Praca

Praca pod Rzeszowem w Jasionce. Heli-One szuka kilku pracowników

heli-one jasionka rzeszów praca
Zdjęcie ilustracyjne

Praca/Rzeszów. Heli-One Poland z siedzibą w Jasionce koło Rzeszowa należy do międzynarodowej korporacji z branży lotniczej – CHC Helicopter.

Heli-One prowadzi obsługę hangarową helikopterów floty CHC oraz klientów zewnętrznych.

Firma dokonuje przeglądów, modyfikacji i remontów helikopterów dla klientów z całego świata. Lokalizacja w Polsce wyposażona jest w najwyższej klasy narzędzia, sprzęt techniczny i zespół wykwalifikowanych ekspertów.

Oferty pracy (Heli-One/Rzeszów-Jasionka)

Kierownik linii B1.3 – Dock Chief

Zakres obowiązków

  • Dostarczanie projektów na czas z zachowaniem wysokich standardów jakości;
  • Codzienne przygotowywanie i realizacja szczegółowego planu obsługi technicznej statku powietrznego, współpraca z zespołem projektowym (Kierownik Projektu, Planista Obsługi Technicznej, Inżynier Part 145, Łańcuch Dostaw);
  • Zarządzanie zespołem w zakresie efektywności pracy (rozliczanie godzin w systemie zgodnie z zadaniami podanymi w zatwierdzonej ofercie obsługi technicznej);
  • Zarządzanie rozliczaniem czasu pracy na koniec każdego dnia roboczego;
  • Koordynacja pracy między różnymi działami firmy: blacharskim, awioniki, lakierni itp;
  • Współpraca z kierownikiem obsługi technicznej w zakresie planowania i zarządzania personelem/narzędziami/sprzętem potrzebnym do ukończenia projektu;
  • Aktywna praca na statku powietrznym w celu utrzymania ważności licencji – minimalna aktywność, wsparcie dla przydzielonego personelu certyfikującego;
  • Weryfikacja opisu zidentyfikowanych usterek przed przekazaniem danych do działu planowania (godziny obsługi, części, rozwiązania);
  • Wsparcie procesu wyceny projektu i definiowanie faz projektu;
  • Współpraca z działem logistyki w zakresie pakowania i wysyłki komponentów rotujących;
  • Współpraca z działem planowania i inżynierii podczas tworzenia „work orderów”;
  • Nadzór nad narzędziami i chemikaliami – na doku roboczym.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe o kierunku mechanicznym lub pokrewnym technicznym,
  • Język angielski na poziomie minimum B1,
  • Dobra znajomość standardów obsługi technicznej statków powietrznych,
  • Doświadczenie w organizacji obsługowej,
  • Znajomość wymagań Part 145,
  • Motywacja i orientacja na wynikach,
  • Umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności interpersonalne,
  • Prawo do pobytu i pracy w Polsce.

Mile widziane

  • Licencja mechanika lotniczego.

To oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie i benefity
  • Ciekawe i pełne wyzwań projekty międzynarodowe
  • Możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach z zakresu obsługi statków powietrznych, w tym szkolenia na typ statku powietrznego
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży lotniczej
  • Pracę w wysoko wykwalifikowanym i doświadczonym zespole
  • Najwyższe standardy pracy
  • Ekspozycja na rynki międzynarodowe i operacje z klientami końcowymi

Specjalista ds. wsparcia technicznego (Inżynier MCC)

Zakres obowiązków

  • Identyfikacja bezpiecznych, zatwierdzonych i skutecznych rozwiązań wsparcia technicznego dla obsługi liniowej statków powietrznych.
  • Współpraca z obsługą techniczną i obszarem operacji lotniczych w celu zapewnienia skutecznego rozwiązania dla przywrócenia statków powietrznych do lotu (AOG).
  • Komunikacja z producentami statku powietrznego i jego wyposażenia, dostawcami i wewnętrznymi ekspertami technicznymi w celu uzyskania zatwierdzonych danych dotyczących obsługi technicznej i/lub napraw.
  • Wsparcie dla zespołów obsługi technicznej w zakresie usunięcia niesprawności, w oparciu o odpowiednie publikacje i/lub dane historyczne, zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne.
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej zgodnie z potrzebami.
  • Monitorowanie stanu technicznego statków powietrznych należących do floty CHC i dostarczanie raportów.
  • Utrzymywanie profesjonalnej współpracy z oddziałami obsługi technicznej CHC na całym świecie oraz innymi organizacjami zewnętrznymi/wewnętrznymi.
  • Koordynacja wszystkich technicznych aspektów w sytuacji AOG oraz podejmowanie innych działań w celu zapewnienia powrotu statku powietrznego do eksploatacji przy zapewnieniu maksymalnej skuteczności i wydajności.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne lotnicze lub równoważne doświadczenie w zakresie zarządzania ciągłą zdatnością do lotu (CAMO) lub w zakresie obsługi technicznej (MRO),
  • Doświadczenie w branży lotniczej i/lub jako inżynier wsparcia technicznego.
  • Preferowane doświadczenie zawodowe w pracy przy obsłudze jednego z następujących typów śmigłowców: S92, AS332, AW139, i AW189, H175, EC225.
  • Praktyczne doświadczenie jako mechanik / inżynier / technik w obsłudze statków powietrznych w środowisku cywilnym lub wojskowym jest mile widziane.
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym programu Excel, oraz doświadczenie w zakresie elektronicznych systemów dokumentacji obsługi technicznej.
  • Język angielski na poziomie zaawansowanym.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Wysoki standard obsługi klienta i komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w szybko zmieniającym się i dynamicznym środowisku.
  • Motywacja i zorientowanie na wyniki z naciskiem na jakość i bezpieczeństwo.
  • Doskonałe umiejętności wspólnego rozwiązywania problemów ze zdolnością do wdrażania rozwiązań.
  • Posiadanie prawa do pobytu i pracy na terenie Polski.
  • Gotowość do pracy w biurze lub pracy hybrydowej.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany 12-godzinne w systemie 24h/7 dni w tygodniu – 5 dni pracy x 12 godz., 5 dni wolnych, 5 nocy pracy x 12 godz., 5 dni wolnych; praca podczas zmian nocnych/świątecznych może być wykonywana zdalnie z domu).

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Praca w systemie zmianowym (24h/7 dni w tygodniu) wg harmonogramu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów dodatkowych
  • Możliwość rozwoju, szkolenia techniczne z typów śmigłowców oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Pracę w zespole najlepszych specjalistów w branży
  • Najwyższe standardy pracy

Training Planner

Responsibilities

  • Create, plan, deliver and direct training programs for CHC crew and AIMS training programs;
  • Formulate and implement pilot training assignments;
  • Review, assess and modify aircraft type conversions in AIMS training and scheduling program;
  • Develop and monitor training assignments and schedules;
  • Manage SIM availability with training provider (Secure and confirm SIM slots with training provider);
  • Maintain training supplier relationship with a focus on the day-to-day updates and maintenance of SIM Slots;
  • Maintain crew work permits and proper visa requirements to enter into foreign countries;
  • Manage other required training in coordination with the base;
  • Assign training to crew in AIMS;
  • Support long term planning in managing command upgrades and AC type conversions in AIMS;
  • Conduct proper allowance coding for training assignments affecting roster (Allowances for add-ons, overtime, extra time, etc.);
  • Book all international travel for all pilots attending SIM training;
  • Responsible for all allowance pay for pilots, engineer and ground staff for BD and Australia Regions, with multiple union contracts and federal laws;
  • Biweekly and monthly audits of schedules/rosters to find inconsistencies and correct, for pay and leave reporting;
  • Work closely with finance department providing reports to ensure taxes for crews working in different countries are calculated properly;
  • Process invoices for SIM training and other training activities;
  • Ensures, through Human Resources, the union contract is upheld and updates are made within the AIMS system to guarantee proper payments for per diems, overtime, excess duty and leave;
  • Assists payroll department with ensuring each base are correctly charged for their allocated crew numbers;
  • Field incoming queries from all Crew, Base Managers, Regional Directors, Manager Flight Operations, Schedulers, Training Planning, Human Resources, Payroll, Finance, Purchasing regarding allowance pay as well as expense claims;
  • Responsible for reporting all types of leave to the Australia region Finance Dept. and manages all Field Leave balances;
  • Closely liaise with Payroll analysts in regard to ADP and Celergo reporting;
  • Works daily with BD and Australia Pilot/Engineer Schedulers and Managers regarding how to assign proper codes in AIMS;
  • Employees must comply with and adhere to all company policies;
  • May perform other duties as assigned from the manager or region/AOC assigned to;
  • International travel may be required.

Requirements

  • 2 years’ experience as a Flight Coordinator or Crew Scheduler is required;
  • Analysis and compliance with an Air Operating Certificate (AOC);
  • Analysis and compliance with aviation regulations;
  • Understanding of Operations Manual (OMA) and Training Manual (OMD);
  • Experience administering a crew Collective Bargaining Agreement;
  • Applying crew schedule rules and regulations to pilot roster development and implementation and ideally Application of Airline Information Management System (AIMS) to helicopters scheduling and compliance.
  • Bachelor’s degree;
  • For candidates lacking a degree, employer will accept 4 years of experience, which must include experience requirement listed below. Employer will accept any suitable combination of education, experience or training consistent with the above.
  • Microsoft Office applications: Excel, Word, PowerPoint;
  • Demonstrated success in alignment with CHC Values: Accountability, Collaboration, Care, Integrity and Excellence;
  • Must have the legal right to live and work in Poland.

What we offer

  • Competitive salary and benefits
  • Interesting and challenging international projects
  • Opportunity to gain experience in a global aviation company
  • Work in a highly qualified and experienced team
  • Highest working standards
  • Exposure to international markets and operations with contact with final customers

Mechanik lotniczy nielicencjonowany

Zakres obowiązków

  • Terminowa realizacja obsługi technicznej statków powietrznych na zgodność z danymi obsługowymi
  • Dokumentowanie obsługi technicznej na zgodność z przyjętym systemem jakości zdefiniowanym w procedurach obsługowych
  • Przestrzeganie najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska

Wymagania

  • Wykształcenie min. zawodowe, preferowane techniczne
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży lotniczej, obsługowej – minimum 6 miesięcy
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność organizacji własnej pracy
  • Otwartość i komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie prawa do legalnego pobytu i pracy na terenie Polski

Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze technicznej śmigłowców
  • Znajomość systemów informatycznych wspomagających zarządzanie obsługą

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów dodatkowych
  • Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia
  • Szeroki program szkolenia mechaników lotniczych (w tym przygotowanie do uzyskania licencji, szkolenia na typ statku powietrznego)
  • Pracę w zespole najlepszych specjalistów w branży
  • Najwyższe standardy pracy
  • Pracę z ciekawymi projektami obsługi technicznej nowoczesnych helikopterów

Licencjonowany Mechanik Lotniczy B1.3

Zakres obowiązków

  • Terminowa realizacja obsługi technicznej statków powietrznych na zgodność z danymi obsługowymi
  • Dokumentowanie obsługi technicznej na zgodność z przyjętym systemem jakości zdefiniowanym w procedurach obsługowych
  • Poświadczanie wykonanej obsługi na zgodność z wymaganiami organów nadzoru
  • Nadzór nad pracą personelu nielicencjonowanego i wsparcie merytoryczne w procesie szkolenia praktycznego personelu obsługowego
  • Przestrzeganie najwyższych standardów w zakresie jakości, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
  • Ważna licencja EASA kategorii B1.3,
  • Doświadczenie w obsłudze technicznej śmigłowców z silnikami turbinowymi,
  • Znajomość standardów obsługowych,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Umiejętność organizacji własnej pracy,
  • Otwartość i komunikatywność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Posiadanie prawa do legalnego pobytu i pracy na terenie Polski.

Mile widziane

  • Posiadanie w licencji wpisu typu ciężkiego śmigłowca z silnikami turbinowymi,
  • Znajomość przepisów PART-145,
  • Znajomość systemów informatycznych wspomagających zarządzanie obsługą.

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów dodatkowych
  • Możliwość rozwoju oraz zdobycie cennego doświadczenia
  • Szeroki program szkolenia mechaników lotniczych (w tym szkolenia na typ statku powietrznego)
  • Pracę w zespole najlepszych specjalistów w branży
  • Najwyższe standardy pracy
  • Pracę z ciekawymi projektami obsługi technicznej nowoczesnych helikopterów

Technik Struktur Lotniczych

Zakres obowiązków

  • Przestrzeganie najwyższych standardów w zakresie jakości, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska
  • Ocena uszkodzeń struktury śmigłowca
  • Naprawa, wymiana i modyfikacja struktur metalowych i kompozytowych
  • Ocena uszkodzeń i naprawa komponentów
  • Realizacja obsługi technicznej statku powietrznego na zgodność z danymi obsługowymi
  • Dokumentowanie obsługi technicznej na zgodność z przyjętym systemem jakości zdefiniowanym w procedurach obsługowych
  • Poświadczanie wykonanej obsługi na zgodność z wymaganiami organów nadzoru
  • Realizacja procesu szkolenia praktycznego
  • Uczestnictwo w realizacji doskonalenia obszaru i działań poaudytowych

Wymagania

  • Wykształcenie min. zawodowe, preferowane techniczne
  • Minimum pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku w organizacji lotniczej
  • Umiejętność napraw struktury statków powietrznych przy wykorzystaniu różnych metod
  • Znajomość narzędzi i materiałów używanych w procesie naprawy struktur metalowych i kompozytowych
  • Znajomość standardów obsługowych
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność organizacji własnej pracy
  • Otwartość i komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole

Mile widziane

  • Wiedza i umiejętności z zakresu badań NDT lub/i spawania
  • Znajomość przepisów PART-145
  • Znajomość systemów informatycznych wspomagających zarządzanie obsługą

To oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie
  • Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia
  • Szeroki program szkolenia zawodowego (w tym możliwość zdobycia licencji mechanika lotniczego)
  • Pracę w zespole najlepszych specjalistów w branży
  • Najwyższe standardy pracy
  • Pracę z ciekawymi projektami obsługi technicznej nowoczesnych helikopterów

Administrator Treści

Zakres obowiązków

  • Tworzenie, standaryzowanie oraz edytowanie dokumentów takich jak instrukcje operacyjne dla pilotów, procedury oraz wszelkie inne dokumenty w obrębie firmy,
  • Odpowiedzialność za dokumenty od momentu ich powstania poprzez cały proces zmian, publikacji, wycofania oraz archiwizowania,
  • Współpraca z ekspertami, właścicielami danego dokumentu, dokonywanie wymaganych zmian z zachowaniem standardów i reguł ustalonych przez firmę,
  • Dbanie aby każdy dokument był napisany zgodnie ze standardami ustalonymi przez firmę,
  • Skoncentrowanie na detalach, zauważanie błędów i nieprawidłowości i ich korygowanie,
  • Uczestniczenie w procesach sprawdzania jakości tekstów pozostałych współpracowników,
  • Odpowiadanie za publikację dokumentu zgodnie z obowiązującym procesem,
  • Dbanie o poprawną komunikację z wszystkimi pracownikami i podmiotami w firmie.

Wymagania

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość obsługi komputera, łatwość pracy w różnych systemach komputerowych
  • Wykształcenie wyższe (techniczne, filologia angielska, administracja – inne mile widziane)
  • Nastawienie na detale i szczegóły, skrupulatność
  • Umiejętność ustalania priorytetów i płynnego poruszania się między zadaniami
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i umiejętność budowania profesjonalnych relacji
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
  • Chęć do nauki i ciągłego poszerzania swoich umiejętności

Mile widziane

  • Znajomość XMLa
  • Doświadczenie w pracy przy tworzeniu i edycji dokumentów

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju oraz zdobycia cennego doświadczenia w firmie z branży lotniczej
  • Najwyższe standardy pracy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w kontakcie z klientem

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Heli-One”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top