Praca/Lotnisko. Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka poszukuje pracowników na dwa stanowiska.
Poniżej prezentujemy aktualne oferty pracy
Oferty pracy (Lotnisko/Rzeszów/Jasionka)
Specjalista ds. Zamówień Publicznych
Zakres obowiązków
- weryfikowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia,
- publikowanie postępowań oraz zapraszanie wykonawców do udziału w postępowaniach w trybie określonym obowiązującymi przepisami,
- udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców oraz dokonywanie stosownych modyfikacji i publikacji,
- współpraca z Komisją Przetargową w zakresie przygotowywania dokumentacji postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty, w tym dokonywanie czynności badania oraz oceny złożonych ofert,
- współpraca z Radcą Prawnym w zakresie wniesionych środków ochrony prawnej, rozwiązywania problemów prawnych z obszaru prawa zamówień publicznych,
- udział w negocjacjach w zakresie określonym w Ustawie Pzp i wewnętrznych procedurach,
- przygotowywanie umów i aneksów dla potrzeb postępowania przy uwzględnieniu jego specyfiki,
- organizowanie postępowań o udzielenie zamówień nieobjętych stosowaniem Ustawy PZP, zgodnie z obowiązującym wewnętrznym Regulaminem,
- prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji postępowania,
- sporządzanie sprawozdań, zestawień, przygotowywanie niezbędnych dokumentów na potrzeby kontroli i audytu oraz opracowywanie protokołów z posiedzeń komisji.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki prawo, administracja,
- minimum 5 lat doświadczenia w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość aktów prawnych i procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Exel),
- łatwość w interpretacji przepisów prawa i dobre umiejętności komunikacyjne,
- dbałość o szczegóły, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy,
- wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
To oferujemy
- umowę o pracę,
- niezbędne szkolenia i certyfikaty,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.
Starszy Specjalista ds. Inwestycji i Remontów oraz Projektów Współfinansowanych ze Środków Unijnych
Zakres obowiązków
- działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych,
- weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez zainteresowane działy,
- sporządzanie kosztorysów wstępnych dla potrzeb inwestycji i remontów,
- prowadzenie gospodarki gruntami i budynkami w zakresie zadań realizowanych przez Port,
- prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla zadań nieobjętych pozwoleniem na budowę, przebudowę, rozbudowę, rozbiórkę lub zezwoleniem na realizację inwestycji dla lotniska użytku publicznego,
- współudział w przygotowywaniu postepowań o udzielenie zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczania kontraktów oraz warunków udziału w postępowaniu (inwestycyjnym, zakupowym lub remontowym),
- bieżący udział w realizacja projektów współfinansowanych ze środków europejskich, a w szczególności: współudział w przygotowywaniu specyfikacji warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, warunków umowy, sposobu rozliczania kontraktów oraz warunków udziału w postępowaniu dla poszczególnych kontraktów w ramach danego projektu; sprawowanie nadzoru pod względem technicznym nad prawidłową realizacją projektów zgodnie z umowami o dofinansowanie; monitorowanie rzeczowe i finansowe projektów zgodnie z harmonogramem realizacji projektu oraz planami płatności.
Wymagania
- wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym lub inżynierii środowiska,
- min. 10 lat stażu pracy, w tym 5 lat doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku. Staż pracy należy udokumentować w CV poprzez podanie nazw projektów współfinansowanych oraz zakresu obowiązków realizowanych w projekcie,
- znajomość Ustawy Prawa Budowlanego oraz rozporządzeń powiązanych,
- znajomość procedur i działań związanych z rozliczaniem, raportowaniem i sprawozdawczością projektów współfinansowanych ze środków UE,
- bardzo dobra umiejętność czytania map, planów i dokumentacji projektowej,
- znajomość programu AutoCAD oraz programów do obsługi baz danych (w szczególności MS Excel),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1),
- umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, wielozadaniowość.
Mile widziane
- znajomość przepisów prawa lotniczego, zagadnień środowiskowych i geodezyjnych, prawa wodnego oraz gospodarki odpadowej,
- prawo jazdy kat. B,
- posługiwanie się przyrządami pomiarowymi (dalmierzem, niwelatorem, itp.).
To oferujemy
- umowę o pracę,
- niezbędne szkolenia i certyfikaty,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.
Starszy Analityk Finansowy
Zakres obowiązków
- przygotowanie i współprowadzenie procesu budżetowania dla jednostek organizacyjnych (MPK) oraz planu finansowego spółki w uzgodnionym formacie w ujęciu rocznym;
- współpraca z wszystkimi działami w zakresie uzgadniania założeń na kolejny rok, okres do planu finansowego;
- omawianie założeń i uzyskanych wyników z zarządem i właścicielami MPK;
- kontrola realizacji planu, analiza przyczyn powstałych odchyleń – analiza miesięczna, kwartalna;
- prowadzenie plików budżetowych (sprawozdania finansowe pro forma) i plików kontrolnych;
- przygotowywanie materiałów, analiz wg ustalonego zakresu i harmonogramu oraz analiz tematycznych w zależności od potrzeb;
- bieżąca i ciągła współpraca z działem księgowości, finansów, działem handlu, zespołem remontów i inwestycji;
- przygotowywanie analiz i raportów dla bezpośredniego przełożonego (Dyrektor Pionu Ekonomicznego);
- przygotowywanie i rozwój narzędzi informacji zarządczej w spółce oraz udział w procesie cyfryzacji procesów spółki.
Wymagania
- wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii;
- min. 10 lat doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku;
- znajomość analizy finansowej przedsiębiorstw, zagadnień księgowych, zasad rachunkowości zarządczej;
- doświadczenie w przeprowadzaniu analiz finansowych i ocenie ryzyka potencjalnych inwestycji, tworzenie strategii inwestycyjnych oraz zarządzanie portfelami inwestycyjnymi;
- dobra, praktyczna znajomość MS Excel (formuły, tabele przestawne, wizualizacja danych) i MS Power Point (umiejętność tworzenia prezentacji menedżerskich);
- praktyczna znajomość systemów księgowych (najlepiej Comarch Optima, Comarch BI), umiejętność korzystania z danych księgowych w różnych przekrojach;
- umiejętność pracy pod presją czasu, ścisłe przestrzeganie terminów na raportowanie;
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – umiejętność współpracy interdysplinarnej z różnymi pionami w spółce (zakupy, inwestycje, umowy z kontrahentami, działalność operacyjna);
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, inicjatywy w działaniu, nastawienie na szukanie rozwiązań i usprawnień w procesach zarządczych;
- rzetelność, mocne poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar pracy, kultura osobista, sumienność;
- posiadanie certyfikatów branżowych, takich jak np. CFA, ACCA będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- umowę o pracę;
- niezbędne szkolenia i certyfikaty;
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu;
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.
Audytor Wewnętrzny
Zakres obowiązków
- realizacja czynności audytowych w spółce, opracowywanie regulacji wewnętrznych dotyczących audytu wewnętrznego, sporządzanie dokumentacji z czynności audytowych, w tym raportów audytowych,
- rozpoznawanie obszarów oraz procesów wymagających usprawnień,
- analiza sprawozdań finansowych pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrzną polityką spółki,
- analiza i kontrola finansowo – księgowa inwestycji, sprawdzanie prawidłowości prowadzenia inwestycji, badanie przebiegu procesu inwestycyjnego pod kątem zgodności z prawem, efektywnego wykorzystania środków budżetowych oraz realizacji zadań zgodnie z ustalonym harmonogramem,
- planowanie, koordynowanie i prowadzenie audytów wewnętrznych wybranych procesów biznesowych oraz rekomendowanie działań usprawniających,
- bieżące monitorowanie wymagań prawnych w zakresie prowadzonych działań oraz zaleceń wydanych po audytach, a także raportowanie na temat statusu ich realizacji.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo, finanse lub ukończone studia podyplomowe z audytu wewnętrznego,
- minimum dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego,
- jeden z certyfikatów: CIA, CGAP, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFSA, CFA, CIMA lub tytuł audytora wewnętrznego uzyskany na podstawie zdanego egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub uprawnienia biegłego rewidenta,
- znajomość regulacji, standardów i dobrych praktyk w obszarze audytu wewnętrznego lub kontroli wewnętrznej oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
- znajomość procesów biznesowych oraz metodologii przeprowadzania audytu,
- biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
- umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania logicznych wniosków oraz przejrzystego formułowania ustaleń i rekomendacji z audytów,
- umiejętność identyfikacji i oceny ryzyka w organizacji oraz kontrolowanych obszarach,
- orientacja na terminową realizację celów i przydzielonych zadań, zdolność do pracy pod presją czasu, odporność na stres oraz umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.
To oferujemy
- umowę o pracę,
- niezbędne szkolenia i certyfikaty,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
- pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.