Praca/Rzeszów. EME Aero to wspólne przedsięwzięcie dwóch światowych liderów z branży lotniczej – Lufthansa Technik oraz MTU Aero Engines.
Firma jest jednym z największych i najnowocześniejszych na świecie centrów serwisowych MRO (Maintenance, Repair, Overhaul) dla silników lotniczych typu GTF.
Specjalizuje się w obsłudze, naprawie i przeglądach najnowszej generacji silników turbowentylatorowych przekładniowych z serii PW1000.
Oferty pracy (EME Aero/Rzeszów/Jasionka)
Kontroler/Kontrolerka Jakości
Zakres obowiązków
- Przeprowadzanie wszelkich wstępnych, pośrednich oraz końcowych kontroli silników samolotów oraz ich komponentów
- Inspekcja części silników samolotów według specyfikacji systemowych (system SAP) oraz dokumentacji
- Prowadzenie odpowiedniej oceny oraz dokumentacji zgodnie z regulacjami oraz instrukcjami
Wymagania
- Wykształcenie techniczne – średnie lub zawodowe, preferowane o profilu mechanicznym
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym minimum na poziomie A2 (praca z dokumentacją w języku angielskim)
- Nastawienie na wysoką jakość pracy
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin, w systemie dwuzmianowym
Mile widziane
- Doświadczenie w obszarze kontroli jakości, produkcji, montażu, napraw mechanicznych
Oferta
- Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas nieokreślony)
- Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
- Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
- Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
- Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
- Przystanek autobusowy tuż obok firmy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- pakiet relokacyjny
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dofinansowanie do posiłków
- platforma benefitowa
- bonus jubileuszowy
- premia roczna
Analityk Produkcji (k/m)
Zakres obowiązków
- Wizualizacja harmonogramu demontażu / mycia i inspekcji / montażu / testu silnika w zakresie terminowej realizacji prac
- Tworzenie, udoskonalenie i automatyzacja systemu raportowania operacyjnego
- Generowanie i dostarczanie prognoz dotyczących zdolności produkcyjnych oraz wydajności
- Tworzenie dashboardów i zarządzanie bazami danych
- Data sourcing, dbanie o dostępność i jakość danych dostarczanych zespołowi.
- Wizualizacja przebiegu produkcji, generowanie i dostarczanie prognoz dotyczących zdolności produkcyjnych oraz wydajności (MS Excel, VBA, Tabelau)
- Przygotowanie struktury danych
- Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie przyjmowania, przetwarzania i przekazywania informacji
Wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Logistyka, Informatyka
- Minimum 3 letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej (preferowany sektor lotniczy lub automotive) w obszarach wspierających produkcję lub / i analizie danych biznesowych
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel (włączając VBA)
- Znajomość obsługi systemu SAP
- Znajomość obsługi narzędzi Business Intelligence: Tableau
- Umiejętność tworzenia raportów oraz dashboardów z wykorzystaniem baz danych
- Umiejętność analitycznego myślenia
Mile widziane
- Znajomość języków programowania
- Znajomość SAP Fiori od strony użytkownika
- Znajomość zasad zarządzania projektami, w tym działania w MS Project
Oferta
- Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas minimum 12 miesięcy)
- Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
- Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
- Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
- Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
- Przystanek autobusowy tuż obok firmy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- pakiet relokacyjny
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dofinansowanie do posiłków
- platforma benefitowa
- firmowa drużyna sportowa
- bonus jubileuszowy
- premia roczna
Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów Nieprodukcyjnych
Zakres obowiązków
- Realizacja procesu zakupów: zapytania ofertowe, wybór dostawcy, negocjacje, zamówienia zakupu, sporządzanie umów
- Odpowiedzialność za zakup materiałów, usług i narzędzi nieprodukcyjnych
- Obsługa systemu SAP w celu nadzoru i kontroli procesów zakupowych
- Dbanie o ciągłą poprawę procesów zakupowych w tym inicjatywa w zakresie tworzenia nowych procesów i procedur
- Rozwój dostawców w zakresie poprawy wskaźników efektywności
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Współpraca z firmami zewnętrznymi i dostawcami
- Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi w firmie
Wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi procesów zakupowych
- Wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, logistyka lub pokrewne)
- Wiedza z zakresu procesów zakupowych
- Dobra znajomość MS Office – szczególnie MS Excel
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2 (kontakt z dostawcami w języku angielskim)
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku zawodowym
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
Mile widziane
- Umiejętność obsługi systemu SAP
- Znajomość rysunku technicznego
Oferta
- Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas minimum 12 miesięcy)
- Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
- Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
- Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
- Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
- Przystanek autobusowy tuż obok firmy
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- pakiet relokacyjny
- pikniki rodzinne
- dofinansowanie do posiłków
- platforma benefitowa
- bonus jubileuszowy
- premia roczna
Inspektor/Inspektorka NDT
Zakres obowiązków
- Wykonywanie badań NDT zgodnie z posiadanymi uprawnieniami i obowiązującymi procedurami
- Samodzielne wykonywanie czynności inspekcyjnych w ramach procedur NDT
- Uwzględnienie i przestrzeganie obowiązujących przepisów, procedur badawczych, instrukcji badań, norm i specyfikacji
- Kontrola i uzupełnianie odpowiedniej dokumentacji
- Przestrzeganie wymagań instrukcji dot. prawidłowej obsługi, konserwacji, transportu i przechowywania powierzonego sprzętu badawczego
Wymagania
- Wykształcenie techniczne – średnie lub zawodowe, preferowane o profilu mechanicznym
- Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie A2 (praca z dokumentacją w języku angielskim)
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Inspektora/Kontrolera NDT w firmie z branży lotniczej, poparte dziennikiem praktyk
- Znajomość minimum jednej procedury inspekcji NDT (MPI, FPI, UT, ET)
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin, w systemie dwuzmianowym
Oferta
- Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy
- Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
- Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
- Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
- Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
- Przystanek autobusowy tuż obok firmy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- firmowa drużyna sportowa
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- pakiet relokacyjny
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dofinansowanie do posiłków
- bonus jubileuszowy
Pracownik magazynu (k/m)
Zakres obowiązków
- Obsługa wózków widłowych różnego typu
- Prowadzenie i obsługa systemów komputerowych ERP w tym rejestrowanie zdarzeń, ruchów materiałowych, przygotowanie niezbędnej dokumentacji
- Zarządzanie sprzętem oraz efektywne gospodarowanie powierzonymi materiałami i narzędziami pracy
- Aktywne uczestnictwo w procesie liczenia zapasów
- Przestrzeganie standardów jakościowych organizacji pracy w tym zasad 5S zgodnie ze standardem firmy, a także zasadami BHP i PPOŻ
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minumum A2 (praca z dokumentacją w języku angielskim)
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin, w systemie dwuzmianowym
- Dobra organizacja pracy, dokładność w działaniu
- Nastawienie na realizację powierzonych obowiązków
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Uprawnienia do obsługi wózków widłowych lub doświadczenie w ich operowaniu
Oferta
- Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas minimum 12 miesięcy)
- Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
- Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
- Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
- Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
- Przystanek autobusowy tuż obok firmy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- pakiet relokacyjny
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dofinansowanie do posiłków
- platforma benefitowa
- firmowa drużyna sportowa
- bonus jubileuszowy
- premia roczna
Specjalista/Specjalistka ds. Dokumentacji Technicznej
Zakres obowiązków
- Przygotowanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej po obsłudze silnika (w wersji papierowej i elektronicznej).
- Zapewnienie identyfikowalności komponentów, przygotowanie raportów m.in. dotyczących komponentów o ograniczonej żywotności.
- Weryfikacja dokumentacji dla poszczególnych klientów.
- Weryfikacja poprawności danych w zakresie remontu silnika w systemach elektronicznych.
- Przechowywanie dokumentacji technicznej silnika przez wymagany okres.
- Weryfikacja nowych wymagań dotyczących dokumentacji technicznej oraz ich wprowadzanie, również w systemach elektronicznych.
- Kontakt z klientem w sprawach dotyczących raportów po obsłudze silników.
- Dotrzymanie uzgodnionych terminów dostarczenia dokumentacji technicznej klientom.
- Podejmowanie działań naprawczych zgodnie z wymogami klienta / działów współpracujących.
- Szkolenie pracowników w zakresie prawidłowego wypełniania dokumentacji poobsługowej
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w branży lotniczej w obszarze zarządzania jakością, inżynieringu albo podobnym będzie dużym atutem.
- Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel oraz Outlook
- Płynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów wewnętrznych
- Dokładność, sumienność, samodzielność
Mile widziane
- Wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach takich jak inżynieria, lotnictwo, logistyka, mechanika.
- Podstawowa znajomość przepisów lotniczych EASA Part 145.
- Podstawowa znajomość certyfikatów do części (np. EASA Form 1).
Oferta
- Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas minimum 12 miesięcy)
- Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
- Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
- Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
- Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
- Przystanek autobusowy tuż obok firmy
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- pakiet relokacyjny
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dofinansowanie do posiłków
- platforma benefitowa
- bonus jubileuszowy
- premia roczna
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „EME Aero”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.