Tarnobrzeg/Praca. Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych oferująca materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa.
W IV kwartale 2024 roku Leroy Merlin Polska zaprosi klientów do swojego pierwszego sklepu budowlano-dekoracyjnego w Tarnobrzegu.
Obiekt zlokalizowany będzie na terenie nowo powstającego Parku Handlowego “N-Park” przy ulicy Henryka Sienkiewicza.
Będzie to 81. sklep Leroy Merlin na mapie Polski oraz piąty w województwie podkarpackim obok jednego sklepu tej sieci w Mielcu, jednego w Krośnie oraz dwóch w Rzeszowie.
Docelowo w sklepie Leroy Merlin w Tarnobrzegu zatrudnienie znajdzie blisko 130 osób, obejmując różnorodne stanowiska, takie jak np. projektanci, logistycy, doradcy klienta, kasjerzy.
Oferty pracy (Leroy Merlin/Tarnobrzeg)
HR Biznes Partner
Zakres obowiązków
- szukamy partnera w biznesie, który będzie pomostem pomiędzy sklepem, a centralą;
- posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku HRBP lub podobnym;
- masz wyższe wykształcenie kierunkowe (psychologia, socjologia lub zarządzanie);
- masz wysoko rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji, organizacji pracy i pracy projektowej;
- lubisz poświęcać czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych;
- potrafisz słuchać innych i szukać najlepszych rozwiązań;
- jesteś na bieżąco z przepisami prawa pracy oraz przepisów ZUS;
- znajomość programu Workday będzie dodatkowym atutem.
Wymagania
- budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki biznesu na poziomie sklepu;
- wspieranie i współpracowanie z kadrą menedżerską w rozwoju kompetencji pracowników poprzez min. szkolenia, programy rozwojowe, udział w projektach, planowaniu sukcesji;
- koordynowanie procesu ocen pracowników w sklepie;
- zapewnienie prawidłowej komunikacji i przepływu informacji w sklepie;
- udział w procesie rekrutacji oraz dbanie o pozytywne doświadczenia kandydatów;
- koordynowanie procesu wdrożenia nowego pracownika;
- dbanie o rozwój relacji pracowniczych oraz budowanie zaangażowania poprzez wspieranie inicjatyw wewnętrznych;
- budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy na zewnątrz organizacji – udział w lokalnych wydarzeniach;
- realizacja procesów kadrowo-płacowych;
- udział we wdrażaniu polityki zatrudnienia, kosztów personalnych oraz wsparcie procesu budżetowania;
- raportowanie wskaźników HR, analiza danych i rekomendowanie rozwiązań.
To oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
- możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
- Udział w Wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
- pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów Worksmile, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę eTutor dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
- platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
- możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
- zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.
Kierownik Sektora
Zakres obowiązków
- rozwój sprzedaży i rentowność podległych działów;
- budowanie relacji i zaufanie do marki na rynku;
- poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów;
- zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;
- rozwój kompetencji podległego zespołu.
Wymagania
- masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera;
- Twoją pasją jest handel i kontakt z klientem;
- potrafisz tworzyć i z sukcesem realizować plany sprzedażowe oraz budżet roczny;
- bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości w biznesie;
- stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację;
- poświęcasz czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych;
- masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i sprzedażą;
- masz wyższe wykształcenie.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie;
- profesjonalne wdrożenie do pracy; rozbudowany pakiet szkoleń;
- dużą samodzielność w realizacji zadań;
- możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
- udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
- priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
- dobrą atmosferę w pracy;
- świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit, smartfon).
Lider Efektywności Operacyjnej
Zakres obowiązków
- wdrażanie strategii zarządzania wskaźnikami ekonomicznymi i handlowymi na poziomie Sklepu;
- realizowanie długoterminowych celów ekonomicznych i jakościowych;
- zarządzanie budżetem sklepu i odpowiedzialność za jego realizację;
- nadzorowanie poziomu bezpieczeństwa osób i mienia;
- gwarantowanie zgodności przestrzegania procedur w sklepie;
- budowanie i zarządzanie zespołem gwarantującym profesjonalizm i realizację celów biznesowych.
Wymagania
- potrafisz analizować dane i wskaźniki ekonomiczne, wyciągać na ich podstawie wnioski oraz rekomendować efektywne rozwiązania;
- znasz strukturę działania sklepów wielkopowierzchniowych oraz procesy w firmach z branży retail
- masz doświadczenie w zarządzaniu krótko i długoterminowymi projektami budżetowymi;
- masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem;
- posiadasz wiedzę z zakresu controllingu i rachunkowości zarządczej;
- poszukujesz nowoczesnych rozwiązań i wdrażasz je w celu usprawnienia procesów.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie;
- profesjonalne wdrożenie do pracy; rozbudowany pakiet szkoleń;
- dużą samodzielność w realizacji zadań;
- priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
- możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
- udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
- dobrą atmosferę w pracy;
- świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit.
Kierownik Działu Logistyki
Zakres obowiązków
- organizacja procesu przepływu towarów pomiędzy dostawcą, działem handlowym i klientem na poziomie sklepu;
- zapewnienie efektywnych, bezpiecznych warunków pracy i składowanie towaru w strefach magazynowych;
- zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;
- rozwój kompetencji podległego zespołu;
- poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań optymalizujących efektywność procesów logistycznych i kosztów.
Nasze wymagania
- masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera;
- Twoją pasją jest logistyka magazynowa i kontakt z klientem;
- potrafisz tworzyć i z sukcesem realizować plany roczne;
- bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości i usprawnień;
- stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację;
- poświęcasz czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie;
- profesjonalne wdrożenie do pracy; rozbudowany pakiet szkoleń;
- dużą samodzielność w realizacji zadań;
- możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
- udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
- priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
- dobrą atmosferę w pracy;
- świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit, smartfon).
Kierownik ds. Serwisu i Usług
Zakres obowiązków
- Budowanie relacji z klientami i mieszkańcami poprzez podejmowanie różnorodnych działań na rzecz lokalnej społeczności;
- Zapewnienie klientom dostępu do wysokiej jakości usług;
- Wdrażanie kompleksowych rozwiązań wpływających na budowanie satysfakcji klienta;
- Współpracę z klientami B2B (deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi instytucjami);
- Zarządzanie programem lojalnościowym na poziomie sklepu;
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi posprzedażowej (np. usługi montażu, reklamacje);
- Zarządzanie podległym zespołem, rozwijanie kompetencji oraz dbanie o wysoki poziom motywacji pracowników;
Wymagania
- Lubisz codzienny kontakt z klientem i pracę w handlu;
- Posiadasz doświadczenie na stanowisku menedżerskim związanym ze sprzedażą i usługami;
- Masz doświadczenie we wdrażaniu projektów i łączeniu usprawnień mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych klienta;
- Jesteś otwarty na wprowadzanie nowych pomysłów;
- Skutecznie rozwiązujesz problemy i nie obawiasz się podejmowania decyzji biznesowych;
- Jesteś gotowy do współpracy zarówno z klientem wewnętrznym (działy handlowe) jak i zewnętrznym (podwykonawcy, deweloperzy);
- Charakteryzują Cię wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność budowania relacji biznesowych z klientami B2B;
- Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji;
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Profesjonalne wdrożenie, rozbudowany pakiet szkoleń oraz możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
- Dużą samodzielność w realizacji zadań i realny wpływ na wyniki;
- Udział w wypracowanym zysku firmy, premie zależne od realizacji celów biznesowych, akcjonariat;
- Świadczenia pozapłacowe (możliwość nauki języka angielskiego oraz niemieckiego dla Ciebie i twoich bliskich, ubezpieczenie na życie, udziały w wynikach firmy, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit, smartfon)
- Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
Na powyższe stanowiska pracy możesz aplikować tutaj –> Leroy Merlin/Praca/Tarnobrzeg
Danuta Mrowczyk
18 marca 2024 at 19:28
Czy jest możliwość na zatrudnienie nie na kierownicze stanowisko??? Kiedy będzie można wysłać Cv ???
CarpatiaBiznes.pl
18 marca 2024 at 19:32
Na takie stanowiska dopiero przyjdzie czas. Będziemy o tym informować
Monika Buczyńska
26 lipca 2024 at 02:24
… ciekawe … wysłałam CV … i , cisza …