Praca

Baltic Wood rekrutuje na kilka stanowisk. Praca w Jaśle

baltic wood praca jasło

Jasło/Praca. Baltic Wood to firma z siedzibą w Jaśle, specjalizująca się w produkcji podłóg drewnianych.

Firma jest jednym z wiodących producentów w Polsce, oferując szeroką gamę wysokiej jakości parkietów i desek podłogowych.

Oferty pracy (Baltic Wood/Jasło)

Dyrektor Handlowy

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży.
  • Realizacja założonych celów sprzedażowych, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży.
  • Merytoryczny wpływ na kształtowanie ofert dla klientów.
  • Osobisty udział w negocjowaniu warunków handlowych w przypadku kluczowych projektów.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
  • Prowadzenie badań konkurencyjności rynku.
  • Analiza efektywności działań marketingowych
  • Zarządzanie zespołem sprzedaży, wyznaczanie celów sprzedażowych w oparciu o kluczowe wskaźniki wydajności, wspieranie pracowników.
  • Zapewnienie sprawnej współpracy Pionu Handlowego z innymi obszarami firmy.
  • Regularne raportowanie wyników sprzedażowych, prognoz do Zarządu.
  • Udział w konferencjach, targach i innego rodzaju wydarzeniach branżowych.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane sprzedaż, zarządzanie lub pokrewne.
  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w branży o podobnym profilu działalności.
  • Doświadczenie na europejskim rynku podłóg.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego.
  • Umiejętność myślenia strategicznego, zdolność do opracowywania skutecznych strategii sprzedażowych.
  • Nastawienie na wynik i realizowanie planów sprzedażowych.
  • Świadomość biznesowa, umiejętność zarządzania procesami sprzedażowymi.
  • Doświadczenie w negocjacjach.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność budowania trwałych relacji z klientami biznesowymi.
  • Zdolności adaptacyjne oraz umiejętność współpracy z kierownictwem wyższego szczebla.
  • Umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych.
  • Inne odpowiednie certyfikaty zawodowe są dodatkowym atutem.

Oferta

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej.
  • Samodzielne stanowisko raportujące do Zarządu firmy.
  • Umowę o pracę, wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia oraz system premiowy oparty na wynikach.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Dostęp do programów rozwojowych umożliwiających doskonalenie swoich kompetencji zawodowych.
  • Dobrowolne ubezpieczenia grupowe wraz z opieką medyczną.
  • Samodzielność, decyzyjność i realny wpływ na działanie organizacji.
  • Przyjazną atmosferę, jasne oczekiwania, otwartą komunikację.

Specjalista / Specjalistka ds. Ciągłego Doskonalenia

Twój zakres obowiązków

  • Budowanie i wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia.
  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Manufacturing.
  • Standaryzacja procesów.
  • Doskonalenie procesów produkcyjnych i technologicznych narzędziami Lean Manufacturing.
  • Opracowywanie map strumienia wartości.
  • Opracowywanie planów i prowadzenie projektów optymalizacyjnych mających na celu zwiększenie produktywności, obniżenie kosztów, podwyższenie jakości.
  • Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją technologiczną (instrukcje, karty procesów, procedury).
  • Planowanie i przeprowadzanie audytów wdrażanych narzędzi.

Wymagania

  • Praktyczna znajomość filozofii i narzędzi Lean (TPM, Kaizen, Problem Solving, 5S, VSM, TWI, SMED),
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: zarządzenie produkcją, inżynieria produkcji, Lean Management).
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność zarządzania projektami.
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz dbałość o procedury i dokumenty.
  • Samodzielność w działaniu.
  • Otwartość, kreatywność, komunikatywność orientacja na realizację celów.

Oferta

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Proces wdrożenia do firmy.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwości rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach.
  • Pakiet socjalny: świadczenia wypłacane w okresie świątecznym.
  • Dobrowolne ubezpieczenie grupowe wraz z opieką medyczną.
  • Przyjazną atmosferę sprzyjającą pracy indywidualnej i zespołowej.

Dyrektor Finansowy

Twój zakres obowiązków

  • Raportowanie do Dyrektora Finansowego Grupy i Zarządu.
  • Odpowiedzialność za regiony Europy.
  • Przeprowadzanie kompleksowych analiz finansowych, prognozowanie i raportowanie w celu wspierania podejmowania strategicznych decyzji.
  • Nadzór nad ogólną sytuacją w zakresie płynności finansowej firmy.
  • Utrzymywanie relacji z bankami zewnętrznymi.
  • Współpraca z audytorami w zakresie audytów.
  • Prowadzenie i zarządzanie z należytą starannością (due diligence) w odniesieniu do przeglądów i przejęć oraz pomoc w odpowiednich negocjacjach.
  • Monitorowanie sprawozdawczości finansowej i zarządczej, a także podatków, audytów rocznych i planów strategicznych.
  • Zapewnienie zgodności z lokalnymi przepisami podatkowymi i regulacjami.
  • Wdrażanie polityk, procedur i wytycznych w celu poprawy wydajności operacyjnej.
  • Utrzymywanie i rozwijanie odpowiednich ram kontroli wewnętrznej.
  • Dostarczanie informacji finansowych i zaleceń wspierających planowanie strategiczne i inicjatywy rozwoju biznesu.
  • Prowadzenie i zarządzanie zespołem finansowym, wspieranie kultury wysokiej wydajności oraz zapewnianie mentoringu i wskazówek, opracowywanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) w celu oceny skuteczności i produktywności zespołu.

Wymagania

  • Minimum 15 lat doświadczenia w finansach, w tym co najmniej 10 lat na stanowiskach kierowniczych z doświadczeniem w nadzorowaniu operacji w Europie.
  • Krótsze doświadczenie zawodowe jest również brane pod uwagę.
  • Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii lub pokrewnej dziedziny.
  • Doskonała znajomość języka polskiego i zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność strategicznego myślenia i dostosowywania się do szybko zmieniającego się rynku.
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i przywódcze – umiejętność współpracy z kierownictwem wyższego szczebla i inspirowania zespołu.
  • Gotowość do okazjonalnych podróży służbowych i elastyczność w tym zakresie.

Mile widziane

  • Dodatkowe kwalifikacje, takie jak MBA, będą istotnym atutem.

Oferta

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej.
  • Samodzielne stanowisko raportujące do Zarządu firmy.
  • Umowę o pracę, wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia oraz system premiowy oparty na wynikach.
  • Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy.
  • Dostęp do programów rozwojowych umożliwiających doskonalenie swoich kompetencji zawodowych.
  • Dobrowolne ubezpieczenie grupowe wraz z opieką medyczną.
  • Samodzielność, decyzyjność i realny wpływ na działanie organizacji.
  • Przyjazną atmosferę, jasne oczekiwania, otwartą komunikację.

Szczegóły dotyczące oferty współpracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Baltic Wood”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top