Praca

SK Nexilis Stalowa Wola rekrutuje na kilka stanowisk. Praca na pełny etat

sk nexilis stalowa wola

Stalowa Wola/Praca. SK Nexilis to południowokoreańska firma zajmująca się produkcją folii miedzianej.

Folia miedziana stanowi kluczowy komponent w produkcji baterii do pojazdów elektrycznych, elektroniki i innych urządzeń technologicznych.

Firma jest częścią SK Group, jednej z największych korporacji w Korei Południowej, która jest zaangażowana w różne sektory, w tym energię, chemię i technologię.

SK Nexilis specjalizuje się w produkcji miedzianej folii cienkowarstwowej, która jest wykorzystywana w akumulatorach litowo-jonowych, szczególnie w bateriach do pojazdów elektrycznych (EV). Folia miedziana jest niezbędna do budowy elektrod w bateriach, odgrywając kluczową rolę w ich wydajności i bezpieczeństwie.

Oferty pracy: SK Nexilis – Stalowa Wola

Inżynier Mechanik Utrzymania Ruchu

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymanie i konserwacja obiektów produkcyjnych i użytkowych, w tym maszyn i urządzeń
  • Planowanie działań konserwacyjnych oraz przeglądów instalacji, maszyn i urządzeń
  • Diagnozowanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych
  • Prowadzenie kontroli prewencyjnych, wykrywanie potencjalnych zagrożeń i wprowadzanie działań usprawniających
  • Analizowanie zużycia maszyn i urządzeń i wdrażanie rozwiązań optymalizujących
  • Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji technicznej oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań
  • Koordynacja pracy podwykonawców branżowych oraz nadzór nad realizacją prac konserwacyjnych
  • Udział w procesie zakupowym, głównie w zakresie doradztwa technicznego

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne (Mechanika i budowa maszyn, Mechatronika, Automatyka etc.)
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (branża motoryzacyjna będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom B2)
  • Uprawnienia SEP grupa 2 i 3

Mile widziane

  • Znajomość procedur UDT dotyczących odbiorów i przeglądów okresowych oraz AutoCAD

Inżynier Elektryk Utrzymania Ruchu

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymanie i konserwacja obiektów infrastruktury energetycznej
  • Utrzymanie i konserwacja obiektów produkcyjnych i użytkowych, w tym maszyn i urządzeń
  • Planowanie działań konserwacyjnych oraz przeglądów maszyn i urządzeń elektroenergetycznych
  • Działania związane z budową i naprawą maszyn, TPM
  • Nadzór nad prawidłową eksploatacją oraz utrzymaniem sprawności maszyn i urządzeń oraz infrastruktury energetycznej i elektroenergetycznej
  • Prowadzenie kontroli prewencyjnych, wykrywanie potencjalnych zagrożeń i wprowadzanie działań usprawniających
  • Analizowanie zużycia mediów energetycznych i wdrażanie rozwiązań optymalizujących
  • Zarządzanie bezpieczeństwem obiektów infrastruktury energetycznej i elektroenergetycznej
  • Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji technicznej oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań
  • Koordynacja pracy podwykonawców branżowych oraz nadzór nad realizacją prac konserwacyjnych
  • Udział w procesie zakupowym, głównie w zakresie doradztwa technicznego

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne – Energetyka, Mechatronika, Automatyka, Mechanika i budowa maszyn
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (branża motoryzacyjna będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom B2)
  • Uprawnienia SEP G1 E+D (do 110 kV),

Mile widziane

  • Znajomość procedur UDT dotyczących odbiorów i przeglądów okresowych oraz AutoCAD

Specjalista ds. Administracji i Rozwoju Organizacji

Twój zakres obowiązków

  • Bieżące administrowanie i koordynowanie współpracy z dostawcami i usługodawcami w celu utrzymania wysokich standardów zarządzania obiektami firmy.
  • Dbanie o bezpieczeństwo obiektów, w tym zarządzanie systemami nadzoru i sprzętem zabezpieczającym.
  • Planowanie, organizowanie i monitorowanie prac w zakresie powierzonych zadań w tym sprawna obsługa administracyjna biura w celu zapewnienia przyjaznego środowiska pracy.
  • Zaopatrywanie firmy w urządzenia i materiały biurowe.
  • Zarządzanie umowami związanymi z obsługą obiektami, oraz dotyczącymi wynajmu mieszkań, usług cateringowych i innych.
  • Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla pracowników delegowanych, w tym organizowanie zakwaterowania, transportu oraz pomoc w sprawach administracyjnych.
  • Wspieranie programów świadczeń dla pracowników.
  • Planowanie i realizacja imprez firmowych, w tym zapewnienie odpowiednich rozwiązań logistycznych.
  • Koordynowanie usług transportowych, w tym organizowanie transportu firmowego oraz usługodawców zewnętrznych.
  • Zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa i politykami firmy.
  • Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe w zakresie administracji lub pokrewnej dziedzinie.
  • Biegła znajomość aplikacji MS Office i narzędzi administracyjnych.
  • Doświadczenie w zarządzaniu obiektami, znajomość standardów bezpieczeństwa w miejscu pracy, umiejętność koordynowania współpracy z dostawcami oraz zarządzania administracyjnego i planowania.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, komunikacyjne oraz rozwiązywania problemów.
  • Nastawienie na wyniki, umiejętność samodzielnego zarządzania wieloma zadaniami i adaptacji do dynamicznych środowisk pracy.

Specjalista ds. księgowości

Twój zakres obowiązków

  • Kontrola i weryfikacja dokumentów księgowych
  • Dekretowanie i księgowanie faktur krajowych i zagranicznych
  • Księgowanie wycen walutowych i rozliczeń międzyokresowych kosztów
  • Bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
  • Przygotowywanie raportów i zestawień księgowych
  • Udział w procesie zamknięcia okresów księgowych
  • Kompletowanie dokumentacji na potrzeby audytów zewnętrznych i wewnętrznych

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w księgowości
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Znajomość zasad rachunkowości, zagadnień księgowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość MS Office pozwalającą na swobodne przygotowywanie prezentacji, analiz i raportów
  • Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
  • Znajomość SAP, Optima

HR Manager

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie polityk oraz strategii HR, dostosowanych do celów organizacyjnych i specyfiki branży produkcyjnej.
  • Zarządzanie zespołem HR w obszarach: rekrutacji, HRBP, specjalistów HR, kadr i płac oraz nadzór nad projektami realizowanymi wewnątrz działu.
  • Budowanie i rozwijanie procesów HR oraz optymalizacja i tworzenie narzędzi wspierających realizację polityki personalnej.
  • Tworzenie i realizowanie szeroko rozumianej polityki personalnej i płacowej firmy zgodnej z celami biznesowymi organizacji.
  • Nadzór nad zarządzaniem cyklem zatrudnienia pracowników – od wdrożenia, przez szkolenia, ocenę wyników, aż po procesy związane z zakończeniem współpracy.
  • Opracowanie i zarządzanie systemem rozwoju kompetencji i ścieżek kariery zawodowej.
  • Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz reprezentowanie organizacji na zewnątrz w zakresie obszaru HR.
  • Nadzorowanie procesu przygotowywania listy płac oraz dokumentacji kadrowej, zapewniając zgodność z przepisami prawa oraz standardami firmy.
  • Przygotowywanie analiz, raportów i dokumentacji HR, dostosowanych do potrzeb zarządu i kierownictwa firmy.
  • Skuteczne zarządzanie różnicami kulturowymi, szczególnie w kontekście współpracy między oddziałami w Polsce a Koreą, oraz wdrażanie globalnych strategii HR w lokalnym kontekście.
  • Zapewnienie efektywnej komunikacji i zgodności między lokalnymi a globalnymi inicjatywami HR w organizacji.

Wymagania

  • Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny.
  • Swoboda i doświadczenie we współpracy z Zarządem oraz kadrą menadżerską oraz różnymi interesariuszami biznesowymi.
  • Znajomość prawa pracy, przepisów z obszaru kadrowo-płacowego, ubezpieczeń społecznych oraz regulacji podatkowych.
  • Biegła znajomość pakietu MS Office oraz systemów HR (znajomość systemów ERP będzie dodatkowym atutem).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. poziom B2 (znajomość języka koreańskiego będzie dodatkowym atutem).
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i przywódcze, umożliwiające efektywne budowanie relacji z pracownikami i kierownictwem.
  • Nastawienie na wyniki z umiejętnością pracy zarówno samodzielnej, jak i zespołowej.
  • Znajomość aktualnych trendów i innowacji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Specjalista ds. kadr i płac

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie miesięcznych list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Ewidencja czasu pracy i nadgodzin z uwzględnieniem zmianowego grafiku
  • Rozliczanie świadczeń zdrowotnych i społecznych
  • Wydawanie zaświadczeń na wniosek pracownika
  • Obsługa świadczeń w ramach funduszu socjalnego
  • Obsługa zajęć komorniczych
  • Rozliczanie składek ubezpieczeniowych związanych z wynagrodzeniem oraz PPK
  • Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, wydawanie formularzy PIT
  • Przygotowywanie analiz, raportów, deklaracji i sprawozdań na potrzeby ZUS, GUS oraz zarządu
  • Dbanie o prawidłowość i terminowość procesów kadrowo-płacowych

Wymagania

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. kadr i płac, preferowane w firmie pracującej w systemie zmianowym
  • Znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych z uwzględnieniem zmianowego grafiku
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
  • Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Mile widziane

  • Znajomość programu Comarch Optima

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „SK Nexilis”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

1 komentarz

1 komentarz

  1. Anonim

    4 marca 2025 at 19:08

    bez komentaZA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top