Praca

Śnieżka szuka pracowników. Na jednym ze stanowisk oferuje nawet 17 tys. złotych miesięcznie

śnieżka
fot. Grupa Śnieżka

Dębica/Praca. Grupa Śnieżka to jeden z liderów rynku farb dekoracyjnych i chemii budowlanej w Polsce.

W 2003 r. zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. Jej fabryki są zlokalizowane w Polsce, na Ukrainie, Białorusi i Węgrzech.

Oferty pracy (Śnieżka/Brzeźnica)

Kierownik ds. Administracji Personalnej

Zarobki: 9 000–13 400 zł brutto / mies.

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie pracą zespołu administracji personalnej w celu realizacji wyznaczonych zadań i KPI
  • Kompleksowy nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi (administracja personalna pracowników, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, umów cywilnoprawnych, nieobecności pracowniczych)
  • Weryfikacja i tworzenie stosownych regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących obszaru Administracji Personalnej
  • Współuczestnictwo w cyklicznych badaniach wynagrodzeń oraz w procesie wartościowania
  • Opracowywanie i doskonalenie standardów usług i procesów oraz zapewnianie ich zgodności z polityką firmy, procedurami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami
  • Budowanie zaangażowania i motywowanie zespołów kadr i płac oraz dbanie o rozwój ich kompetencji
  • Poszukiwanie i implementacja rozwiązań podnoszących efektywność pracy, w tym nowych rozwiązań technologicznych
  • Przygotowywanie danych, raportów i zestawień z zakresu administracji personalnej i płac (w tym dostarczanie informacji zarządczych do procesu budżetowania)

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe mile widziane kierunkowe: prawo pracy, administracja, kadry i płace, finanse
  • Min. 5 lat doświadczenia w pracy w dziale Administracji personalnej oraz min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie w tworzeniu procesów i regulaminów oraz we wdrażaniu usprawnień – mile widziane w firmie produkcyjnej zatrudniającej minimum 300 osób
  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego
  • Praktyczna znajomość obsługi programu SAP moduł HR, HR płace, Success Factor oraz programu Płatnik
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania i koordynowania pracy własnej i zespołu
  • Zdolność do działania w dynamicznym środowisku z wysokim stopniem odpowiedzialności
  • Wysokie kompetencje interpersonalne oraz umiejętność prezentowania danych
  • Praktyczna znajomość języka angielskiego

Oferują

  • Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
  • Wszelkie niezbędne narzędzia, m.in. samochód służbowy, laptop, telefon
  • Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
  • Dodatkowe 2 dni urlopu w roku
  • Biuro zlokalizowane niedaleko zjazdu z autostrady A4

Pricing & Revenue Specialist

Zarobki: 7 000–9 000 zł brutto / mies.

Twój zakres obowiązków

  • Określanie strategii Grupy Kapitałowej Śnieżka w obszarze pricingu, revenue i growth managementu
  • Wpływ na kluczowe procesy pricing & revenue w GK Śnieżka m.in.: w obszarach związanych z określeniem polityki cenowej oraz strategii pricingowej, definiowaniem potencjału przychodowego i warunków handlowych
  • Tworzenie i monitorowanie działań handlowych zgodnie z celami organizacyjnymi
  • Rekomendowanie kierunków zmian i określanie potencjału do optymalizacji
  • Przygotowywanie analiz rynkowych, identyfikowanie nowych obszarów wzrostu przychodów i zyskowności
  • Współpraca ze wszystkimi spółkami i rynkami z Grupy Kapitałowej Śnieżka

Wymagania

  • Masz wykształcenie wyższe i znasz od praktycznej strony pracę w obszarze pricingu & revenue
  • Analizujesz rynek i zauważasz to, co umyka innym
  • Wykazujesz zdolność analitycznego myślenia i interpretacji danych
  • Odpowiedzialnie i rzetelnie wykonujesz powierzone zadania
  • Rozwój osobisty jest dla Ciebie ważny, wykazujesz otwartość i lubisz uczyć się nowych rzeczy
  • Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim

Oferują

  • Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
  • Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
  • Dodatkowe 2 dni urlopu w roku

Manager ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej

Zarobki: 9 000–13 000 zł brutto / mies.

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży produktów elewacyjnych marki FOVEO-TECH
  • Monitorowanie i weryfikowanie skuteczności procesu sprzedaży oraz rekomendowanie usprawnień
  • Współuczestnictwo w procesach planowania sprzedaży, prognozowania i budżetowania
  • Pozyskiwanie informacji o rynku produktów elewacyjnych i otoczeniu konkurencyjnym w celu identyfikowania potrzeb klientów i tworzenia strategii sprzedaży
  • Planowanie oraz koordynacja działań związanych z przygotowaniem aktywności sprzedażowych
  • Opracowywanie raportów, prezentacji, wniosków ze zrealizowanych działań oraz planów

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, marketing)
  • Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu sprzedażą na poziomie kierowniczym minimum 2 lata
  • Wiedza z zakresu budowania strategii i procesu sprzedaży
  • Rozwinięte umiejętności analityczne i bardzo dobra znajomość program Excel
  • Nastawienie na rezultat, doskonałe zdolności interpersonalne, systematyka w działaniu i strategiczna orientacja biznesowa
  • Gotowość do wyjazdów służbowych i czynne prawo jazdy kat. B

Oferują

  • Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
  • Wszelkie niezbędne narzędzia, m.in. samochód służbowy, laptop, telefon
  • Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
  • Dodatkowe 2 dni urlopu w roku

Manager Sprzedaży Eksportowej

Zarobki: 12 000–17 000 zł brutto / mies.

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych na powierzonych rynkach eksportowych ze spółek Grupy Kapitałowej Śnieżka
  • Negocjowanie warunków handlowych i nadzorowanie ich realizacji
  • Budowanie oraz rozwijanie trwałych relacji z klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych i założeń budżetowych na danym rynku
  • Współpraca przy wdrażaniu nowych / adaptacji istniejących produktów do rynków eksportowych
  • Współtworzenie strategii marketingowej wraz z implementacją wypracowanych działań i aktywności
  • Monitorowanie oraz analizowanie rynku, trendów i działań konkurencji

Wymagania

  • Posiadasz wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zawodowe w sprzedaży w środowisku międzynarodowym
  • Znasz różne modele biznesowe i masz doświadczenie w adaptacji strategii dla różnych kanałów (sieci DIY, rynek niezależny, dystrybucja b2b)
  • Komunikujesz się w j. angielskim (dodatkowym atutem będzie znajomość języka rumuńskiego, węgierskiego lub słowackiego)
  • Posiadasz umiejętności analityczne i dobrą znajomość programu Excel
  • Jesteś otwarta/y na podróże służbowe i masz czynne prawo jazdy kat. B.

Oferują

  • Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
  • Wszelkie niezbędne narzędzia, m.in. samochód służbowy, laptop, telefon
  • Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
  • Dodatkowe 2 dni urlopu w roku

Specjalista ds. Skarbu z j. węgierskim

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie należnościami i limitami kredytowymi (kredytami kupieckimi) w ramach Grupy Kapitałowej
  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami Grupy Kapitałowej
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m.in. kancelaria prawna, wywiadownia gospodarcza, ubezpieczyciele, banki, instytucje faktoringowe i leasingowe
  • Współuczestnictwo w zarządzaniu ryzykiem walutowym i bieżącą płynnością finansową w Grupie Kapitałowej
  • Dostarczanie danych i dokumentów instytucjom finansującym w Grupie Kapitałowej
  • Przygotowywanie okresowych raportów, bieżące analizowanie i rekomendowanie rozwiązań w powyższych obszarach

Wymagania

  • Potrafisz komunikować się w j. węgierskim w mowie i w piśmie
  • Kontakt z ludźmi i budowanie relacji sprawiają Ci przyjemność
  • Lubisz pracować w grupie, dzielić się i korzystać z doświadczenia zespołu
  • Odpowiedzialnie i rzetelnie wykonujesz swoje zadania
  • Rozwój osobisty jest dla Ciebie ważny, wykazujesz otwartość i lubisz uczyć się nowych rzeczy

Oferują

  • Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
  • Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Dodatkowe 2 dni urlopu w roku

Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Grupa Śnieżka”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To Top