Praca. BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group.
Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens i Gaggenau.
BSH posiada w Polsce sześć fabryk. W trzech łódzkich zakładach produkowane są pralki, zmywarki i suszarki do ubrań, w dwóch wrocławskich piekarniki i lodówki, a w podrzeszowskim Głogowie Małopolskim małe AGD.
Oferty pracy (BSH/Rzeszów)
Stażysta/ka w Sekcji Laboratorium R&D
Zakres obowiązków
- Budowanie i ulepszanie prototypów oraz produktów;
- Opracowywanie i rozwijanie metod oraz stanowisk badawczych;
- Wspieranie prac mających na celu utrzymanie standardu 5S;
- Udział w bieżących pracach wykonywanych przez pracowników działu.
Wymagania
- Student 3-4 rok studiów kierunków: mechanika, mechatronika;
- Dostępność przez min 24h / tydzień;
- Doświadczenie niewymagane;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Postawa zorientowana na cel;
- Kreatywność i inicjatywa w działaniu;
- Umiejętności manualne, praktyczna znajomość obróbki mechanicznej będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- Płatny staż w Zespole Laboratorium;
- Udział w pracach związanych z rozwijaniem i udoskonalaniem najnowszych urządzeń drobnego AGD;
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
- Przyjazną atmosferę opartą na współpracy;
- Praktyczne zastosowanie wiedzy zdobytej na studiach;
- Elastyczne godziny pracy.
Benefity
- możliwość pracy zdalnej
Kupiec
- Zakres obowiązków
- Zarządzanie kategorią materiałów bezpośrednio-produkcyjnych;
- Współtworzenie i uczestnictwo w tworzeniu/zarządzaniu Strategią Grupy Materiałów/Dostawców (MGS);
- Nadzór nad terminowymi wdrożeniami projektów w zakresie odpowiedzialności zakupowej;
- Analiza umów i negocjowanie warunków handlowych;
- Planowanie kosztów materiałowych / inwestycji dla projektu i ich analiza;
- Bezpośredni kontakt i utrzymywanie stałych relacji z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi;
- Współuczestnictwo w audytowaniu dostawców;
- Poszukiwanie alternatywnych dostawców i ich kwalifikacja w ramach procesów zakupowych;
- Realizacja założonych KPIs
- Przestrzeganie polityki zakupowej spółki (dokonywanie zakupów materiałów produkcyjnych na potrzeby zleceń i kontraktów);
- Przygotowywanie analiz, raportów i sprawozdań.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny;
- 1-3 lat doświadczenia w dziale zakupów w międzynarodowej firmie;
- Doświadczenie w kontaktach z dostawcami materiałów produkcyjnych;
- Doświadczenie w zarządzaniu grupami materiałowymi;
- Umiejętności analityczne;
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word).
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie;
- Przyjazną atmosferę opartą na współpracy.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
Industrial Engineering Manager
Responsibilities
- Project Management: Lead and oversee end-to-end technology projects, ensuring successful delivery within scope, time, and budget constraints
- Team Leadership: Inspire and guide cross-functional teams, fostering collaboration and maintaining a positive work environment
- Strategic Planning: Develop and implement project plans, aligning them with organizational goals and technological objectives
- Risk Management: Identify potential risks and challenges by implementing proactive measures to mitigate and resolve issues as they arise as well as knowledge of change management principles by proposing the recommended solutions
- Stakeholder Communication: Maintain clear and open communication with stakeholders, providing regular updates on project progress and addressing any concerns
Requirements
- Minimum 5-years’ experience in leading technology projects in VS structure, with a successful track record of on-time and on-budget delivery
- Master’s degree in a relevant field (e.g. Engineering)
- Strong understanding of project and lean management methodologies and tools
- Demonstrated leadership and interpersonal skills, with the ability to motivate and guide diverse teams
- Excellent communication skills to interact with technical and non-technical stakeholders in Polish and English.
What we offer
- Interesting work in a company focused on international cooperation, innovative solutions and modern technologies
- Stable employment under an employment contract
- Annual bonus system
- Flexible working hours
- A wide benefits package e.g. medical care, subsidized foreign language learning, paid employee referral program, bonuses for holidays, support from the Company’s Social Benefits Fund, discounts on household appliances of brands: Bosch, Siemens and on purchases in the company’s service store
Benefits
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- flexible working time
- corporate products and services at discounted prices
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „BSH”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.