Poradnik

Netmove – SEO, czyli treści, które zainteresują klienta

Netmove - SEO, czyli treści, które zainteresują klienta 1

Trudno wyobrazić sobie promowanie strony internetowej bez profesjonalnej strategii. Jej celem jest stopniowe oswajanie potencjalnych klientów z nowym brandem, jak również budowanie pozytywnego wizerunku firmy. To rozbudowany proces, rozciągnięty w czasie, składający się z wielu czynników. Jednym z nich jest SEO.

Tworzenie dla ludzi

SEO (Search Engine Optimization) pozwala na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w darmowych wynikach wyszukiwania. Im wyższa lokata, tym większe prawdopodobieństwo, że strona zostanie zauważona. To jeden z bardziej skutecznych elementów marketingu internetowego, „przewidujący zachowania” wyszukiwarek. SEO copywriting polega na tworzeniu wartościowych treści, które mogą zainteresować użytkowników, ale także nakierować Google na istotne dla danego adresu słowa kluczowe. Jakie muszą być teksty, aby zainteresować odbiorców? Jeśli oni sami będą chcieli się podzielić zdobytą dzięki nim wiedzą oznacza to, że cel został osiągnięty. Udostępnianie linków oraz opowiadanie o przeczytanym artykule sprawia, że marka, której tekst dotyczy zyskuje zaufanie. Dobrze skonstruowany SEO copywriting ułatwia więc dotarcie do użytkowników, ponieważ odpowiada na ich konkretne potrzeby, zainteresowania.

Słowna akrobatyka

Wbrew pozorom, pisanie treści, które zainteresują czytelnika a jednocześnie będą dobrze zoptymalizowane pod kątem SEO nie jest proste. Zadowolenie ludzi i Google to cel, jaki stawiają sobie agencje interaktywne, zajmujące się SEO. W firmie Netmove praca nad promowaniem strony internetowej zaczyna się od szczegółowego audytu pod kątem SEO. Dzięki temu serwis może w pełni wykorzystać swój potencjał, począwszy od nazewnictwa i opisów po tworzenie treści, odpowiadających wymogom konkretnej branży. Na końcu tego łańcuszka jest najważniejszy element – człowiek, który będzie odbiorcą tworzonych treści. To on ostatecznie generuje ruch na stronie a ten zwiększa oczekiwaną konwersję.

SEO od kuchni

SEO cpywriting to ciągłe doskonalenie warsztatu pod kątem wymogów marketingu internetowego. Wspomniane Netmove ma doświadczenie 15 lat pracy w branży, które jednak nie zwalnia z obowiązku badania upodobań internautów. Dzięki temu strategie promowania witryn są stale aktualizowane. Dobry tekst SEO powinien opierać się na poszukiwaniu potrzeb, jakie zaspokaja konkretny produkt. Jak zachęcić do zakupu blendera? Wychwalanie atutów urządzenia nie będzie do końca wiarygodne. Lepiej skupić się na tym, do czego konkretnie sprzęt może posłużyć. Można postawić na bloga, w którym znajdą się przepisy na zupy krem, lub odchudzające smoothie. Takie podejście do tematu sprawi, że czytelnicy odkryją w sobie potrzebę zakupienia urządzenia, dającego wiele możliwości.

Sprawny copywriter nie tylko napisze dobry tekst, ale też wymyśli slogany, które łatwo wchodzą do głowy i będą się przypominać w najmniej oczekiwanym momencie. A to już początek zaciekawienia marką, usługą czy produktem.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

To Top