki stabilizowanej cementem C1,5/2,0 MPa ≤4,0 MPa – gr. 20cm
− Istniejące podłoże gruntowe po wyprofilowaniu i zagęszczeniu.

Projekt przewiduje montaż bariery energochłonnej typu N2W3A na odcinku od km 0+419 do km 0+513 strona lewa. Ponadto, projekt przewiduje wykonanie balustrady U-11a wzdłuż drogi dla pieszych zlokalizowanej wzdłuż rowu.

W ramach niniejszego projektu przewiduje się wycinkę krzewów. Należy odtworzyć zniszczoną przez roboty budowlane zieleń i uporządkować teren poprzez pokrycie warstwą humusu grubości min 5 cm i obsiew mieszankami traw odpornymi na działanie czynników występujących w pasie drogowym.

Termin składania ofert: 2024-11-25 10:00

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top