Praca/Stalowa Wola. HSW jest producentem uzbrojenia, w tym granatników, samobieżnych armatohaubic Krab i wyrzutni rakiet Langusta, pojazdów minowania oraz wozów towarzyszących.
Firma w chwili obecnej poszukuje kilku pracowników.
Oferty pracy (Huta Stalowa Wola/Stalowa Wola)
Kierownik Projektu
Zakres obowiązków
- Realizacja zadań powierzonych przez Dyrektora Biura Zarządzania Projektami.
- Odpowiedzialność za zapewnienie poprawnej komunikacji w Zespole (komórki organizacyjne HSW S.A., Konsorcjanci, kontrahenci krajowi/zagraniczni, Zamawiający, Gestor i inni).
- Odpowiedzialność w zakresie:
- przygotowywania i uaktualniania struktury podziału pracy;
- przygotowywania i uaktualniania harmonogramu projektu;
- planowania i uaktualniania budżetu projektu;
- monitorowania statusu projektu;
- zarządzania stronami zaangażowanymi w projekt;
- zarządzania ryzykiem projektu;
- zarządzania (wspólnie z działem finansowym) budżetem projektu;
- stałego i natychmiastowego informowania Zarządu o kluczowych ryzykach (w tym nagłych);
- przygotowywania i uaktualniania struktury podziału pracy;
- przygotowywania i uaktualniania harmonogramu projektu;
- planowania i uaktualniania budżetu projektu;
- monitorowania statusu projektu;
- zarządzania stronami zaangażowanymi w projekt;
- zarządzania ryzykiem projektu;
- zarządzania (wspólnie z działem finansowym) budżetem projektu;
- stałego i natychmiastowego informowania Zarządu o kluczowych ryzykach (w tym nagłych);
- Stosowanie się do obowiązujących w HSW S.A. zarządzeń, przepisów prawnych oraz procedur i instrukcji.
- Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. dyscypliny pracy oraz zachowanie tajemnicy służbowej i państwowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Dbałość o utrzymanie porządku i estetyki na swoim stanowisku pracy i w najbliższym otoczeniu;
- Dbałość o należytą gospodarkę materiałową, właściwe wykorzystanie środków i przedmiotów pracy oraz środków finansowych.
- Przestrzeganie zasad poprawnej współpracy z komórkami organizacyjnymi.
- Przestrzeganie zasad określonych Systemami Zarządzania zadeklarowanymi w Polityce Organizacji w zakresie obwiązującej dokumentacji.
- Przestrzeganie wymagań Wewnętrznego Systemu Kontroli Obrotu z Zagranicą (WSK).
- Czynny udział we wdrażaniu i doskonaleniu systemu zarządzania jakości według norm ISO AQAP.
- Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych w zakresie prac biura.
Wymagania
- Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym / dowolnego szczebla z wykorzystaniem praktycznych umiejętności organizacji pracy zespołu, mile widziane: 3 lata na stanowisku menadżera projektu z doświadczeniem w negocjacjach z partnerem krajowym i zagranicznym.
- Wykształcenie wyższe techniczne, zarządzanie projektami, mile widziane studia podyplomowe z obszaru finansów.
- Czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej, w tym obcojęzycznej w zależności od projektu.
- Rozumienie i analiza dokumentów finansowych.
- Znajomość systemów klasy ERP – moduły do zarządzania projektem.
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel.
- Praktyczna znajomość i wykorzystanie metodologii projektowych (Prince 2 Foundation lub inne pokrewne), mile widziany Prince 2 Practicioner.
- Umiejętność budowania zespołu i zarządzania, delegowania zadań, egzekwowania i motywowania.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zorientowanie na wynik.
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
- Umiejętność podejmowania decyzji.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
- Otwartość na nowe doświadcz
To oferujemy
- Pracę w renomowanej firmie, o bogatej tradycji i doświadczeniu, w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
- Pracę w przyjaznej atmosferze.
- Stanowisko z perspektywą awansu.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach obowiązującego systemu szkoleń, w tym dofinansowanie studiów związanych z profilem stanowiska.
- Dodatkowe benefity – opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
- Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
- pikniki rodzinne
Specjalista ds. Systemów ERP
Zakres obowiązków
- Wsparcie aplikacji bazo – danowych.
- Udział w projektach wdrożeniowych z obszaru INFOR LN.
- Przygotowywanie instrukcji i procedur dla użytkowników.
- Przeprowadzanie szkoleń z zakresu wdrożeń.
- Testowanie rozwiązań oraz analiza niezgodności, raportowanie oraz rozwiązywanie zaistniałych problemów.
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby użytkowników.
- Obsługa zgłoszeń problemów informatycznych i biznesowych w ramach systemu INFOR LN.
- Rozpoznawanie i usuwanie usterek.
- Utrzymanie i modernizacja innych kluczowych aplikacji bazodanowych.
- Ścisła współpraca w Biurze IT oraz ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi.
- Raportowanie bezpośredniemu przełożonemu o stanie wykonania nałożonych zadań i ewentualnych trudności w ich realizacji.
- Dbałość o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe informatyczne, ekonomiczne.
- Mile widziani pasjonaci branży IT, których wiedza poparta jest doświadczeniem,
- Obsługa zgłoszeń problemów informatycznych i biznesowych w ramach system INFOR LN oraz środowiska BI.
- Doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów informatycznych z obszaru systemów zarządzania min. 3 lata
- Myślenie biznesowe ukierunkowane na wynik, termin i jakość.
- Zaangażowanie, podejmowanie wyzwań i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
- Komunikatywność oraz umiejętność budowania i podtrzymywania relacji biznesowych.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, Windows 10, innych niezbędnych narzędzi komunikacji, systemów klasy ERP / inne wspierające.
- Dobra znajomość systemu zarządzania bazą danych MS SQL Server.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1 / B2
- Czynne prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce, należącej do liderów w swojej branży
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW
- Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne)
- Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektówPracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
Specjalista ds. Inwestycji
Zakres obowiązków
- Opracowanie / udział w opracowaniu rocznych planów rzeczowo – finansowych oraz nadzór nad ich realizacją.
- Przygotowanie, organizacja i nadzór nad rzeczową realizacją inwestycji i remontów.
- Udział w rozwiązywaniu problemów dotyczących eksploatacji i napraw posiadanych przez HSW S.A. budynków i budowli.
- Prowadzenie książek obiektów budowlanych w HSW S.A.
- Wykonanie kontroli okresowych budynków i budowli, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz sporządzanie protokołów z dokonywanych przeglądów.
- Realizacja samodzielnych funkcji technicznych w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi oraz kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych tj. – sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach HSW S.A. – w rozumieniu ustawy, prawo budowlane, sprawowanie kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych należących do HSW S.A, wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych, prowadzenie zbioru wytworzonych dokumentów.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: budownictwo ogólne (inżynieria lądowa,
- Min. 5 letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w dużym przedsiębiorstwie przemysłowym.
- Praktyczna wiedza z obszaru inwestycji, remontów, robót budowlanych.
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń – specjalność konstrukcyjno – budowlana, wykonawcza.
- Praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania projektami.
- Znajomość języka angielskiego – mile widziany poziom B1.
- Dobra znajomość pakietu MS Office – Excel zwłaszcza, Auto Cad.
- Praktyczne doświadczenie w zakresie pracy w systemach klasy ERP.
- Ukierunkowanie na ciągły rozwój i zdobywanie wiedzy.
- Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych, zarówno z klientem zewnętrznym, jak i wewnętrznym.
- Umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacji zadań.
- Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych
Mile widziane
- Certyfikat PRINCE2 Foundation lub IPMA „D”.
- Znajomość programów kosztorysowania: Zuzia, Norma.
- Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń – specjalność konstrukcyjno-budowlana
To oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce, należącej do liderów w swojej branży.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
- Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne).
- Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
Specjalista ds. BHP
Zakres obowiązków
- Nadzorowanie i kontrolowanie polityki firmy oraz jej oddziałów w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami firmy,
- Koordynowanie działań w zakresie BHP i PPOŻ w firmie i prowadzenie okresowej kontroli w celu weryfikacji ich zgodności z założeniami, stała analiza postępów realizacji,
- Przeprowadzanie regularnych inspekcji w miejscu pracy w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy,
- Udział w przeprowadzanych w firmie kontrolach organów państwowych (Państwowa Inspekcja Pracy, Inspekcja Sanitarna itp.),
- Tworzenie standardów BHP, dokumentacji, procedur, instrukcji stanowiskowych oraz opracowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
- Prowadzenie postępowań powypadkowych, raportowanie oraz monitorowanie warunków pracy (przestrzeganie przepisów i zasad),
- Prowadzenie szkoleń wstępnych z zakresu BHP,
- Pro-aktywność i zaangażowanie w zakresie działań zmierzających do poprawy BHP w przedsiębiorstwie,
- Podejmowanie działań prewencyjnych w zakresie zdrowia fizycznego i psychicznego, działań ewidencyjnych oraz naprawczych wynikających z obowiązującego prawa oraz uregulowań firmy.
Wymagania
- Odpowiednio 3-5 lat doświadczenia w służbie BHP,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe / w zakresie BHP lub wyższe z innej dziedziny oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie BHP,
- Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań/raportów środowiskowych, powypadkowych itp.,
- Umiejętność praktycznej interpretacji wymagań prawnych w zakresie BHP,
- Umiejętność przeprowadzania szkoleń,
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ.,
- Doświadczenie w kształtowaniu kultury BHP w firmie,
- Umiejętność przeprowadzania kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP i PPOŻ,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, programów ERP i innych wspomagających pracę,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, z działami w organizacji oraz Oddziałami HSW S.A.,
- Kultura osobista w kontaktach interpersonalnych, sumienność, rzetelność w realizacji obowiązków,
- Terminowość w realizacji powierzonych zadań.
To oferujemy
- Pracę w przedsiębiorstwie o bogatej tradycji w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach systemu szkoleń.
- Dodatkowe benefity – w tym: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW.
- Bogaty pakiet socjalny, również dla Twoich najbliższych (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych i inne)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie usług turystycznych
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie hsw.pl (zakładka „kariera”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.