Praca/Mielec. PZL Mielec należące do koncernu Lockheed Martin, to jeden z największych w Polsce producentów statków powietrznych.
To także największy zakład produkcyjny Lockheed Martin poza granicami Stanów Zjednoczonych.
Od ponad 85 lat mieleckie zakłady projektują, produkują oraz serwisują samoloty i śmigłowce na całym świecie. Flagowe produkty PZL Mielec to wielozadaniowy helikopter S-70 Black Hawk oraz samolot M28 w wersji cywilnej i militarnej.
Oferty pracy (PZL Mielec – Lockheed Martin Company)
Asystentka / Asystent Zarządu
Zakres obowiązków
- Wspieranie zadań operacyjnych i projektów biznesowych Zarządu
- Przygotowywanie prezentacji biznesowych i raportów na potrzeby Zarządu
- Organizacja spotkań i wizyt biznesowych, organizacja kontaktów z korporacją
- Tworzenie notatek i raportów
- Zarządzanie pracą sekretariatu Zarząd oraz kalendarzem Członków Zarządu
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji spływającej do sekretariatu Zarządu
- Organizacja wyjazdów i delegacji krajowych i zagranicznych
- Realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Wysoka świadomość biznesowa.
- Operatywność i zaradność w różnych sytuacjach biznesowych.
- Samodzielność działania i przejawianie własnej inicjatywy.
- Nastawienie na działanie i umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu (realizacja zadań ad-hoc).
- Umiejętność budowania dobrych relacji.
- Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów.
- Wysoka kultura osobista i dyplomacja.
- Znajomość narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu biznesem (np. Microsoft Office).
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- program emerytalny
- dodatkowe świadczenia socjalne
- karty przedpłacone
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
- Szybki wzrost świadomości biznesowej
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku pracy
Monter płatowców
Zakres obowiązków
- Praca zgodnie z przepisami i obowiązującymi normami
- Wstępny montaż struktur, części i podzespołów, wiercenie,
- Zastosowanie technik łączenia, nitowania, wkręcania, klejenia
- Montaż nitów uniwersalnych, nitów z kluczem (Hi-Lite i Hi-Lok), nitów zrywalnych
- Przetwarzanie uszczelniaczy
- Praca zgodnie z wytycznymi dotyczącymi jakości i ich dokumentacją
- Obsługa przyrządów pomiarowych
Wymagania
- Wykształcenia zawodowego (preferowane średnie techniczne lub mechaniczne).
- Doświadczenia w pracy na stanowisku mechanika, montera, ślusarza.
- Umiejętności czytania rysunku technicznego i dokumentacji.
- Zdolności manualnych.
- Dobrej dyscypliny pracy, orientacji na jakość oraz terminowości.
- Profesjonalizmu i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań (zdolności do samodzielnego wypracowywania wniosków).
- Umiejętności organizacji pracy własnej.
- Dynamizmu w działaniu, operatywności, zaangażowania.
- Wysokiej motywacji do pracy.
Oferta
- Praca w doświadczonym zespole
- Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- opieka stomatologiczna
- program emerytalny
- dodatkowe świadczenia socjalne
Analityk Biznesowy
Zakres obowiązków
- Zarządzanie procesem harmonogramowania produkcji krótko- i długoterminowej.
- Zmiany w Harmonogramach Produkcji w oparciu o informacje z Obszaru Programów .
- Monitorowanie i kontrola wykonania założonego planu produkcji.
- Przygotowanie oraz analiza raportów, określanie działań celem poprawy wskaźników planistycznych.
- Obsługa systemu ERP.
- Określanie oraz kontrola poziomu WIP oraz zapasów.
- Nadzór i analiza nad procesem integracji systemów Klienta oraz firmy.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Project, Excel.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Mile widziane doświadczenie planistyczne min. 2 lata w zakładzie produkcyjnym.
- Mile widziana wiedza z zakresu finansów.
- Wysokie zdolności analityczne.
- Umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole.
- Znajomość systemów ERP (preferowany SAP).
- Doskonała organizacja pracy własnej.
Oferta
- Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
- Stabilne zatrudnienie
- Szkolenia i treningi
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- opieka stomatologiczna
- program emerytalny
- dodatkowe świadczenia socjalne
- karty przedpłacone
- dofinansowanie wypoczynku
- dofinansowanie wakacji dzieci
Awionik / Mechanik
Zakres obowiązków
- Kontrolowanie awioniki statku.
- Sprawdzanie jego podzespołów, systemów pod kątem poprawności działania;
- Przeprowadzanie diagnostyki na statkach powietrznych;
- Demontowanie części pojazdów i sprawdzenie ich stanu w celu zapewnienia bezpieczeństwa i uniknięcia potencjalnej awarii;
- Wykrycie wszelkich anomalii mechanicznych i eksploatacyjnych części, ustalenie diagnozy i wymiana wadliwego obiektu;
- Sprawdzenie prawidłowego działania nowo wymienionych części;
- Zapewnienie zgodności z instrukcjami rozwiązywania problemów wymienionymi w dokumentacji producenta;
- Praca w hangarze, przenoszenie sprzętu, kontrola statku powietrznego i jego konserwacja przed i po locie;
- Współpracowanie z doświadczonymi specjalistami, obsługą lotnisk, kontrolą lotów innymi technikami;
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne.
- Umiejętności wykonywania ocen technicznych statków powietrznych.
- Umiejętności wykonywania obsługi liniowej statków powietrznych.
- Umiejętności wykonywania obsługi hangarowej statków powietrznych.
- Umiejętności wykonywania napraw zespołów i wyposażenia statków powietrznych.
- Znajomości j. angielskiego (umożliwiającej samodzielne kontakty).
- Umiejętności czytania rysunku technicznego i dokumentacji.
- Profesjonalizmu i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań (zdolność do samodzielnego wypracowywania wniosków).
- Umiejętności organizacji pracy własnej.
- Dynamizmu w działaniu, operatywności, zaangażowania
Mile widziane
- Fizyczna zdolność do długotrwałej pracy w ciasnych pomieszczeniach;
- Brak istniejących alergii, astmy oskrzelowej;
- Wysoka odporność na stres;
- Tężyzna fizyczna związana z wymogiem przenoszenia nierzadko ciężkich sprzętów;
- Brak stwierdzonych zaburzeń psychicznych.
Analityk biznesowy (ds. zarządzania harmonogramami IMS)
Zakres obowiązków
- Współpraca z Sprzedażą, Cost Account Manager’ami (CAM) programu w zakresie przygotowania harmonogramu Integrated Master Schedule (IMS)
- Tworzenie harmonogramu bazowego / Baseline
- Koordynacja zespołów/CAM w celu utrzymania aktualności harmonogramu
- Powoływanie przeglądów technicznych w celu aktualizacji harmonogramu
- Zbieranie od CAM statusów realizacji programów, informacji o postępie projektów, opóźnieniach, zmianach i innych czynnikach wpływających na harmonogram
- Wprowadzanie zmian w harmonogramach programów zgodnie z zaleceniami CAM i Program Manager / PM
- Wsparcie CAM i PM w zarządzaniu ryzykiem i szansami harmonogramu
- Przeprowadzanie analiz ścieżek krytycznych, identyfikację kluczowych zależności i czynników ryzyka w harmonogramie programu
Wymagania
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość zagadnień zarzadzania projektami, budżetami, harmonogramami.
- Mile widziane doświadczenie w analityce, zarządzaniu projektami, zadaniami, harmonogramami.
- Mile widziana znajomość MS Project
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny kontakt.
- Zdolności analityczne.
- Profesjonalizm i wysokie poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań.
- Umiejętność budowania relacji.
- Dobra organizacja pracy własnej i łatwość egzekwowania zadań.
- Dynamizm w działaniu, operatywność, zaangażowanie.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- opieka stomatologiczna
- program emerytalny
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
Inżynier Bezpieczeństwa Lotniczego
Zakres obowiązków
- Przygotowanie materiałów do analizy dla Działu Bezpieczeństwa Produktu i Operacji Lotniczych.
- Monitorowanie działań profilaktycznych związanych z podniesieniem poziomu bezpieczeństwa lotniczego na sprzęcie znajdującym się w PZL Mielec.
- Prowadzenie ewidencji zdarzeń lotniczych oraz umknięć mających wpływ na bezpieczeństwo lotnicze.
- Wspomaganie w zarządzaniu operacjami lotniczymi spółki w zakresie planowania lotów i prowadzeniu związanej dokumentacji.
- Zarządzanie operacjami lotniczymi związanych z obsługą klienta zewnętrznego
- Przegląd płyty manewrowej PZL Mielec
- Obsługa radiostacji lotniskowej, utrzymanie łączności radiowej z załogami statków powietrznych podczas lotów organizowanych przez PZL Mielec
- Wsparcie w badaniu zdarzeń mających wpływ na bezpieczeństwo, w razie potrzeby podejmowanie czynności związanych z wprowadzeniem działań korygujących
- Uczestnictwo w działalności Rady Bezpieczeństwa Lotniczego.
- Szacowanie ryzyka, określanie wiarygodnego poziomu ryzyka, monitorowanie HTR.
- Zgłaszanie zdarzeń lotniczych do CBZ.
- Wykonywanie audytów w zakresie bezpieczeństwa operacji lotniczych
- Nadzór nad okresowymi treningami współdziałania służb ratunkowych uczestniczących w procesie współdziałania na terenie lotniska EPML
- Prowadzenie szkoleń z bezpieczeństwa lotniczego
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Znajomość przepisów lotniczych.
- Znajomości j. angielskiego (umożliwiającej samodzielne kontakty).
- Profesjonalizmu i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań (zdolność do samodzielnego wypracowywania wniosków).
- Umiejętności organizacji pracy własnej.
- Dynamizmu w działaniu, operatywności, zaangażowania.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- opieka stomatologiczna
- program emerytalny
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Polskie Zakłady Lotnicze – Lockheed Martin Company”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.