Praca

Lotnisko Rzeszów-Jasionka rekrutuje. Jest praca na kilku stanowiskach

lotnisko rzeszów jasionka

Praca/Lotnisko. Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka poszukuje pracowników na dwa stanowiska.

Poniżej prezentujemy aktualne oferty pracy

Oferty pracy (Lotnisko/Rzeszów/Jasionka)

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Zakres obowiązków

  • weryfikowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia,
  • publikowanie postępowań oraz zapraszanie wykonawców do udziału w postępowaniach w trybie określonym obowiązującymi przepisami,
  • udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców oraz dokonywanie stosownych modyfikacji i publikacji,
  • współpraca z Komisją Przetargową w zakresie przygotowywania dokumentacji postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty, w tym dokonywanie czynności badania oraz oceny złożonych ofert,
  • współpraca z Radcą Prawnym w zakresie wniesionych środków ochrony prawnej, rozwiązywania problemów prawnych z obszaru prawa zamówień publicznych,
  • udział w negocjacjach w zakresie określonym w Ustawie Pzp i wewnętrznych procedurach,
  • przygotowywanie umów i aneksów dla potrzeb postępowania przy uwzględnieniu jego specyfiki,
  • organizowanie postępowań o udzielenie zamówień nieobjętych stosowaniem Ustawy PZP, zgodnie z obowiązującym wewnętrznym Regulaminem,
  • prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji postępowania,
  • sporządzanie sprawozdań, zestawień, przygotowywanie niezbędnych dokumentów na potrzeby kontroli i audytu oraz opracowywanie protokołów z posiedzeń komisji.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki prawo, administracja,
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość aktów prawnych i procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Exel),
  • łatwość w interpretacji przepisów prawa i dobre umiejętności komunikacyjne,
  • dbałość o szczegóły, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • niezbędne szkolenia i certyfikaty,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
  • pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.

Starszy Specjalista ds. Inwestycji i Remontów oraz Projektów Współfinansowanych ze Środków Unijnych

Zakres obowiązków

  • działania związane z rozliczaniem, raportowaniem oraz nadzorowaniem zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • weryfikacja planów inwestycyjno-remontowych oraz zakupów gotowych dóbr inwestycyjnych na podstawie informacji przekazanych przez zainteresowane działy,
  • sporządzanie kosztorysów wstępnych dla potrzeb inwestycji i remontów,
  • prowadzenie gospodarki gruntami i budynkami w zakresie zadań realizowanych przez Port,
  • prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla zadań nieobjętych pozwoleniem na budowę, przebudowę, rozbudowę, rozbiórkę lub zezwoleniem na realizację inwestycji dla lotniska użytku publicznego,
  • współudział w przygotowywaniu postepowań o udzielenie zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczania kontraktów oraz warunków udziału w postępowaniu (inwestycyjnym, zakupowym lub remontowym),
  • bieżący udział w realizacja projektów współfinansowanych ze środków europejskich, a w szczególności: współudział w przygotowywaniu specyfikacji warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, warunków umowy, sposobu rozliczania kontraktów oraz warunków udziału w postępowaniu dla poszczególnych kontraktów w ramach danego projektu; sprawowanie nadzoru pod względem technicznym nad prawidłową realizacją projektów zgodnie z umowami o dofinansowanie; monitorowanie rzeczowe i finansowe projektów zgodnie z harmonogramem realizacji projektu oraz planami płatności.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym lub inżynierii środowiska,
  • min. 10 lat stażu pracy, w tym 5 lat doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku. Staż pracy należy udokumentować w CV poprzez podanie nazw projektów współfinansowanych oraz zakresu obowiązków realizowanych w projekcie,
  • znajomość Ustawy Prawa Budowlanego oraz rozporządzeń powiązanych,
  • znajomość procedur i działań związanych z rozliczaniem, raportowaniem i sprawozdawczością projektów współfinansowanych ze środków UE,
  • bardzo dobra umiejętność czytania map, planów i dokumentacji projektowej,
  • znajomość programu AutoCAD oraz programów do obsługi baz danych (w szczególności MS Excel),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1),
  • umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, wielozadaniowość.

Mile widziane

  • znajomość przepisów prawa lotniczego, zagadnień środowiskowych i geodezyjnych, prawa wodnego oraz gospodarki odpadowej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • posługiwanie się przyrządami pomiarowymi (dalmierzem, niwelatorem, itp.).

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • niezbędne szkolenia i certyfikaty,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
  • pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.

Starszy Analityk Finansowy

Zakres obowiązków

  • przygotowanie i współprowadzenie procesu budżetowania dla jednostek organizacyjnych (MPK) oraz planu finansowego spółki w uzgodnionym formacie w ujęciu rocznym;
  • współpraca z wszystkimi działami w zakresie uzgadniania założeń na kolejny rok, okres do planu finansowego;
  • omawianie założeń i uzyskanych wyników z zarządem i właścicielami MPK;
  • kontrola realizacji planu, analiza przyczyn powstałych odchyleń – analiza miesięczna, kwartalna;
  • prowadzenie plików budżetowych (sprawozdania finansowe pro forma) i plików kontrolnych;
  • przygotowywanie materiałów, analiz wg ustalonego zakresu i harmonogramu oraz analiz tematycznych w zależności od potrzeb;
  • bieżąca i ciągła współpraca z działem księgowości, finansów, działem handlu, zespołem remontów i inwestycji;
  • przygotowywanie analiz i raportów dla bezpośredniego przełożonego (Dyrektor Pionu Ekonomicznego);
  • przygotowywanie i rozwój narzędzi informacji zarządczej w spółce oraz udział w procesie cyfryzacji procesów spółki.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub ekonomii;
  • min. 10 lat doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku;
  • znajomość analizy finansowej przedsiębiorstw, zagadnień księgowych, zasad rachunkowości zarządczej;
  • doświadczenie w przeprowadzaniu analiz finansowych i ocenie ryzyka potencjalnych inwestycji, tworzenie strategii inwestycyjnych oraz zarządzanie portfelami inwestycyjnymi;
  • dobra, praktyczna znajomość MS Excel (formuły, tabele przestawne, wizualizacja danych) i MS Power Point (umiejętność tworzenia prezentacji menedżerskich);
  • praktyczna znajomość systemów księgowych (najlepiej Comarch Optima, Comarch BI), umiejętność korzystania z danych księgowych w różnych przekrojach;
  • umiejętność pracy pod presją czasu, ścisłe przestrzeganie terminów na raportowanie;
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – umiejętność współpracy interdysplinarnej z różnymi pionami w spółce (zakupy, inwestycje, umowy z kontrahentami, działalność operacyjna);
  • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów, inicjatywy w działaniu, nastawienie na szukanie rozwiązań i usprawnień w procesach zarządczych;
  • rzetelność, mocne poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar pracy, kultura osobista, sumienność;
  • posiadanie certyfikatów branżowych, takich jak np. CFA, ACCA będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • umowę o pracę;
  • niezbędne szkolenia i certyfikaty;
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji;
  • pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu;
  • pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.

Audytor Wewnętrzny

Zakres obowiązków

  • realizacja czynności audytowych w spółce, opracowywanie regulacji wewnętrznych dotyczących audytu wewnętrznego, sporządzanie dokumentacji z czynności audytowych, w tym raportów audytowych,
  • rozpoznawanie obszarów oraz procesów wymagających usprawnień,
  • analiza sprawozdań finansowych pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrzną polityką spółki,
  • analiza i kontrola finansowo – księgowa inwestycji, sprawdzanie prawidłowości prowadzenia inwestycji, badanie przebiegu procesu inwestycyjnego pod kątem zgodności z prawem, efektywnego wykorzystania środków budżetowych oraz realizacji zadań zgodnie z ustalonym harmonogramem,
  • planowanie, koordynowanie i prowadzenie audytów wewnętrznych wybranych procesów biznesowych oraz rekomendowanie działań usprawniających,
  • bieżące monitorowanie wymagań prawnych w zakresie prowadzonych działań oraz zaleceń wydanych po audytach, a także raportowanie na temat statusu ich realizacji.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, prawo, finanse lub ukończone studia podyplomowe z audytu wewnętrznego,
  • minimum dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego,
  • jeden z certyfikatów: CIA, CGAP, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFSA, CFA, CIMA lub tytuł audytora wewnętrznego uzyskany na podstawie zdanego egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub uprawnienia biegłego rewidenta,
  • znajomość regulacji, standardów i dobrych praktyk w obszarze audytu wewnętrznego lub kontroli wewnętrznej oraz umiejętność ich stosowania w praktyce,
  • znajomość procesów biznesowych oraz metodologii przeprowadzania audytu,
  • biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
  • umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania logicznych wniosków oraz przejrzystego formułowania ustaleń i rekomendacji z audytów,
  • umiejętność identyfikacji i oceny ryzyka w organizacji oraz kontrolowanych obszarach,
  • orientacja na terminową realizację celów i przydzielonych zadań, zdolność do pracy pod presją czasu, odporność na stres oraz umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.

To oferujemy

  • umowę o pracę,
  • niezbędne szkolenia i certyfikaty,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w zgranym zespole i wyjątkowym miejscu,
  • pakiety socjalne w ramach ZFŚS oraz benefity pozapłacowe.

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top