Praca

Deloitte szuka pracowników. Praca i płatny staż w Rzeszowie

deloitte rzeszów praca

Praca. Deloitte świadczy usługi rewizji finansowej, doradztwa gospodarczego i podatkowego.

Deloitte prowadzi działalność w ponad 150 krajach na całym świecie.

Deloitte w Polsce znajduje się wśród wiodących firm realizujących profesjonalne usługi doradcze w ramach sześciu najważniejszych obszarów: audytu, doradztwa podatkowego, doradztwa gospodarczego, zarządzania ryzykiem, doradztwa finansowego oraz prawnego.

Zespół Deloitte pracujący w polskich biurach liczy obecnie ponad 4600 specjalistów z różnych dziedzin.

Oferty pracy (Deloitte/Rzeszów)

Praktyki w dziale Doradztwa Podatkowego – zespół płacowo – kadrowy

Zakres obowiązków

  • aktywne wsparcie zespołu w pracy nad aktualnie realizowanymi projektami;
  • wprowadzanie dokumentów do systemu kadrowo-płacowego;
  • pomoc w zakładaniu i prowadzeniu akt osobowych pracowników;
  • wsparcie w sporządzaniu raportów kadrowych dla potrzeb klientów;
  • współudział w przygotowywaniu kalkulacji i naliczaniu listy płac;
  • przygotowywanie wstępnej wersji raportów i deklaracji składanych do urzędu skarbowego, ZUSu, GUSu, PFRONu;
  • rozliczanie czasu pracy (ewidencja czasu pracy, nieobecności).

Wymagania

  • jesteś studentem/studentką 3-5 roku kierunków: Finanse i Rachunkowość, Matematyka, Ekonomia i inne pokrewne;
  • znasz bardzo dobrze język angielski (min. poziom B2);
  • posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu MS Excel);
  • jesteś dyspozycyjny/dyspozycyjna min. 30 h tygodniowo;
  • posiadasz umiejętności analitycznego myślenia;
  • masz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
  • jesteś chętna/chętna do nauki i zaangażowana w wykonywane zadania;
  • jesteś zainteresowany rozwojem i nauką w obszarze kadrowo-płacowym

Oferta

  • Płatny staż;
  • Możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę po zakończeniu stażu;
  • Program szkoleń wdrażających, który umożliwi Ci płynne wprowadzenie do Twoich obowiązków;
  • Dostęp do szkoleń z zakresu umiejętności miękkich oraz technicznych;
  • Możliwość nauki od doświadczonych specjalistów;
  • Przyjazna kultura organizacyjna (wydarzenia integracyjne, programy well-being oraz diveristy & inclusion) i praca w zespole, gdzie liczy się dobra atmosfera;
  • Nowoczesne biuro ze strefą relaksu;

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • komputer do użytku prywatnego
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • program rekomendacji pracowników

Coordinator in Risk Operations Center (QRS CDD)

Responsibilities

  • Managing and developing the team, taking part in the recruitment process of new joiners;
  • Leading regular team meetings and check-ins;
  • Monitoring team development and engaging them in new opportunities to grow and develop;
  • Cooperating with other teams and business leaders, representing the team on calls/meetings (within our department but also with international teams);
  • Monitoring current workload in the team, monitoring and evaluating the effectiveness of the team and reporting results to the management;
  • Driving improvements in collaboration with other teams working in the department;
  • Participating in reporting and automation processes, monitoring progress and providing data analysis for management.

Requirements

  • Excellent interpersonal and communication skills;
  • Good knowledge of MS Office, especially Excel, efficient reporting skills;
  • Strong initiative, critical and analytical thinking, approach to problem solving;
  • Intermediate level of English;
  • Experience with supervision of diverse teams in an international setting;
  • Master’s degree or equivalent work experience.

Optional

  • 1-2 years of experience as a Team Leader;
  • Knowledge of SharePoint or ServiceNow.

Offer

  • Stable job in a multinational company based on an employment contract;
  • Working in a flexible hybrid model – partially from home and the office;
  • Additional 2 paid days off and 2 days for charity activities;
  • Private medical care program, life, and travel insurance;
  • Access to various forms of recreational and social activities (MyBenefit, Multisport, bike rental, sports teams);
  • Onboarding plan from the first day of work and the Buddy Program – support from a dedicated coworker;
  • Friendly organizational culture (integration events, well-being and diversity & inclusion programs);
  • Wide development opportunities (individual career path, training in soft and technical skills, access to modern training platforms, including Udemy for Business, LinkedIn Learning).

Benefits

  • sharing the costs of sports activities
  • private medical care
  • sharing the costs of foreign language classes
  • sharing the costs of professional training & courses
  • life insurance
  • remote work opportunities
  • flexible working time
  • fruits
  • integration events
  • corporate sports team
  • coffee / tea
  • leisure zone
  • extra social benefits
  • employee referral program
  • additional paid 2 days off
  • 2 days off for charitable activities

Młodszy Księgowy / Młodsza Księgowa

Zakres obowiązków

  • Księgowanie faktur kosztowych oraz innych rodzajów dokumentów księgowych;
  • Przygotowanie i weryfikacja płatności;
  • Księgowanie wyciągów bankowych;
  • Kontakt mailowy/telefoniczny z klientami zewnętrznymi oraz zagranicznymi biurami Deloitte;
  • Samodzielne wykonywanie innych działań procesowych w oparciu o otrzymane wytyczne i polityki wewnętrzne;
  • Przeprowadzanie okresowych kontroli zaksięgowanych transakcji.

Wymagania

  • Posiadasz tytuł licencjata/magistra w obszarze Finansów i Rachunkowości, Matematyki, Księgowości;
  • Posiadasz wiedzę i rozumiesz procesy finansowe;
  • Masz za sobą pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości;
  • Bardzo dobrze znasz pakiet programów MS Office, w szczególność MS Excel;
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim oraz polskim (poziom min. B2);
  • Jesteś osobą dokładną, sumienną i posiadasz zdolności analityczne.

Oferta

  • Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, w oparciu umowy o pracę;
  • Pracę w trybie hybrydowym (częściowa praca z domu i z biura);
  • Dodatkowe płatne 2 dni wolne oraz 2 dni na działalność charytatywną;
  • Program prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie i podróże;
  • Dostęp do różnych form działalności sportowo-rekreacyjnych i socjalnych (MyBenefit, Multisport, wypożyczalnia rowerów, drużyny sportowe);
  • Plan wdrożenia od pierwszego dnia pracy oraz Program Buddy – wsparcie dedykowanego współpracownika;
  • Przyjazna kultura organizacyjna (wydarzenia integracyjne, programy well-being oraz diveristy & inclusion);
  • Szerokie możliwości rozwoju (indywidualna ścieżka kariery, szkolenia z umiejętności miękkich, technicznych oraz dostęp do nowoczesnych platform szkoleniowych m.in. Udemy for Business, LinkedIn Learning).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • program rekomendacji pracowników
  • dodatkowe płatne 2 dni wolne
  • 2 dni wolne na działalność charytatywną

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Deloitte”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top