Praca

Safran Transmission Systems szuka pracowników. Praca w Sędziszowie Małopolskim

safran praca
fot. Safran

Praca. Safran to międzynarodowa grupa, skupiająca zaawansowane technologicznie firmy działające na rynku lotniczym, obronnym i kosmicznym.

Grupa jest obecna na całym świecie, zatrudnia 83 tys. pracowników, w roku 2022 osiągnęła wyniki sprzedaży na poziomie 19 mld euro

Safran działa w Polsce od ponad 20 lat i obecnie zatrudnia ponad 1400 osób w pięciu polskich lokalizacjach.

Oferty pracy (Safran/Sędziszów Młp.)

Inżynier Nadzoru Jakości

Zakres obowiązków

  • współpraca z klientami w dziedzinie zapewnienia jakości
  • nadzór nad wyrobem niezgodnym
  • zatwierdzanie dokumentacji kontroli pierwszej sztuki (DVI)
  • wykonywanie kontroli i audytów jakościowych
  • inicjowanie oraz nadzór nad realizacją działań korygujących i zapobiegawczych
  • opracowywanie instrukcji, procedur, formularzy w zakresie zapewnienia jakości
  • przeprowadzanie szkoleń z zakresu jakości
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie rozwiązywania bieżących problemów jakościowych
  • przygotowywanie dla potrzeb kierownictwa sprawozdań z realizacji celów jakościowych
  • uczestnictwo w projektach doskonalących jakość

Wymagania

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe w obszarze z zapewnienia jakości produkcji
  • znajomość narzędzi zarządzania jakością
  • znajomość rysunku technicznego
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • samodzielność oraz inicjatywa w działaniu

To oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie przemysłu lotniczego
  • pracę w międzynarodowym środowisku – kontakty i współpraca z partnerami w ramach Grupy
  • dostęp do nowoczesnych technologii
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia i kursy
  • szeroki pakiet socjalny
  • dobre warunki i przyjazne środowisko pracy

Specjalista ds. Kontrolingu Finansowego

Zakres obowiązków

  • Wsparcie w terminowym analizowaniu, kontrolowaniu, planowaniu i budżetowaniu finansowym
  • Współudział w procesie raportowania budżetowego – terminowe przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień
  • Realizacja zadań związanych z finansowym zamykaniem miesiąca
  • Analiza odchyleń wyników od przyjętych założeń
  • Tworzenie i rozwój narzędzi raportowych i kontrolingowych oraz optymalizacja procesów, w tym kluczowych wskaźników efektywności (KPI)
  • Prowadzenie regularnej kontroli danych finansowych
  • Wsparcie merytoryczne dla managerów i zarządu

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe finansowe, księgowe lub pokrewne
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym
  • Znajomość Power BI
  • Znajomość SAP (moduł CO, FI, MM)
  • Umiejętności analitycznego myślenia, tworzenia budżetów oraz prognoz finansowych
  • Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie przemysłu lotniczego
  • Pracę w międzynarodowym środowisku – kontakty i współpraca z partnerami w ramach Grupy
  • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia i kursy
  • Szeroki pakiet socjalny (premia regulaminowa, dofinansowanie posiłków w stołówce)
  • Dobre warunki i przyjazne środowisko pracy

Analityk Finansowy

Zakres obowiązków

  • Wsparcie w terminowym analizowaniu, kontrolowaniu, planowaniu i budżetowaniu finansowym
  • Współudział w procesie raportowania budżetowego – terminowe przygotowywanie niezbędnych raportów i zestawień
  • Wsparcie w realizacji zadań związanych z finansowym zamykaniem miesiąca
  • Raportowanie odchyleń wyników od przyjętych założeń
  • Monitoring narzędzi raportowych i kontrolingowych oraz optymalizacja procesów, w tym kluczowych wskaźników efektywności (KPI)
  • Wsparcie w regularnej kontroli danych finansowych
  • Wsparcie merytoryczne dla managerów i zarządu

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe finansowe, księgowe lub pokrewne
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Znajomość MS Excel na poziomie średnio-zaawansowanym
  • Znajomość Power BI
  • Znajomość systemu ERP (najchętniej SAP)
  • Umiejętności analitycznego myślenia, tworzenia budżetów oraz prognoz finansowych
  • Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie przemysłu lotniczego
  • Pracę w międzynarodowym środowisku – kontakty i współpraca z partnerami w ramach Grupy
  • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia i kursy
  • Szeroki pakiet socjalny (m.in. premia regulaminowa)
  • Dobre warunki i przyjazne środowisko pracy

Kierownik Projektów Technologicznych

Zakres obowiązków

  • Współpraca z organizacjami finansującymi;
  • Stały monitoring konkursów, dopasowanie projektów do programów;
  • Weryfikacja spełniania warunków udziału w projekcie;
  • Koordynowanie przygotowania aplikacji dla projektu, złożenie projektu w odpowiedniej agencji finansującej;
  • Interpretacja regulaminów konkursów;
  • Wiążąca interpretacja kwalifikowalności kosztów;
  • Współpraca z agencjami finansującymi w celu uzyskania wyjaśnień oraz interpretacji stosowanych procedur w świetle wymogów programów wsparcia
  • Identyfikacje zobowiązań w projekcie, takich jak: wdrożenie, trwałość, itp.;
  • Udział w procesie oceny, zatwierdzenia oraz kontroli projektów;
  • Inicjowanie i monitorowanie procesu zatwierdzenia umów w projekcie: NDA, Konsorcjum, Dofinansowanie
  • Kontakt z uczelniami, dostawcami i partnerami firmy;
  • Koordynacja prac zespołów projektowych w zakresie zarówno finansowym, jak i merytorycznym;
  • Monitorowanie statusu prowadzonych projektów (wykonanie zadań, osiągnięte cele, wykorzystany budżet, płatności);
  • Nadzór i zatwierdzanie dokumentacji projektowej w sposób zgodny z przepisami i zasadami określonymi w regulaminie projektu;
  • Wsparcie procesu zakupu materiału i usług zgodnie z prawem o zamówieniach publicznych;
  • Przygotowanie aneksów oraz wniosków o wprowadzania zmian w projekcie.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Minimum 8 letnie doświadczenie przy prowadzeniu projektów finansowanych przez instytucje krajowe i europejskie;
  • Znajomość procesu rozwoju technologii, w tym procesu TRL;
  • Znajomość nowych trendów rozwojowych w branży lotniczej (przekładni lotniczych);
  • Samodzielność w zarządzaniu projektami o dużym budżecie;
  • Doświadczenie w projektach B+R;
  • Rozbudowana sieć współpracy z ośrodkami naukowymi;
  • Znajomość instytucji, procedur oraz mechanizmów finansowania badań;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2;
  • Umiejętność planowania i dobra organizacja pracy;
  • Dobrze rozwinięte kompetencje negocjacyjne, komunikacyjne i prezentacyjne.

To oferujemy

  • Udział w procesie rozwoju światowej firmy;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku projektowym;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w przemyśle lotniczym;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia i kursy;
  • Szeroki pakiet benefitów;
  • Dobre warunki i przyjazne środowisko pracy.

Pracownik ds. Personalnych

Zakres obowiązków

  • realizacja procesów rekrutacyjnych, w tym aktywne wyszukiwanie kandydatów za pomocą różnorodnych narzędzi
  • analiza rynku pod kątem dostępności najlepszych kandydatów
  • tworzenie ogłoszeń o pracę i ich publikacja
  • analiza i selekcja CV, prowadzenie rozmów, przygotowywanie rekomendacji kandydatów
  • budowanie relacji z kandydatami, informowanie o wynikach rozmów kwalifikacyjnych
  • administrowanie procesami rekrutacyjnymi w systemach ATS
  • czynny udział w planowaniu struktury zatrudnienia i zapewnieniu prawidłowej realizacji procesów HR
  • udział w rozwojowych projektach HR-owych
  • raportowanie KPI HR (w obrębie spółki oraz grupy kapitałowej)
  • przygotowywanie raportów, prezentacji, statystyk, prowadzenie rejestrów związanych z procesem rekrutacyjnym
  • udział i wsparcie w inicjatywach EB
  • reprezentowanie Spółki w trakcie audytów i kontroli

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z zasobami ludzkimi
  • doświadczenie w pracy o zbliżonym zakresie zadań w firmie produkcyjnej
  • znajomość prawa pracy
  • swobodne korzystanie z oprogramowania pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
  • umiejętność obsługi systemu ATS
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • terminowość i rzetelność w realizacji zadań
  • wysoka kultura osobista, wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

To oferujemy

  • udział w procesie rozwoju światowej firmy
  • pracę w międzynarodowym środowisku projektowym
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w przemyśle lotniczym
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia i kursy
  • szeroki pakiet benefitów
  • dobre warunki i przyjazne środowisko pracy

Mechanical Engineer

Responsibilities

  • You will be responsible for the technical assessment and sentencing of non-conformances on parts and assemblies: this involves receiving non-conformances folders, identifying the functional impacts, performing the technical assessment (calculation, justification and report writing), identifying potential reworks/repairs, and eventually concluding on the acceptability of the non-conformances, or providing reworks/repair instructions.
  • In case of new salvage repairs, you will be responsible for the technical validation and report writing.
  • You will support daily meetings in order to track the progress of concession assessments, and prioritise topics.
  • You will feed back drawing improvements proposals to the design office in order to improve the design or improve the producibility, and you will create and complete databases in order to ease concession assessment.
  • You will be responsible for quality activities on parts and assemblies: PPAP record and approval in ERP; concession characterization; control & submission to engineering authority; concession closure according to quality process and requirements; application of separation of duty rules in the concession process.
  • You will closely interact with: the production departments from the internal and external supply chain; other teams in the technical department, such as product development and stress teams; the quality department (functional authority on quality activities/process); the supply chain, the programme and the concession agency manager for prioritisation of topics.
  • Upon request, you will complete off-site missions at suppliers or customers, in Poland or abroad, in order to support suppliers in dealing with non-conformances.

Requirements

  • Your academical formation is Master of Science (BAC+5) or equivalent, with a major in Mechanical Engineering with additional quality back-ground.
  • You are a good communicator, fluent in both Polish and English (oral & written), and are able to write technical reports.
  • You are knowledgeable in: technical definition drawing reading and understanding; mechanical systems and mechanical features functions/operation (casings, gears, bearings, dynamic seals); mechanical sizing calculation: stress calculation and material properties; stack-up calculation; means of production (machining, casting, mechanical assemblies); means of mechanical parts dimensional inspection: three-dimensional machines (CMMs), manual measurements; systems engineering: ability to identify the different functions of a system ability to take quick decisions and work under pressure; specialized in aircraft engineering or good knowledge of jet engine environment.
  • You are knowledgeable in: quality fundamentals and standards (EN9100, AS9145 APQP PPAP, AS13100 is a plus); quality tools and methods (8D, D-PFMEA, SPC, MSA, error proofing); lean engineering; lean manufacturing.
  • You are well-organised, rigorous and synthetic, able to summarize complex situations or problems, whether technical or not technical.
  • You are motivated, autonomous, adaptable, a quick-learner and a team-worker.
  • You are creative and you enjoy making improvement proposals.

Optional

  • Knowledge in use of: CAD design tools (Catia); Finite Element Analysis Tools (Ansys); ERPs (SAP).
  • Knowledge of French.

What we offer

  • Unique chance to gain professional experience in aerospace industry
  • Personal growth and development
  • Full access to training platforms
  • Very good working environment and conditions
  • Hybrid remote work available
  • Wide social package
  • Cross functional activities with collaboration and exchange of experiences with a worldwide team

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Safran”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top