Do góry
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
Carpatia Biznes > Poradnik

Poradnik

Sprawdzony CRM dla firm

Sprawdzony CRM dla firm

Trudno wyobrazić sobie działalność współczesnych firm usługowych i handlowych, które nie stosowałyby dobrego systemu zarządzania relacjami z klientami. Naukowcy są zgodni – utrzymanie klienta jest dużo łatwiejsze i tańsze, niż próba zdobycia nowego.

Uświadomienie sobie tej prostej zależności prowadzi do postawienia ważnego pytania – jak tego dokonać? Sposobem jest stosowanie filozofii CRM, czyli Customer Relationship Management.

Zalety CRM

Właściwe stosowanie CRM posiada mnóstwo zalet. Przede wszystkim, w krótkim czasie prowadzi do ograniczenia niepotrzebnych wydatków i kosztów, a także pozwala skupić się na klientach, którzy przynoszą naszej firmie rzeczywiste korzyści.

Pozwala szybko i sprawnie zidentyfikować kluczowych partnerów firmy, którzy dostarczają większości przychodów. Wszystko to zgodne jest z zasadą Pareta, która w biznesie mówi o tym, że 20 proc. klientów przynosi 80 proc. zysków.

Stosowanie w praktyce dobrego systemu CRM prowadzi do zmniejszenia kosztów obsługi klienta i skupieniu się na zaspokojeniu potrzeb kluczowych partnerów. Pozwala budować długotrwałą relację, która owocuje dalszymi kontraktami i tym samym powiększa przychody firmy.

Komputerowe systemy CRM

W erze rozwiązań teleinformatycznych, kluczową rolę odgrywają komputerowe systemy CRM. Jednym z dostępnych na rynku rozwiązań tego typu jest GoNet CRM. Opracowany przez polską firmę, jest stale aktualizowany i rozbudowywany w oparciu o doświadczenia producenta i jego partnerów.

Ponad piętnastoletnia obecność na rynku, potwierdzona zaufaniem znanych przedsiębiorstw jest z pewnością dobrą rekomendacją dla tego rozwiązania.

zarzadzaj_czasem_crm
GoNet CRM podzielony jest na szereg modułów, które pozwalają dopasować go do potrzeb praktycznie dowolnej firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jedną z jego zalet jest możliwość personalizacji poszczególnych elementów, a także integracja z najpopularniejszymi rozwiązaniami dla firm, dostępnymi na rynku.

Dzięki obsłudze zewnętrznych systemów do fakturowania czy budowania szablonów graficznych, GoNet CRM jest wysoce elastycznym narzędziem, niezbędnym w codziennej pracy. Nie ma znaczenia, czy pracuje się nad zaawansowanym projektem, czy nad drobnym, jednorazowym zleceniem, wszystko jest przedstawione w czytelny i zrozumiały sposób.

Dopasowany do potrzeb mobilności

Współczesne rozwiązania CRM powinny być przystosowane do potrzeb pracowników mobilnych. Przedstawiciele handlowi w terenie muszą mieć możliwość szybkiego dostępu do aktualnych cenników, rabatów i innych narzędzi potrzebnych podczas kontaktów z klientami.

System GoNet CRM jest przystosowany do działania na urządzeniach pracujących pod kontrolą systemu operacyjnego Android. Dzięki temu, pracownicy mają dostęp do potrzebnych informacji o każdej porze i z praktycznie każdego miejsca.

Dla zainteresowanych wdrożeniem systemu CRM ważna jest też dostępność darmowego demo do przetestowania możliwości programu. Dzięki temu można szybko przekonać się czy spełnia ono nasze wymagania i jak przebiegać będzie jego wdrożenie. Można będzie też przetestować podstawowe funkcje i przygotować elementy personalizacyjne.

Nasi partnerzy:

Promuj swoją firmę!

Zarejestruj się!

Jesteś kreatywny?

Zarejestruj się!

© Copyright 2014 PROPAGANDA Sp. z o.o.
Polityka Prywatności / Regulamin