Praca

PZL Mielec rekrutuje. Firma oferuje stanowiska pracy dla kobiet i mężczyzn

praca w pzl mielec
fot. PZL Mielec

Praca/Mielec. PZL Mielec należące do koncernu Lockheed Martin, to jeden z największych w Polsce producentów statków powietrznych.

To także największy zakład produkcyjny Lockheed Martin poza granicami Stanów Zjednoczonych.

Od ponad 85 lat mieleckie zakłady projektują, produkują oraz serwisują samoloty i śmigłowce na całym świecie. Flagowe produkty PZL Mielec to wielozadaniowy helikopter S-70 Black Hawk oraz samolot M28 w wersji cywilnej i militarnej.

Oferty pracy (PZL Mielec – Lockheed Martin Company)

Asystentka / Asystent Zarządu

Zakres obowiązków

  • Wspieranie zadań operacyjnych i projektów biznesowych Zarządu
  • Przygotowywanie prezentacji biznesowych i raportów na potrzeby Zarządu
  • Organizacja spotkań i wizyt biznesowych, organizacja kontaktów z korporacją
  • Tworzenie notatek i raportów
  • Zarządzanie pracą sekretariatu Zarząd oraz kalendarzem Członków Zarządu
  • Nadzór nad obiegiem dokumentacji spływającej do sekretariatu Zarządu
  • Organizacja wyjazdów i delegacji krajowych i zagranicznych
  • Realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Biegła znajomość języka angielskiego.
  • Wysoka świadomość biznesowa.
  • Operatywność i zaradność w różnych sytuacjach biznesowych.
  • Samodzielność działania i przejawianie własnej inicjatywy.
  • Nastawienie na działanie i umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu (realizacja zadań ad-hoc).
  • Umiejętność budowania dobrych relacji.
  • Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Wysoka kultura osobista i dyplomacja.
  • Znajomość narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu biznesem (np. Microsoft Office).

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • program emerytalny
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • karty przedpłacone
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci
  • Szybki wzrost świadomości biznesowej
  • Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku pracy

Monter płatowców

Zakres obowiązków

  • Praca zgodnie z przepisami i obowiązującymi normami
  • Wstępny montaż struktur, części i podzespołów, wiercenie,
  • Zastosowanie technik łączenia, nitowania, wkręcania, klejenia
  • Montaż nitów uniwersalnych, nitów z kluczem (Hi-Lite i Hi-Lok), nitów zrywalnych
  • Przetwarzanie uszczelniaczy
  • Praca zgodnie z wytycznymi dotyczącymi jakości i ich dokumentacją
  • Obsługa przyrządów pomiarowych

Wymagania

  • Wykształcenia zawodowego (preferowane średnie techniczne lub mechaniczne).
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku mechanika, montera, ślusarza.
  • Umiejętności czytania rysunku technicznego i dokumentacji.
  • Zdolności manualnych.
  • Dobrej dyscypliny pracy, orientacji na jakość oraz terminowości.
  • Profesjonalizmu i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań (zdolności do samodzielnego wypracowywania wniosków).
  • Umiejętności organizacji pracy własnej.
  • Dynamizmu w działaniu, operatywności, zaangażowania.
  • Wysokiej motywacji do pracy.

Oferta

  • Praca w doświadczonym zespole
  • Benefity
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • opieka stomatologiczna
  • program emerytalny
  • dodatkowe świadczenia socjalne

Analityk Biznesowy

Zakres obowiązków

  • Zarządzanie procesem harmonogramowania produkcji krótko- i długoterminowej.
  • Zmiany w Harmonogramach Produkcji w oparciu o informacje z Obszaru Programów .
  • Monitorowanie i kontrola wykonania założonego planu produkcji.
  • Przygotowanie oraz analiza raportów, określanie działań celem poprawy wskaźników planistycznych.
  • Obsługa systemu ERP.
  • Określanie oraz kontrola poziomu WIP oraz zapasów.
  • Nadzór i analiza nad procesem integracji systemów Klienta oraz firmy.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Project, Excel.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Mile widziane doświadczenie planistyczne min. 2 lata w zakładzie produkcyjnym.
  • Mile widziana wiedza z zakresu finansów.
  • Wysokie zdolności analityczne.
  • Umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole.
  • Znajomość systemów ERP (preferowany SAP).
  • Doskonała organizacja pracy własnej.

Oferta

  • Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
  • Stabilne zatrudnienie
  • Szkolenia i treningi
  • Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
  • Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • opieka stomatologiczna
  • program emerytalny
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • karty przedpłacone
  • dofinansowanie wypoczynku
  • dofinansowanie wakacji dzieci

Awionik / Mechanik

Zakres obowiązków

  • Kontrolowanie awioniki statku.
  • Sprawdzanie jego podzespołów, systemów pod kątem poprawności działania;
  • Przeprowadzanie diagnostyki na statkach powietrznych;
  • Demontowanie części pojazdów i sprawdzenie ich stanu w celu zapewnienia bezpieczeństwa i uniknięcia potencjalnej awarii;
  • Wykrycie wszelkich anomalii mechanicznych i eksploatacyjnych części, ustalenie diagnozy i wymiana wadliwego obiektu;
  • Sprawdzenie prawidłowego działania nowo wymienionych części;
  • Zapewnienie zgodności z instrukcjami rozwiązywania problemów wymienionymi w dokumentacji producenta;
  • Praca w hangarze, przenoszenie sprzętu, kontrola statku powietrznego i jego konserwacja przed i po locie;
  • Współpracowanie z doświadczonymi specjalistami, obsługą lotnisk, kontrolą lotów innymi technikami;

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne.
  • Umiejętności wykonywania ocen technicznych statków powietrznych.
  • Umiejętności wykonywania obsługi liniowej statków powietrznych.
  • Umiejętności wykonywania obsługi hangarowej statków powietrznych.
  • Umiejętności wykonywania napraw zespołów i wyposażenia statków powietrznych.
  • Znajomości j. angielskiego (umożliwiającej samodzielne kontakty).
  • Umiejętności czytania rysunku technicznego i dokumentacji.
  • Profesjonalizmu i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań (zdolność do samodzielnego wypracowywania wniosków).
  • Umiejętności organizacji pracy własnej.
  • Dynamizmu w działaniu, operatywności, zaangażowania

Mile widziane

  • Fizyczna zdolność do długotrwałej pracy w ciasnych pomieszczeniach;
  • Brak istniejących alergii, astmy oskrzelowej;
  • Wysoka odporność na stres;
  • Tężyzna fizyczna związana z wymogiem przenoszenia nierzadko ciężkich sprzętów;
  • Brak stwierdzonych zaburzeń psychicznych.

Analityk biznesowy (ds. zarządzania harmonogramami IMS)

Zakres obowiązków

  • Współpraca z Sprzedażą, Cost Account Manager’ami (CAM) programu w zakresie przygotowania harmonogramu Integrated Master Schedule (IMS)
  • Tworzenie harmonogramu bazowego / Baseline
  • Koordynacja zespołów/CAM w celu utrzymania aktualności harmonogramu
  • Powoływanie przeglądów technicznych w celu aktualizacji harmonogramu
  • Zbieranie od CAM statusów realizacji programów, informacji o postępie projektów, opóźnieniach, zmianach i innych czynnikach wpływających na harmonogram
  • Wprowadzanie zmian w harmonogramach programów zgodnie z zaleceniami CAM i Program Manager / PM
  • Wsparcie CAM i PM w zarządzaniu ryzykiem i szansami harmonogramu
  • Przeprowadzanie analiz ścieżek krytycznych, identyfikację kluczowych zależności i czynników ryzyka w harmonogramie programu

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość zagadnień zarzadzania projektami, budżetami, harmonogramami.
  • Mile widziane doświadczenie w analityce, zarządzaniu projektami, zadaniami, harmonogramami.
  • Mile widziana znajomość MS Project
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny kontakt.
  • Zdolności analityczne.
  • Profesjonalizm i wysokie poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań.
  • Umiejętność budowania relacji.
  • Dobra organizacja pracy własnej i łatwość egzekwowania zadań.
  • Dynamizm w działaniu, operatywność, zaangażowanie.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • opieka stomatologiczna
  • program emerytalny
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku

Inżynier Bezpieczeństwa Lotniczego

Zakres obowiązków

  • Przygotowanie materiałów do analizy dla Działu Bezpieczeństwa Produktu i Operacji Lotniczych.
  • Monitorowanie działań profilaktycznych związanych z podniesieniem poziomu bezpieczeństwa lotniczego na sprzęcie znajdującym się w PZL Mielec.
  • Prowadzenie ewidencji zdarzeń lotniczych oraz umknięć mających wpływ na bezpieczeństwo lotnicze.
  • Wspomaganie w zarządzaniu operacjami lotniczymi spółki w zakresie planowania lotów i prowadzeniu związanej dokumentacji.
  • Zarządzanie operacjami lotniczymi związanych z obsługą klienta zewnętrznego
  • Przegląd płyty manewrowej PZL Mielec
  • Obsługa radiostacji lotniskowej, utrzymanie łączności radiowej z załogami statków powietrznych podczas lotów organizowanych przez PZL Mielec
  • Wsparcie w badaniu zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo, w razie potrzeby podejmowanie czynności związanych z wprowadzeniem działań korygujących
  • Uczestnictwo w działalności Rady Bezpieczeństwa Lotniczego.
  • Szacowanie ryzyka, określanie wiarygodnego poziomu ryzyka, monitorowanie HTR.
  • Zgłaszanie zdarzeń lotniczych do CBZ.
  • Wykonywanie audytów w zakresie bezpieczeństwa operacji lotniczych
  • Nadzór nad okresowymi treningami współdziałania służb ratunkowych uczestniczących w procesie współdziałania na terenie lotniska EPML
  • Prowadzenie szkoleń z bezpieczeństwa lotniczego

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Znajomość przepisów lotniczych.
  • Znajomości j. angielskiego (umożliwiającej samodzielne kontakty).
  • Profesjonalizmu i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań (zdolność do samodzielnego wypracowywania wniosków).
  • Umiejętności organizacji pracy własnej.
  • Dynamizmu w działaniu, operatywności, zaangażowania.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • opieka stomatologiczna
  • program emerytalny

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Polskie Zakłady Lotnicze – Lockheed Martin Company”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top