Praca

Huta Stalowa Wola rekrutuje. Oferty pracy na czterech różnych stanowiskach

hsw huta stalowa wola

Praca/Stalowa Wola. HSW jest producentem uzbrojenia, w tym granatników, samobieżnych armatohaubic Krab i wyrzutni rakiet Langusta, pojazdów minowania oraz wozów towarzyszących.

Firma w chwili obecnej poszukuje kilku pracowników.

Oferty pracy (Huta Stalowa Wola/Stalowa Wola)

Kierownik Projektu

Zakres obowiązków

  • Realizacja zadań powierzonych przez Dyrektora Biura Zarządzania Projektami.
  • Odpowiedzialność za zapewnienie poprawnej komunikacji w Zespole (komórki organizacyjne HSW S.A., Konsorcjanci, kontrahenci krajowi/zagraniczni, Zamawiający, Gestor i inni).
  • Odpowiedzialność w zakresie:
  • przygotowywania i uaktualniania struktury podziału pracy;
  • przygotowywania i uaktualniania harmonogramu projektu;
  • planowania i uaktualniania budżetu projektu;
  • monitorowania statusu projektu;
  • zarządzania stronami zaangażowanymi w projekt;
  • zarządzania ryzykiem projektu;
  • zarządzania (wspólnie z działem finansowym) budżetem projektu;
  • stałego i natychmiastowego informowania Zarządu o kluczowych ryzykach (w tym nagłych);
  • przygotowywania i uaktualniania struktury podziału pracy;
  • przygotowywania i uaktualniania harmonogramu projektu;
  • planowania i uaktualniania budżetu projektu;
  • monitorowania statusu projektu;
  • zarządzania stronami zaangażowanymi w projekt;
  • zarządzania ryzykiem projektu;
  • zarządzania (wspólnie z działem finansowym) budżetem projektu;
  • stałego i natychmiastowego informowania Zarządu o kluczowych ryzykach (w tym nagłych);
  • Stosowanie się do obowiązujących w HSW S.A. zarządzeń, przepisów prawnych oraz procedur i instrukcji.
  • Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Dbałość o utrzymanie porządku i estetyki na swoim stanowisku pracy i w najbliższym otoczeniu;
  • Dbałość o należytą gospodarkę materiałową, właściwe wykorzystanie środków i przedmiotów pracy oraz środków finansowych.
  • Przestrzeganie zasad poprawnej współpracy z komórkami organizacyjnymi.
  • Przestrzeganie zasad określonych Systemami Zarządzania zadeklarowanymi w Polityce Organizacji w zakresie obwiązującej dokumentacji.
  • Przestrzeganie wymagań Wewnętrznego Systemu Kontroli Obrotu z Zagranicą (WSK).
  • Czynny udział we wdrażaniu i doskonaleniu systemu zarządzania jakości według norm ISO AQAP.
  • Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych w zakresie prac biura.

Wymagania

  • Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym / dowolnego szczebla z wykorzystaniem praktycznych umiejętności organizacji pracy zespołu, mile widziane: 3 lata na stanowisku menadżera projektu z doświadczeniem w negocjacjach z partnerem krajowym i zagranicznym.
  • Wykształcenie wyższe techniczne, zarządzanie projektami, mile widziane studia podyplomowe z obszaru finansów.
  • Czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej, w tym obcojęzycznej w zależności od projektu.
  • Rozumienie i analiza dokumentów finansowych.
  • Znajomość systemów klasy ERP – moduły do zarządzania projektem.
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel.
  • Praktyczna znajomość i wykorzystanie metodologii projektowych (Prince 2 Foundation lub inne pokrewne), mile widziany Prince 2 Practicioner.
  • Umiejętność budowania zespołu i zarządzania, delegowania zadań, egzekwowania i motywowania.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zorientowanie na wynik.
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
  • Umiejętność podejmowania decyzji.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
  • Otwartość na nowe doświadcz

To oferujemy

  • Pracę w renomowanej firmie, o bogatej tradycji i doświadczeniu, w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze.
  • Stanowisko z perspektywą awansu.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach obowiązującego systemu szkoleń, w tym dofinansowanie studiów związanych z profilem stanowiska.
  • Dodatkowe benefity – opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie usług turystycznych
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
  • możliwość uzyskania uprawnień
  • pikniki rodzinne

Specjalista ds. Systemów ERP

Zakres obowiązków

  • Wsparcie aplikacji bazo – danowych.
  • Udział w projektach wdrożeniowych z obszaru INFOR LN.
  • Przygotowywanie instrukcji i procedur dla użytkowników.
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu wdrożeń.
  • Testowanie rozwiązań oraz analiza niezgodności, raportowanie oraz rozwiązywanie zaistniałych problemów.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby użytkowników.
  • Obsługa zgłoszeń problemów informatycznych i biznesowych w ramach systemu INFOR LN.
  • Rozpoznawanie i usuwanie usterek.
  • Utrzymanie i modernizacja innych kluczowych aplikacji bazodanowych.
  • Ścisła współpraca w Biurze IT oraz ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.
  • Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu o stanie wykonania nałożonych zadań i ewentualnych trudności w ich realizacji.
  • Dbałość o dobry wizerunek firmy.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe informatyczne, ekonomiczne.
  • Mile widziani pasjonaci branży IT, których wiedza poparta jest doświadczeniem,
  • Obsługa zgłoszeń problemów informatycznych i biznesowych w ramach system INFOR LN oraz środowiska BI.
  • Doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów informatycznych z obszaru systemów zarządzania min. 3 lata
  • Myślenie biznesowe ukierunkowane na wynik, termin i jakość.
  • Zaangażowanie, podejmowanie wyzwań i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
  • Komunikatywność oraz umiejętność budowania i podtrzymywania relacji biznesowych.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, Windows 10, innych niezbędnych narzędzi komunikacji, systemów klasy ERP / inne wspierające.
  • Dobra znajomość systemu zarządzania bazą danych MS SQL Server.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1 / B2
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce, należącej do liderów w swojej branży
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne)
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów​Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie usług turystycznych
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
  • możliwość uzyskania uprawnień

Specjalista ds. Inwestycji

Zakres obowiązków

  • Opracowanie / udział w opracowaniu rocznych planów rzeczowo – finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.
  • Przygotowanie, organizacja i nadzór nad rzeczową realizacją inwestycji i remontów.
  • Udział w rozwiązywaniu problemów dotyczących eksploatacji i napraw posiadanych przez HSW S.A. budynków i budowli.
  • Prowadzenie książek obiektów budowlanych w HSW S.A.
  • Wykonanie kontroli okresowych budynków i budowli, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz sporządzanie protokołów z dokonywanych przeglądów.
  • Realizacja samodzielnych funkcji technicznych w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi oraz kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych tj. – sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach HSW S.A. – w rozumieniu ustawy, prawo budowlane, sprawowanie kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych należących do HSW S.A, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych, prowadzenie zbioru wytworzonych dokumentów.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo ogólne (inżynieria lądowa,
  • Min. 5 letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w dużym przedsiębiorstwie przemysłowym.
  • Praktyczna wiedza z obszaru inwestycji, remontów, robót budowlanych.
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń – specjalność konstrukcyjno – budowlana, wykonawcza.
  • Praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania projektami.
  • Znajomość języka angielskiego – mile widziany poziom B1.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office – Excel zwłaszcza, Auto Cad.
  • Praktyczne doświadczenie w zakresie pracy w systemach klasy ERP.
  • Ukierunkowanie na ciągły rozwój i zdobywanie wiedzy.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych, zarówno z klientem zewnętrznym, jak i wewnętrznym.
  • Umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacji zadań.
  • Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych

Mile widziane

  • Certyfikat PRINCE2 Foundation lub IPMA „D”.
  • Znajomość programów kosztorysowania: Zuzia, Norma.
  • Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń – specjalność konstrukcyjno-budowlana​

To oferujemy

  • ​Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce, należącej do liderów w swojej branży.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów​.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie usług turystycznych
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
  • możliwość uzyskania uprawnień

Specjalista ds. BHP

Zakres obowiązków

  • Nadzorowanie i kontrolowanie polityki firmy oraz jej oddziałów w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy,
  • Koordynowanie działań w zakresie BHP i PPOŻ w firmie i prowadzenie okresowej kontroli w celu weryfikacji ich zgodności z założeniami, stała analiza postępów realizacji,
  • Przeprowadzanie regularnych inspekcji w miejscu pracy w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy,
  • Udział w przeprowadzanych w firmie kontrolach organów państwowych (Państwowa Inspekcja Pracy, Inspekcja Sanitarna itp.),
  • Tworzenie standardów BHP, dokumentacji, procedur, instrukcji stanowiskowych oraz opracowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych, raportowanie oraz monitorowanie warunków pracy (przestrzeganie przepisów i zasad),
  • Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu BHP,
  • Pro-aktywność i zaangażowanie w zakresie działań zmierzających do poprawy BHP w przedsiębiorstwie,
  • Podejmowanie działań prewencyjnych w zakresie zdrowia fizycznego i psychicznego, działań ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań firmy.

Wymagania

  • Odpowiednio 3-5 lat doświadczenia w służbie BHP,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe / w zakresie BHP lub wyższe z innej dziedziny oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie BHP,
  • Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/raportów środowiskowych, powypadkowych itp.,
  • Umiejętność praktycznej interpretacji wymagań prawnych w zakresie BHP,
  • Umiejętność przeprowadzania szkoleń,
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ.,
  • Doświadczenie w kształtowaniu kultury BHP w firmie,
  • Umiejętność przeprowadzania kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, programów ERP i innych wspomagających pracę,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, z działami w organizacji oraz Oddziałami HSW S.A.,
  • Kultura osobista w kontaktach interpersonalnych, sumienność, rzetelność w realizacji obowiązków,
  • Terminowość w realizacji powierzonych zadań.

To oferujemy

  • Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
  • Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
  • Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie usług turystycznych
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
  • możliwość uzyskania uprawnień

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie hsw.pl (zakładka „kariera”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top