Stalowa Wola/Praca. Poniżej prezentujemy oferty pracy
TUI Group: Specjalista ds. Turystyki
Zakres obowiązków
- Jako Specjalista ds. turystyki będziesz odpowiadać za bezpośrednią obsługę klienta w biurze TUI.
Wymagania
- Chcesz rozwijać swoją karierę u jednego z liderów rynku turystycznego?
- Pasjonują Cię podróże i potrafisz swoją pasją zarażać innych?
- Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pracę z ludźmi?
- Znasz techniki sprzedaży i potrafisz je skutecznie wykorzystać? (lub chcesz się ich nauczyć)
- Wiesz gdzie leży Lanzarote, Kreta czy Majorka?
- Potrafisz budować trwałe relacje z Klientem?
- Odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania? To oznacza, że szukamy właśnie Ciebie!
Mile widziane
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferta
- umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów
- wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
- pracę w niewielkich zespołach z fantastycznymi ludźmi
- pracę w biurach podróży zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce
- szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
- pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
AGATA Meble: Specjalista ds. Reklamacji
Zakres obowiązków
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Wymagania
- Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielność i dokładność;
- Wysoka kultura osobista.
Oferta
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- parking dla pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- świętowanie urodzin
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość rozwoju
- system wdrożenia pracownika
- pakiet sportowy Medicover Sport
- bonus Bożonarodzeniowy
ALIOR BANK: Specjalista ds. Obsługi klienta
Zakres obowiązków
- telefoniczna obsługa klientów,
- wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
- dbanie o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi.
Wymagania
- dyspozycyjna do pracy w systemie zmianowym,
- poszukująca pewnej i stałej pracy,
- cechujesz się dużą samodzielnością w działaniu i zdyscyplinowaniem,
- dobrze radzisz sobie ze stresem,
- skupiasz się na rozwiązaniach a nie problemach i posiadasz umiejętność samodzielnego szukania odpowiedzi w dostępnych źródłach,
- chętnie nabywasz nowe umiejętności,
- dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów,
- posiadasz minimum średnie wykształcenie i doświadczenie w obsłudze klienta,
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
- odnajdujesz się w świecie nowinek technologicznych,
- posiadasz stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania,
Oferta
- pracę w 100% zdalną – zapewniamy wszelki niezbędny sprzęt,
- relacje oparte na zaufaniu oraz zdalnej współpracy z przełożonym,
- atrakcyjny system premiowy – dodatkowo wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
- profesjonalne szkolenia wprowadzające oraz rozwijające umiejętności,
- możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- opieka stomatologiczna
- dofinansowanie wypoczynku
- wyprawka dla dziecka
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- dodatkowy urlop
PGE Dystrybucja: Starszy Referent w Punkcie Obsługi Klienta Dystrybucyjnego
Zakres obowiązków
- Bezpośrednia obsługa Klienta w Punktach Obsługi Klienta Dystrybucyjnego,
- Przyjmowanie pism i wniosków od Klientów (w tym skarg i reklamacji),
- Wprowadzanie danych do dedykowanych systemów,
- Udzielanie informacji i wyjaśnień Klientom,
- Współpraca z komórkami merytorycznymi z Oddziałów i Centrali Spółki
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w obsłudze Klienta
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych oraz czasowej zmiany miejsca pracy (szkolenia adaptacyjne, zastępstwo)
Oferta
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy
- Pakiet benefitów pozapłacowych
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- program emerytalny
- parking dla pracowników
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Stalowa Wola”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.