Dębica/Praca. Grupa Śnieżka to jeden z liderów rynku farb dekoracyjnych i chemii budowlanej w Polsce.
W 2003 r. zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. Jej fabryki są zlokalizowane w Polsce, na Ukrainie, Białorusi i Węgrzech.
Oferty pracy (Śnieżka/Brzeźnica)
Kierownik ds. Administracji Personalnej
Zarobki: 9 000–13 400 zł brutto / mies.
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie pracą zespołu administracji personalnej w celu realizacji wyznaczonych zadań i KPI
- Kompleksowy nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi (administracja personalna pracowników, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, umów cywilnoprawnych, nieobecności pracowniczych)
- Weryfikacja i tworzenie stosownych regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących obszaru Administracji Personalnej
- Współuczestnictwo w cyklicznych badaniach wynagrodzeń oraz w procesie wartościowania
- Opracowywanie i doskonalenie standardów usług i procesów oraz zapewnianie ich zgodności z polityką firmy, procedurami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami
- Budowanie zaangażowania i motywowanie zespołów kadr i płac oraz dbanie o rozwój ich kompetencji
- Poszukiwanie i implementacja rozwiązań podnoszących efektywność pracy, w tym nowych rozwiązań technologicznych
- Przygotowywanie danych, raportów i zestawień z zakresu administracji personalnej i płac (w tym dostarczanie informacji zarządczych do procesu budżetowania)
Wymagania
- Wykształcenie wyższe mile widziane kierunkowe: prawo pracy, administracja, kadry i płace, finanse
- Min. 5 lat doświadczenia w pracy w dziale Administracji personalnej oraz min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w tworzeniu procesów i regulaminów oraz we wdrażaniu usprawnień – mile widziane w firmie produkcyjnej zatrudniającej minimum 300 osób
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego
- Praktyczna znajomość obsługi programu SAP moduł HR, HR płace, Success Factor oraz programu Płatnik
- Umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania i koordynowania pracy własnej i zespołu
- Zdolność do działania w dynamicznym środowisku z wysokim stopniem odpowiedzialności
- Wysokie kompetencje interpersonalne oraz umiejętność prezentowania danych
- Praktyczna znajomość języka angielskiego
Oferują
- Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
- Wszelkie niezbędne narzędzia, m.in. samochód służbowy, laptop, telefon
- Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
- Dodatkowe 2 dni urlopu w roku
- Biuro zlokalizowane niedaleko zjazdu z autostrady A4
Pricing & Revenue Specialist
Zarobki: 7 000–9 000 zł brutto / mies.
Twój zakres obowiązków
- Określanie strategii Grupy Kapitałowej Śnieżka w obszarze pricingu, revenue i growth managementu
- Wpływ na kluczowe procesy pricing & revenue w GK Śnieżka m.in.: w obszarach związanych z określeniem polityki cenowej oraz strategii pricingowej, definiowaniem potencjału przychodowego i warunków handlowych
- Tworzenie i monitorowanie działań handlowych zgodnie z celami organizacyjnymi
- Rekomendowanie kierunków zmian i określanie potencjału do optymalizacji
- Przygotowywanie analiz rynkowych, identyfikowanie nowych obszarów wzrostu przychodów i zyskowności
- Współpraca ze wszystkimi spółkami i rynkami z Grupy Kapitałowej Śnieżka
Wymagania
- Masz wykształcenie wyższe i znasz od praktycznej strony pracę w obszarze pricingu & revenue
- Analizujesz rynek i zauważasz to, co umyka innym
- Wykazujesz zdolność analitycznego myślenia i interpretacji danych
- Odpowiedzialnie i rzetelnie wykonujesz powierzone zadania
- Rozwój osobisty jest dla Ciebie ważny, wykazujesz otwartość i lubisz uczyć się nowych rzeczy
- Swobodnie komunikujesz się w j. angielskim
Oferują
- Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
- Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
- Dodatkowe 2 dni urlopu w roku
Manager ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej
Zarobki: 9 000–13 000 zł brutto / mies.
Twój zakres obowiązków
- Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży produktów elewacyjnych marki FOVEO-TECH
- Monitorowanie i weryfikowanie skuteczności procesu sprzedaży oraz rekomendowanie usprawnień
- Współuczestnictwo w procesach planowania sprzedaży, prognozowania i budżetowania
- Pozyskiwanie informacji o rynku produktów elewacyjnych i otoczeniu konkurencyjnym w celu identyfikowania potrzeb klientów i tworzenia strategii sprzedaży
- Planowanie oraz koordynacja działań związanych z przygotowaniem aktywności sprzedażowych
- Opracowywanie raportów, prezentacji, wniosków ze zrealizowanych działań oraz planów
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, marketing)
- Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu sprzedażą na poziomie kierowniczym minimum 2 lata
- Wiedza z zakresu budowania strategii i procesu sprzedaży
- Rozwinięte umiejętności analityczne i bardzo dobra znajomość program Excel
- Nastawienie na rezultat, doskonałe zdolności interpersonalne, systematyka w działaniu i strategiczna orientacja biznesowa
- Gotowość do wyjazdów służbowych i czynne prawo jazdy kat. B
Oferują
- Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
- Wszelkie niezbędne narzędzia, m.in. samochód służbowy, laptop, telefon
- Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
- Dodatkowe 2 dni urlopu w roku
Manager Sprzedaży Eksportowej
Zarobki: 12 000–17 000 zł brutto / mies.
Twój zakres obowiązków
- Współtworzenie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych na powierzonych rynkach eksportowych ze spółek Grupy Kapitałowej Śnieżka
- Negocjowanie warunków handlowych i nadzorowanie ich realizacji
- Budowanie oraz rozwijanie trwałych relacji z klientami
- Realizacja celów sprzedażowych i założeń budżetowych na danym rynku
- Współpraca przy wdrażaniu nowych / adaptacji istniejących produktów do rynków eksportowych
- Współtworzenie strategii marketingowej wraz z implementacją wypracowanych działań i aktywności
- Monitorowanie oraz analizowanie rynku, trendów i działań konkurencji
Wymagania
- Posiadasz wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zawodowe w sprzedaży w środowisku międzynarodowym
- Znasz różne modele biznesowe i masz doświadczenie w adaptacji strategii dla różnych kanałów (sieci DIY, rynek niezależny, dystrybucja b2b)
- Komunikujesz się w j. angielskim (dodatkowym atutem będzie znajomość języka rumuńskiego, węgierskiego lub słowackiego)
- Posiadasz umiejętności analityczne i dobrą znajomość programu Excel
- Jesteś otwarta/y na podróże służbowe i masz czynne prawo jazdy kat. B.
Oferują
- Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
- Wszelkie niezbędne narzędzia, m.in. samochód służbowy, laptop, telefon
- Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
- Dodatkowe 2 dni urlopu w roku
Specjalista ds. Skarbu z j. węgierskim
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie należnościami i limitami kredytowymi (kredytami kupieckimi) w ramach Grupy Kapitałowej
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami Grupy Kapitałowej
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m.in. kancelaria prawna, wywiadownia gospodarcza, ubezpieczyciele, banki, instytucje faktoringowe i leasingowe
- Współuczestnictwo w zarządzaniu ryzykiem walutowym i bieżącą płynnością finansową w Grupie Kapitałowej
- Dostarczanie danych i dokumentów instytucjom finansującym w Grupie Kapitałowej
- Przygotowywanie okresowych raportów, bieżące analizowanie i rekomendowanie rozwiązań w powyższych obszarach
Wymagania
- Potrafisz komunikować się w j. węgierskim w mowie i w piśmie
- Kontakt z ludźmi i budowanie relacji sprawiają Ci przyjemność
- Lubisz pracować w grupie, dzielić się i korzystać z doświadczenia zespołu
- Odpowiedzialnie i rzetelnie wykonujesz swoje zadania
- Rozwój osobisty jest dla Ciebie ważny, wykazujesz otwartość i lubisz uczyć się nowych rzeczy
Oferują
- Możliwość rozwoju w miejscu pełnym pasji do kolorów, gdzie cenimy otwartą komunikację
- Platformę benefitową oraz prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do posiłków i grupowego ubezpieczenia na życie
- Możliwość pracy hybrydowej
- Dodatkowe 2 dni urlopu w roku
Szczegóły dotyczące poszczególnych ofert pracy można znaleźć na stronie pracuj.pl (wpisz „Grupa Śnieżka”). Tam też możesz aplikować na konkretne stanowisko.