Praca

Praca w Jasionce. EME Aero szuka pracowników. Stanowiska pracy dla kobiet i mężczyzn

eme aero rzeszów jasionka praca

Praca/Rzeszów. EME Aero to wspólne przedsięwzięcie dwóch światowych liderów z branży lotniczej – Lufthansa Technik oraz MTU Aero Engines.

Firma jest jednym z największych i najnowocześniejszych na świecie centrów serwisowych MRO (Maintenance, Repair, Overhaul) dla silników lotniczych typu GTF.

Specjalizuje się w obsłudze, naprawie i przeglądach najnowszej generacji silników turbowentylatorowych przekładniowych z serii PW1000.

Oferty pracy (EME Aero/Rzeszów/Jasionka)

Kontroler/Kontrolerka Jakości

Zakres obowiązków

  • Przeprowadzanie wszelkich wstępnych, pośrednich oraz końcowych kontroli silników samolotów oraz ich komponentów
  • Inspekcja części silników samolotów według specyfikacji systemowych (system SAP) oraz dokumentacji
  • Prowadzenie odpowiedniej oceny oraz dokumentacji zgodnie z regulacjami oraz instrukcjami

Wymagania

  • Wykształcenie techniczne – średnie lub zawodowe, preferowane o profilu mechanicznym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym minimum na poziomie A2 (praca z dokumentacją w języku angielskim)
  • Nastawienie na wysoką jakość pracy
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin, w systemie dwuzmianowym

Mile widziane

  • Doświadczenie w obszarze kontroli jakości, produkcji, montażu, napraw mechanicznych

Oferta

  • Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas nieokreślony)
  • Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
  • Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
  • Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
  • Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
  • Przystanek autobusowy tuż obok firmy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • pakiet relokacyjny
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • dofinansowanie do posiłków
  • platforma benefitowa
  • bonus jubileuszowy
  • premia roczna

Analityk Produkcji (k/m)

Zakres obowiązków

  • Wizualizacja harmonogramu demontażu / mycia i inspekcji / montażu / testu silnika w zakresie terminowej realizacji prac
  • Tworzenie, udoskonalenie i automatyzacja systemu raportowania operacyjnego
  • Generowanie i dostarczanie prognoz dotyczących zdolności produkcyjnych oraz wydajności
  • Tworzenie dashboardów i zarządzanie bazami danych
  • Data sourcing, dbanie o dostępność i jakość danych dostarczanych zespołowi.
  • Wizualizacja przebiegu produkcji, generowanie i dostarczanie prognoz dotyczących zdolności produkcyjnych oraz wydajności (MS Excel, VBA, Tabelau)
  • Przygotowanie struktury danych
  • Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie przyjmowania, przetwarzania i przekazywania informacji

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Logistyka, Informatyka
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej (preferowany sektor lotniczy lub automotive) w obszarach wspierających produkcję lub / i analizie danych biznesowych
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel (włączając VBA)
  • Znajomość obsługi systemu SAP
  • Znajomość obsługi narzędzi Business Intelligence: Tableau
  • Umiejętność tworzenia raportów oraz dashboardów z wykorzystaniem baz danych
  • Umiejętność analitycznego myślenia

Mile widziane

  • Znajomość języków programowania
  • Znajomość SAP Fiori od strony użytkownika
  • Znajomość zasad zarządzania projektami, w tym działania w MS Project

Oferta

  • Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas minimum 12 miesięcy)
  • Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
  • Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
  • Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
  • Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
  • Przystanek autobusowy tuż obok firmy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • pakiet relokacyjny
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • dofinansowanie do posiłków
  • platforma benefitowa
  • firmowa drużyna sportowa
  • bonus jubileuszowy
  • premia roczna

Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów Nieprodukcyjnych

Zakres obowiązków

  • Realizacja procesu zakupów: zapytania ofertowe, wybór dostawcy, negocjacje, zamówienia zakupu, sporządzanie umów
  • Odpowiedzialność za zakup materiałów, usług i narzędzi nieprodukcyjnych
  • Obsługa systemu SAP w celu nadzoru i kontroli procesów zakupowych
  • Dbanie o ciągłą poprawę procesów zakupowych w tym inicjatywa w zakresie tworzenia nowych procesów i procedur
  • Rozwój dostawców w zakresie poprawy wskaźników efektywności
  • Przygotowywanie raportów i analiz
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi i dostawcami
  • Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi w firmie

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi procesów zakupowych
  • Wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, logistyka lub pokrewne)
  • Wiedza z zakresu procesów zakupowych
  • Dobra znajomość MS Office – szczególnie MS Excel
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2 (kontakt z dostawcami w języku angielskim)
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku zawodowym
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne

Mile widziane

  • Umiejętność obsługi systemu SAP
  • Znajomość rysunku technicznego

Oferta

  • Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas minimum 12 miesięcy)
  • Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
  • Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
  • Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
  • Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
  • Przystanek autobusowy tuż obok firmy

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • pakiet relokacyjny
  • pikniki rodzinne
  • dofinansowanie do posiłków
  • platforma benefitowa
  • bonus jubileuszowy
  • premia roczna

Inspektor/Inspektorka NDT

Zakres obowiązków

  • Wykonywanie badań NDT zgodnie z posiadanymi uprawnieniami i obowiązującymi procedurami
  • Samodzielne wykonywanie czynności inspekcyjnych w ramach procedur NDT
  • Uwzględnienie i przestrzeganie obowiązujących przepisów, procedur badawczych, instrukcji badań, norm i specyfikacji
  • Kontrola i uzupełnianie odpowiedniej dokumentacji
  • Przestrzeganie wymagań instrukcji dot. prawidłowej obsługi, konserwacji, transportu i przechowywania powierzonego sprzętu badawczego

Wymagania

  • Wykształcenie techniczne – średnie lub zawodowe, preferowane o profilu mechanicznym
  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie A2 (praca z dokumentacją w języku angielskim)
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Inspektora/Kontrolera NDT w firmie z branży lotniczej, poparte dziennikiem praktyk
  • Znajomość minimum jednej procedury inspekcji NDT (MPI, FPI, UT, ET)
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin, w systemie dwuzmianowym

Oferta

  • Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy
  • Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
  • Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
  • Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
  • Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
  • Przystanek autobusowy tuż obok firmy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • firmowa drużyna sportowa
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • pakiet relokacyjny
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • dofinansowanie do posiłków
  • bonus jubileuszowy

Pracownik magazynu (k/m)

Zakres obowiązków

  • Obsługa wózków widłowych różnego typu
  • Prowadzenie i obsługa systemów komputerowych ERP w tym rejestrowanie zdarzeń, ruchów materiałowych, przygotowanie niezbędnej dokumentacji
  • Zarządzanie sprzętem oraz efektywne gospodarowanie powierzonymi materiałami i narzędziami pracy
  • Aktywne uczestnictwo w procesie liczenia zapasów
  • Przestrzeganie standardów jakościowych organizacji pracy w tym zasad 5S zgodnie ze standardem firmy, a także zasadami BHP i PPOŻ

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minumum A2 (praca z dokumentacją w języku angielskim)
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin, w systemie dwuzmianowym
  • Dobra organizacja pracy, dokładność w działaniu
  • Nastawienie na realizację powierzonych obowiązków

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Uprawnienia do obsługi wózków widłowych lub doświadczenie w ich operowaniu

Oferta

  • Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas minimum 12 miesięcy)
  • Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
  • Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
  • Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
  • Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
  • Przystanek autobusowy tuż obok firmy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • pakiet relokacyjny
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • dofinansowanie do posiłków
  • platforma benefitowa
  • firmowa drużyna sportowa
  • bonus jubileuszowy
  • premia roczna

Specjalista/Specjalistka ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków

  • Przygotowanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej po obsłudze silnika (w wersji papierowej i elektronicznej).
  • Zapewnienie identyfikowalności komponentów, przygotowanie raportów m.in. dotyczących komponentów o ograniczonej żywotności.
  • Weryfikacja dokumentacji dla poszczególnych klientów.
  • Weryfikacja poprawności danych w zakresie remontu silnika w systemach elektronicznych.
  • Przechowywanie dokumentacji technicznej silnika przez wymagany okres.
  • Weryfikacja nowych wymagań dotyczących dokumentacji technicznej oraz ich wprowadzanie, również w systemach elektronicznych.
  • Kontakt z klientem w sprawach dotyczących raportów po obsłudze silników.
  • Dotrzymanie uzgodnionych terminów dostarczenia dokumentacji technicznej klientom.
  • Podejmowanie działań naprawczych zgodnie z wymogami klienta / działów współpracujących.
  • Szkolenie pracowników w zakresie prawidłowego wypełniania dokumentacji poobsługowej

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w branży lotniczej w obszarze zarządzania jakością, inżynieringu albo podobnym będzie dużym atutem.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel oraz Outlook
  • Płynna znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów wewnętrznych
  • Dokładność, sumienność, samodzielność

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach takich jak inżynieria, lotnictwo, logistyka, mechanika.
  • Podstawowa znajomość przepisów lotniczych EASA Part 145.
  • Podstawowa znajomość certyfikatów do części (np. EASA Form 1).

Oferta

  • Stabilne zatrudnienie i długoterminowe perspektywy (pierwsza umowa o pracę na czas minimum 12 miesięcy)
  • Profesjonalny program onboardingowy i szkoleniowy dostosowany do stanowiska
  • Międzynarodowe środowisko i globalne standardy pracy
  • Pracę z najnowszymi technologiami w nowoczesnej i bezpiecznej firmie
  • Unikalną kulturę organizacyjną opartą na firmowych wartościach
  • Przystanek autobusowy tuż obok firmy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • pakiet relokacyjny
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • dofinansowanie do posiłków
  • platforma benefitowa
  • bonus jubileuszowy
  • premia roczna

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „EME Aero”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top