Poradnik

Organizacja konferencji w Rzeszowie – najlepsze oferty!

Organizacja konferencji w Rzeszowie - najlepsze oferty! 1

Konferencje to nieodłączny element przyczyniający się do rozwoju firmy i pracowników. Niewątpliwie, spotkania tego rodzaju nie są proste do zrealizowania, wymagają wiele siły, cierpliwości, a także nakładów finansowych. Opierają się na współpracy z innymi ludźmi, a ich najważniejszym aspektem jest połączenie wszystkich działań w spójną całość. Decydując się na organizację konferencji należy pamiętać, iż nie jest to zwykłe, proste spotkanie, ani wykład lecz o wiele bardziej skomplikowane wydarzenie. Konferencję należy więc planować z odpowiednim uprzedzeniem. Miejsce, w którym będzie odbywać się impreza nie może zostać wybrane przypadkowo. Najważniejsza jest bowiem sala konferencyjna. Rzeszów to miasto, w którym bez większego problemu można znaleźć wynająć takową salę na każdy planowany event. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, gdzie zorganizować konferencję w Rzeszowie!

Obiekty konferencyjne Rzeszów

Obiekty konferencyjne na terenie Rzeszowa i okolicznych miejscowości cieszą się rosnącą popularnością. Znajduje się tu wiele hoteli o różnej randze, dzięki temu każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Nie ulega wątpliwości, iż każda z propozycji gwarantuje zadowolenie z usług oraz chęć szybkiego powrotu. Spotkania firmowe odbywają się w specjalnie przygotowanych salach konferencyjnych. W Hotelu Prezydenckim do dyspozycji jest aż 10 sal konferencyjnych, przeznaczonych dla różnego typu spotkań. Pomieszczenia te są zarówno gustownie zaaranżowane, jak i funkcjonalne. Nowoczesne, w pełni wyposażone w niezbędny do przeprowadzenia szkoleń i konferencji sprzęt multimedialny oraz profesjonalne nagłośnienie spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających uczestników eventu. Zaplanowanie konferencji w obiekcie o takim przeznaczeniu jest najlepszym rozwiązaniem, również pod względem kosztów i komfortu. Organizatorzy otrzymują kompleksową opiekę i wsparcie niezależnie od czasu trwania imprezy i jej tematyki. Oto kilka możliwości zrealizowania konferencji oraz szkoleń w Rzeszowie.

sala konferencyjna w Hotele Prezydenckie Rzeszów

Hotel Prezydencki Rzeszów

Hotel Prezydencki w Rzeszowie to przestrzeń przeznaczona zarówno do organizacji kameralnych spotkań, jak i wielkich eventów do nawet 600 osób. Każda z dziesięciu sal w Hotelu Prezydenckim jest wyposażona w nowoczesny sprzęt multimedialny oraz klimatyzację. Tak przygotowane zaplecze umożliwia organizację konferencji na najwyższym poziomie. Dzięki rozbudowanej ofercie, organizatorzy mogą wybrać nie tylko optymalną wielkość sali, ale również układ krzeseł dopasowany do charakteru spotkania bądź szkolenia. Należy zaznaczyć, iż w ofercie Hotelu Prezydenckiego znajduje się największa sala konferencyjna na terenie Rzeszowa. Atutem, który dodatkowo przemawia za wyborem właśnie tego miejsca jest fakt, że hotel zlokalizowany jest w bliskiej odległości (1 km) od centrum miasta oraz portu lotniczego Jasionka (15 km). Z uwagi na to, zaproszeni goście z pewnością nie będą mieli problemu z dotarciem pod wskazany adres. Należy podkreślić, iż w Hotelu znajduje się również SPA oraz restauracja oferująca znakomite dania, inspirowane porami roku. Goście mają możliwość skosztowania wyśmienitych dań regionalnych. Zadowolenie i satysfakcja Klienta jest najważniejsze, dlatego wykwalifikowana kadra pracownicza Hotelu Prezydenckiego dokłada wszelkich starań, aby organizowane spotkania przebiegały profesjonalnie, z dbałością o najmniejsze szczegóły. Zespół ds. obsługi imprez z całą pewnością zadba o przyjemną i miłą atmosferę podczas każdego spotkania biznesowego!

Hotel Blue Diamond

Rzeszowski hotel Blue Diamond to kolejne doskonałe miejsce na przeprowadzenie branżowych spotkań i konferencji. Organizowaniu eventów służą łącznie trzy sale konferencyjne. Pomieszczenia posiadają kolejno powierzchnię 25, 80 oraz 170 metrów kwadratowych. Dzięki tak zróżnicowanych wymiarach, obiekty te sprawdzają się zarówno podczas kameralnych, standardowych, jak i nieco bardziej wystawnych imprez firmowych. Należy wskazać, że pomieszczenia o powierzchni 80 i 170 m2, dzięki systemowi ruchomych ścian, umożliwiają dodatkowo stworzenie jednej, wielkiej przestrzeni, mieszczącej nawet 220 uczestników. Z kolei ta najmniejsza idealnie nadaje się do przeprowadzenia narad do 12 osób. Sale konferencyjne wyposażone są w niezbędny sprzęt multimedialny, klimatyzację, mównicę oraz Internet. Na strefę biznesu składają się także inne atrakcje, tj. bogata oferta gastronomiczna, pakiety lunchowe czy kawowe. Warto wspomnieć, iż hotel oferuje także szereg atrakcji w postaci m.in strefy SPA & Wellness czy Active SPA, które pozwalają na wzbogacenie konferencji. Nowoczesny, wyróżniający się oryginalną architekturą, czterogwiazdkowy Hotel Blue Diamond mieści się w bardzo spokojnej okolicy, nieopodal od portu lotniczego oraz centrum miasta.

Hotel Metropolitan

Czterogwiazdkowy rzeszowski Hotel Metropolitan umożliwia przeprowadzenie spotkań biznesowych. W tym celu, na życzenie Klienta udostępniane są trzy sale konferencyjne o różnych powierzchniach (110, 170 oraz 190 metrów kwadratowych) i przeznaczeniu. Każda z nich została wyposażona w profesjonalny sprzęt multimedialny oraz odpowiednie nagłośnienie. Dodatkowo, istnieje możliwość połączenia dwóch pomieszczeń, co pozwala uzyskać salę o łącznej powierzchni 360 m2. Realizując zaplanowane spotkanie organizatorzy mogą zapewnić zaproszonym przerwy kawowe lub lunchowe. Goście mają również udostępniony parking. Wnętrza zostały zaaranżowane gustownie, tak, aby nie rozpraszać uczestników podczas ważnej narady. Są nie tylko nowoczesne, ale również eleganckie, co bezpośrednio wpływa na pozytywny wizerunek organizatorów ważnych spotkań. Hotel Metropolitan usytuowany jest w samym sercu Rzeszowa, obok Starego Miasta. Dzięki dogodnemu położeniu można bez przeszkód zorganizować event wymagający przybycia gości z różnych części kraju.

Podsumowanie

Firmowe konferencje i szkolenia to wydarzenia, które wymagają zapewnienia odpowiednich warunków. Nie ulega wątpliwości, iż jedną z kluczowych decyzji podczas organizacji konferencji jest wybór lokalizacji. Wszystko zależy od tego, jakie są główne założenia spotkania oraz państwa oczekiwania. W województwie podkarpackim istnieje wiele obiektów, w których można organizować ważne spotkanie biznesowe. Jednym z najczęściej wybieranych miejsc jest czterogwiazdkowe Profesjonalne Centrum Kongresowe – Hotel Prezydencki w Rzeszowie.

 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top