Dębica/Praca. Olimp Labs jest polską firmą farmaceutyczną, założoną w 1990 roku, która zatrudnia obecnie niemal 800 pracowników.
Olimp Labs produkuje leki, wyroby medyczne, żywność specjalnego medycznego przeznaczenia, suplementy diety, funkcjonalną żywność przyszłości, oraz najwyższej jakości suplementy dla sportowców.
Oferty pracy (Olimp Labs/Dębica/Pustynia)
Operator Urządzeń i Procesów Produkcyjnych
Twój zakres obowiązków
- Obsługa maszyn i urządzeń w nowoczesnym zakładzie produkcji
- Przezbrajanie maszyn i urządzeń
- Nadzór i kontrola procesu produkcji
- Naważanie substancji
- Wykonywanie pracy zgodnie z dokumentacją procesową
- Wykonywanie wymaganych kontroli wewnątrz procesowych
- Staranne i systematyczne dokumentowanie wykonywanych czynności
- Czyszczenie i dezynfekcja urządzeń oraz pomieszczeń produkcyjnych
Wymagania
- Wykształcenie średnie – zawodowe (np. techniczne, technologiczne, informatyczne, elektromechaniczne, chemiczne)
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Zdolności manualne przy obsłudze urządzeń produkcyjnych
- Zaangażowanie oraz branie odpowiedzialności za wykonywane zadania
- Otwartość na wiedzę, chęć podnoszenia kwalifikacji
- Przestrzeganie obowiązujących norm, procedur, instrukcji
- Dyspozycyjność
- Gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym po 8 godzin
- Umiejętność pracy w zespole
Mile widziane
- Doświadczenie w branży spożywczej i/lub farmaceutycznej
- Uprawnienia UDT
Oferta
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe
- Kartę Multi Sport, SmartLunch
- Szkolenia i rozwój
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
Twój zakres obowiązków
- Tworzenie analiz i raportów dotyczących rynków suplementów diety i leków OTC
- Kreowanie materiałów promocyjnych i nadzór nad ich wykonaniem
- Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej
- Udział w zarządzaniu wybranymi kategoriami produktowymi
- Działania administracyjno-biurowe wspomagające pracę Działu Marketingu
Wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w branży suplementów diety lub leków OTC
- Wykształcenie wyższe – mile widziane w zakresie: marketing, reklama, PR
- Umiejętności w zakresie zarządzania projektami
- Umiejętność tworzenia analiz rynkowych i działań konkurencji
- Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi lub domami mediowymi
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków
- Innowacyjność i kreatywność w działaniu
- Samodzielność i wysokie zdolności organizacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Elastyczność w działaniu
- Chęć podejmowania nowych wyzwań
Oferta
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i efektów pracy
- Prywatną opiekę medyczną , ubezpieczenie na życie
- Kartę Multi Sport, Smart Lunch
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Specjalista ds. Badań i Rozwoju Produktów Farmaceutycznych
Twój zakres obowiązków
- Projektowanie nowych produktów z kategorii suplementów diety, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyrobów medycznych
- Nadzór nad wdrażaniem do produkcji nowych produktów
- Opracowywanie i weryfikacja merytoryczna opisów produktowych, materiałów szkoleniowych i marketingowych (współpraca z Działem Marketingu)
- Stały monitoring rynku dotyczący rozwoju nowych produktów
- Analiza i tworzenie baz danych naukowych nt. substancji czynnych produktów
- Prowadzenie szkoleń, prezentacji oraz doradztwa suplementacyjnego, dietetycznego i treningowego
- Pisanie artykułów na zleconą tematykę m.in. do czasopism branżowych, gazet, stron internetowych
- Wsparcie merytoryczne w zakresie pytań konsumenckich dotyczących produktów Pracodawcy z infolinii telefonicznej i strony internetowej
Wymagania
- Wiedza i doświadczenie w zakresie suplementacji, dietetyki, żywienia człowieka, nutrigenomiki oraz zainteresowania w tym zakresie
- Wykształcenie wyższe, zdobyte na jednym z kierunków: Dietetyka (mile widziana Dietetyka Kliniczna), Fizjologia / Żywienie Człowieka, Technologia Żywności, Farmacja, Medycyna lub pokrewnych
- Bardzo dobra znajomość rynku suplementów diety
- Znajomość procesów fizjologicznych
- Min. podstawowa wiedza o substancjach chemicznych stosowanych w przemyśle farmaceutycznym, spożywczym, w szczególności w suplementach diety
- Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość prawa żywnościowego (mile widziana znajomość teoretyczna i praktyczna prowadzenia procesów technologicznych)
- Znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innych j. obcych)
- Kreatywność, komunikatywność, pasja, zaangażowanie, wysoka kultura osobista
Oferta
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe
- Kartę Multi Sport, Smart Lunch
- Szkolenia i rozwój
Specjalista ds. Rozwoju Produktów Leczniczych
Twój zakres obowiązków
- Realizacja strategii rozwoju nowych produktów leczniczych
- Identyfikacja i rozwój rynku
- Analiza naukowych baz danych pod kątem poszukiwania nowych i znanych substancji aktywnych, które mogą mieć zastosowanie w produktach leczniczych
- Przegląd literatury (artykuły naukowa, opracowania, itp.) wymagań prawnych i wytycznych (farmakopealnych, EMA/ICH) w zakresie planowanych i prowadzonych prac dotyczących rejestracji produktów leczniczych
- Udział w opracowaniu dokumentacji CMC na różnych etapach rozwoju produktu
- Opracowanie dokumentacji rejestracyjnej odnoszącej się do jakości produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych – moduł 3 Quality, moduł 2.3 QOS
- Ocena dokumentacji ASMF dla substancji czynnych pod kątem spełnienia odpowiednich wymagań
- Ocena dokumentacji rejestracyjnej odnoszącej się do jakości pod kątem zgodności z wymaganiami odpowiednich monografii i wytycznych EMA/ICH
- Wytyczne, weryfikacja i zatwierdzanie druków informacyjnych (ulotki dla pacjenta i Charakterystyki Produktu Leczniczego)
- Przygotowywanie wybranej dokumentacji do wniosków o zmianę w pozwoleniu na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego oraz wniosków o re-rejestrację
- Budowanie kontaktów z zagranicznymi oferentami gotowych dossier – audytowanie dokumentacji
- Podejmowanie decyzji/wydawanie opinii w sprawie możliwości i sposobu wprowadzenia do obrotu nowego produktu leczniczego czy też wyboru kategorii rejestracyjnej
- Udział w narodowych i międzynarodowych procedurach rejestracyjnych
- Śledzenie zmian w prawie i wytycznych (na rynku polskim i w UE) dotyczących zagadnień związanych z rejestracją produktów leczniczych
Wymagania
- Kilkuletnie poparte doświadczenie w firmie farmaceutycznej na stanowisku wymagającym znajomości w dziedzinie rejestracji i wytwarzania produktów leczniczych oraz zagadnień z tym powiązanych
- Wykształcenie wyższe medycyna , farmacja, chemia, biologia, biotechnologia lub pokrewne
- Dobra znajomość prawa farmaceutycznego
- Znajomość przepisów krajowych i wspólnotowych regulujących zagadnienia dopuszczania do obrotu oraz wytwarzania produktów leczniczych,
- Praktyczna umiejętność interpretacji prawa farmaceutycznego, wytycznych EMA, ICH oraz Farmakopei Europejskiej w zakresie opracowania dossier produktu leczniczego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność strategicznego myślenia
- Kreatywność, umiejętność inicjowania zmian, silna motywacja do pracy
- Wysokie zdolności organizacyjne, odpowiedzialność i precyzja w działaniu
- Postawa kompleksowego załatwiania powierzonego zadania
- Zmysł badawczy i umiejętność podejmowania szybkich decyzji
- Umiejętność przygotowania dokumentacji w formacie eCDT
Oferta
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Praca hybrydowa
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i efektów pracy
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie
- Kartę Multi Sport
- SmartLunch
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Olimp Labs”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.