Praca

Praca w Mielcu. PZL Mielec- A Lockheed Martin Company szuka pracowników

pzl mielec lockheed martin
fot. PZL Mielec

Praca. PZL Mielec należące do koncernu Lockheed Martin, to jeden z największych w Polsce producentów statków powietrznych.

To także największy zakład produkcyjny Lockheed Martin poza granicami Stanów Zjednoczonych.

Od ponad 85 lat mieleckie zakłady projektują, produkują oraz serwisują samoloty i śmigłowce na całym świecie. Flagowe produkty PZL Mielec to wielozadaniowy helikopter S-70 Black Hawk oraz samolot M28 w wersji cywilnej i militarnej.

Oferty pracy (PZL Mielec – Lockheed Martin Company)

Księgowy / Księgowa

Twój zakres obowiązków

  • Kontrola formalno- rachunkowa dokumentów księgowych
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz sprawozdań do NBP
  • Uzgadnianie i analiza kont księgowych
  • Przygotowywanie danych pod audyty
  • Udział w procesie zamknięcia okresów księgowych
  • Zabezpieczanie ryzyka walutowego dla kontraktów oraz rozliczanie transakcji hedge
  • Obsługa kontraktów sprzedażowych w zakresie gwarancji, ubezpieczeń, płatności
  • Zarządzanie gotówką poprzez prognozy, inwestowanie, przewalutowania
  • Przygotowywanie płatności do dostawców
  • Weryfikacja budżet vs wykonanie
  • Obsługa programu kart kredytowych dla pracowników
  • Zarządzanie środkami trwałymi i niskocennymi
  • Ewidencja, wycena, amortyzacja środków trwałych
  • Nadzór nad budżetem CAPEX i wykonaniem

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe finansowe
  • Doświadczenie min 3 lata na analogicznym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B1)
  • Znajomość MS Office (w szczególności Excel)
  • Znajomość obsługi systemu SAP mile widziana

Awionik / Mechanik

Twój zakres obowiązków

  • Kontrolowanie awioniki statku.
  • Sprawdzanie jego podzespołów, systemów pod kątem poprawności działania;
  • Przeprowadzanie diagnostyki na statkach powietrznych;
  • Demontowanie części pojazdów i sprawdzenie ich stanu w celu zapewnienia bezpieczeństwa i uniknięcia potencjalnej awarii;
  • Wykrycie wszelkich anomalii mechanicznych i eksploatacyjnych części, ustalenie diagnozy i wymiana wadliwego obiektu;
  • Sprawdzenie prawidłowego działania nowo wymienionych części;
  • Zapewnienie zgodności z instrukcjami rozwiązywania problemów wymienionymi w dokumentacji producenta;
  • Praca w hangarze, przenoszenie sprzętu, kontrola statku powietrznego i jego konserwacja przed i po locie;
  • Współpracowanie z doświadczonymi specjalistami, obsługą lotnisk, kontrolą lotów innymi technikami;

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne.
  • Umiejętności wykonywania ocen technicznych statków powietrznych.
  • Umiejętności wykonywania obsługi liniowej statków powietrznych.
  • Umiejętności wykonywania obsługi hangarowej statków powietrznych.
  • Umiejętności wykonywania napraw zespołów i wyposażenia statków powietrznych.
  • Znajomości j. angielskiego (umożliwiającej samodzielne kontakty).
  • Umiejętności czytania rysunku technicznego i dokumentacji.
  • Profesjonalizmu i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań (zdolność do samodzielnego wypracowywania wniosków).
  • Umiejętności organizacji pracy własnej.
  • Dynamizmu w działaniu, operatywności, zaangażowania

Mile widziane

  • Fizyczna zdolność do długotrwałej pracy w ciasnych pomieszczeniach;
  • Wysoka odporność na stres;

Elektromonter lotniczy

Twój zakres obowiązków

  • Wyposażanie i układanie wiązek elektrycznych w strukturach statków powietrznych
  • Konfiguracja komponentów elektrycznych
  • Adaptacja i zabezpieczanie elementów elektrycznych w zespołach
  • Wykonywanie próbnych uruchomień, testów
  • Wykonywanie podstawowych pomiarów elektrycznych instalacji stało i zmienno-prądowych
  • Wykonawstwo prac montażowych i demontażowych agregatów lotniczych
  • Współpraca w zakresie prac montażowych z zespołem mechaników, awioników oraz monterów
  • Praca zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji technicznej

Wymagania

  • Wykształcenia technicznego o profilu elektronicznym lub elektrycznym
  • Znajomości rysunku technicznego i montażowego elektrycznego
  • Uprawnień SEP do 1 kV, dodatkowy atut
  • Wiedzy z zakresu awioniki – dodatkowy atut
  • Umiejętności posługiwania się narzędziami elektromonterskimi
  • Obsługi aparatury kontrolno–pomiarowej
  • Umiejętności pracy z dokumentacją technologiczną – konstrukcyjną
  • Zdolności do pracy powyżej do 3m
  • Zaangażowania i dyspozycyjności – praca na 3 zmiany

Monter płatowców

Twój zakres obowiązków

  • Praca zgodnie z przepisami i obowiązującymi normami
  • Wstępny montaż struktur, części i podzespołów, wiercenie
  • Zastosowanie technik łączenia, nitowania, wkręcania, klejenia
  • Montaż nitów uniwersalnych, nitów z kluczem (Hi-Lite i Hi-Lok), nitów zrywalnych
  • Przetwarzanie uszczelniaczy
  • Praca zgodnie z wytycznymi dotyczącymi jakości i ich dokumentacją
  • Obsługa przyrządów pomiarowych

Wymagania

  • Wykształcenie zawodowe (preferowane średnie techniczne lub mechaniczne)
  • Umiejętność czytania rysunku technicznego i dokumentacji
  • Zdolności manualne
  • Dobra dyscyplina pracy, orientacja na jakość oraz terminowość
  • Profesjonalizm i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań (zdolność do samodzielnego wypracowywania wniosków).
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Dynamizm w działaniu, operatywność, zaangażowanie
  • Wysoka motywacja do pracy

Administrator / Specjalista ds. zakupów

Twój zakres obowiązków

  • Poszukiwanie nowych dostawców w celu uzyskania lepszych warunków zakupu towarów i usług.
  • Stałe śledzenie rozwoju rynku materiałów i usług branży w celu pozyskania korzystniejszych rozwiązań dla wyrobów produkowanych przez Spółkę.
  • Wdrażanie nowych projektów zakupowych – zakup nowych części, zespołów, struktur lotniczych itp.
  • Przygotowanie i prowadzenie negocjacji warunków współpracy z dostawcami.
  • Ocena potencjalnych możliwości technicznych, produkcyjnych dla wytypowanych dostawców.
  • Pomoc w pozyskiwaniu ofert zakupowych pod potrzeby wycen.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale zakupów,
  • Umiejętności negocjacyjne i analityczne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i samodzielności,
  • Dynamizm w działaniu, operatywności, zaangażowania,
  • Realizacja i optymalizacja procesów zakupowych,
  • Nastawienie na realizację zadań oraz osiągania wyznaczonych celów,
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Specjalista ds. Ochrony Środowiska

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja pomiarów środowiskowych wynikających z warunków pozwoleń środowiskowych
  • Przeprowadzanie kontroli warunków ochrony środowiska, sporządzanie protokołów z kontroli, analiza przyczyn niezgodności oraz kordynowanie wprowadzania akcji korekcyjnych/prewencyjnych
  • Koordynacja wybranych programów z zakresu ochrony środowiska (m.in. procesu zarządzania chemią z uwzględnieniem wymagań REACH/CLP, wdrażanie wymagań zrównoważonego rozwoju/CBAM)
  • Wspieranie/koordynacja procesu samooceny programów środowiskowych w oparciu o dedykowane narzędzie korporacyjne
  • Realizacja szkoleń w ramach koordynowanych programów
  • Wsparcie w realizacji projektów i wydarzeń środowiskowych oraz koordynacja wybranych z nich
  • Współpraca z urzędami oraz dostawcami zewnętrznymi (WIOŚ, laboratioria pomiarowe, dostawcy m.in. materiałów chemicznych)
  • Współpraca z zespołem korporacyjnym z zakresu realizowanych zadań
  • Wspieranie procesu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej z zakresu ESH

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia w obszarze związanym z ochroną środowiska
  • Wykształcenie wyższe w dziedzinach związanych z ochroną środowiska
  • Znajomość przepisów Prawa Ochrony Środowiska, dodatkowym atutem będzie znajomość wymagań REACH i CLP oraz zrównoważonego rozwoju wynikających z dyrektywy CSRD
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację (w mowie i piśmie) i pracę w międzynarodowym środowisku
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy przy zmieniających się priorytetach i zdolność adaptacji do nowych priorytetów
  • Samodzielność i zaangażowanie w realizację zadań, odpowiedzialność za powierzone zadania i dążenie do ich skutecznej realizacji
  • Komunikatywność, otwartość i umiejętność współpracy w zróżnicowanym zespole w ramach pracy zespołowej i projektowej
  • Kreatywność, innowacyjność oraz gotowość do nauki i zdobywania nowych umiejętności

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Polskie Zakłady Lotnicze – Lockheed Martin Company”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top